dotaz kvůli intercooleru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Libor H.

Vypadá to dost dobře...jenže jsi musel měnit saharu a další věci z ARL, co? ;)
Bez kouře není legrace.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

To ne.Jen jsem vyřízl chladičovou stěnu ,udělal nové držáky z pásoviny a posunul chladiče asi o 3 cm dozadu.Teď to zase vrátím ,protože tuto variantu už nepotřebuju a budu zkoušet vodní.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Opět si troufnu tvrdit, že u golfa to bez větších úprav nepůjde....
Sám jsem jeden takový IC zničil... (wallbash)
Je to tam mnohem víc nahuštěné, ach jo...... :(
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

také si myslím, že u G IV je tato úprava bez šance. :( Ledažebychom přešli také na vodní chlazení..viděl jsem ho za 600 Euro, tedy téměř zadarmo. (noteeth)
Bez kouře není legrace.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

K tomu intercooleru. Doporucuju se podivat, jak to ma vyresene Mondeo 1,8TD (II. gererace - kapkovita svetla).
Takhle zprasene uz z fabriky, to snad radeji zadnej.
Obrázek
Sice ji ma jako STI, problem je v tom, ze jak jsem to studoval, tak vzduch prochazi pouze mezi filcem a kapotou. Otvory v kapote primo k IC nevidno.

Zajimavej pod naraznik muze bejt tenhle
http://cgi.ebay.de/LLK-Ladeluftkuehler- ... dZViewItem

To stingray> Pred dnesnim dnem jsem mel obcas tendenci se te zastat - nebo alespon casti myslenky. Ja jsem mozna *****, ale ty jsi kral vsech *****!
Naposledy upravil(a) lt.kubosh dne 30 led 2007, 13:55, celkem upraveno 2 x.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Hm ,to je docela pecka.Uvidíme jak to bude fungovat a jestli to nedá dohromady Boďa dřív než já.Mám tam víc práce.Rozměry jsou 40x30 cm a půjde na místo filtrboxu.K němu potřebuju ještě vyrobit vodní výměník nejlépe 60x12cm kterej by měl zabezpečit dochlazování toho vodního .
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

devonrex píše:také si myslím, že u G IV je tato úprava bez šance. :( Ledažebychom přešli také na vodní chlazení..viděl jsem ho za 600 Euro, tedy téměř zadarmo. (noteeth)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BRAND-NE ... 8849QQrdZ1
Posila "Worldwide" takze to odhaduju, ze za cca $200 - $220 ho muzes mit doma i s posrovnym. (Kreten posila jenom drahym FedExem) To je necele 4600Kc... Kdybych mel whodne auto, tak o tom popremyslim.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“