Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jasně. Pokud do té doby nebudeš dělat žádné další úpravy...tak bude stačit toto.
Je to neštěstí. Buď to tlačí dole, nebo nahoře.......chce to ještě dodat jedno turbo....nebo kompresor....a je vyřešeno.
Je to neštěstí. Buď to tlačí dole, nebo nahoře.......chce to ještě dodat jedno turbo....nebo kompresor....a je vyřešeno.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Ještě něco když už se to profláklo.Na Fabia clubu v oddělení forum Fabia motor je pod mojí dávno zapomenutou přezdívkou z dob hluboké totality před 30 lety HANZI založeno téma na zvyšování výkonu u TDI.Toto jsem udělal na žádost několika členů tohoto fora a přispívám zde jednoduchými úpravami, které má většina z vás dávno v malíčku.Jsou tam i fotky toho co je prozatím v autě.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Ještě ta expanzní bradavice kterou jsem si dle Stingrayových zkušeností nechal vyrobit na drátořezu.Myslím,že efekt tady tolikrát omílaného zařízení tam bude.Motor se až do 4 rychlostního stupně nechá ochotně vytáčet klidně k 5500 ot.Na 5 a 6 je to už samozřejmě čajíček,ale velký podíl má samozřejmě ta turbína.A to hlavní. Není slyšet už to pronikavé hvízdání z výfuku při přeřazení.
Tohle je na prd. Chtelo by to "referencni" brzdu. Pak by totiz byla zajimava tabulka po jednotilivych upravach
Kód: Vybrat vše
+------+------+--------------------+--------------+
| kone | cena | cena za +1 kone | upraveno... |
+------+------+--------------------+--------------+
| | | | |
+------+------+--------------------+--------------+
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
To určitě není.Já tuto informaci sám nevím jestli se do nějakého vozidla sériově montuje.Tuto velikost mi doporučil Stingray,dodal nový kus a podílel se i na finančním zvýhodnění.Mohu uvést pouze tyto poznatky.Při stejném tlaku jako GT 1749VB dává více vzduchu protože nepotřebuje takové otáčky a tím se vzduch méně ohřívá a natlačíme větší množství. Při použití běžných litěných svodů tlačí při 2000ot. 1.0 bar a muselo by se ubrat na naftě./výsledek jste viděli/ Bez použití lepších svodů by dalo asi hodně práce najít vhodné nastavení ,aby se vyrovnalo GT1749VB v režimu do 2200 ot. Turbo je chlazené vodou pro udržení stabilnější teploty,a v baňce membrány má snímač aktuální polohy lopatek.Bližší údaje plus nějaké foto Stingray určitě dodá.Bageta píše:To turbo GT25,to je z nějakýho LTčka??
Naposledy upravil(a) Libor Hanzal dne 29 led 2007, 09:07, celkem upraveno 2 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.