tak takovyho znamyho bych taky chteljericho-3 píše:Přesně, před chvílí jsem mu to říkal do telefonu, cos řekl Ty..A on se chechtal do telefonu...On si dokonce myslel, že na "autech okouknu ložiska, zda jsou v pořádku"..neznáš někoho, kdo pohledem pozná špatná ložiska..?
Peugeot 407 vs. TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Zdravím,
já osobně 407. Mám SW 1,6HDi a maximální spokojenost. Neměnil bych.A to mám už 212 000 km. Pravidelná údržba a není co řešit. Spotřeba kolem 5,5 svižná jízda. Svezení nádherné.
Nech so poradit od lidí, kteří mají jak 407, tak OII.
Na řeči typu debilní Francouz se nedávej. Hledej info u uživatelů Tebou zmíněných aut. Jasně škodovkáři budou ha nit pegy a opačně.
V každém případě vybírej pečlivě,pomalu a s rozvahou.
já osobně 407. Mám SW 1,6HDi a maximální spokojenost. Neměnil bych.A to mám už 212 000 km. Pravidelná údržba a není co řešit. Spotřeba kolem 5,5 svižná jízda. Svezení nádherné.
Nech so poradit od lidí, kteří mají jak 407, tak OII.
Na řeči typu debilní Francouz se nedávej. Hledej info u uživatelů Tebou zmíněných aut. Jasně škodovkáři budou ha nit pegy a opačně.
V každém případě vybírej pečlivě,pomalu a s rozvahou.
Peugeot407SW 1.6HDi
Package píše:ak chces problem tak si 407..len zopar drobnosti-
nefunkne kurenie-demontaz kurenia ,rozobratie kurenia vymena klapiek
neustale problemy s kontrolkou diagnostiky
problemy s prednou napravou
problem s elektroinstalaciou
a kopec dalsich....
Pokud to byly problémy na tvém autě tak buď jsi se špatně staral anebo vyjímka (špatný kus).
ked 407sw tak automat. na 6stupnoch (neviem ako u 1,6hdi a 5stupnoch) nadavaju dost na odchadzajuce spojky. Automat je na 407 predimenzovany, je robeny do krutaku 440Nm a motor ma 320Nm. Aj pri 200 000km 407 automat radi ako novy(drviva vacsina nikdy nemenila olej).
Sam som kupoval 407, bolo to clekom zaujimave, odporucam ist pozriet najprv auta s vela najazdenymi km, nech ziskas skusenosti v akom su stave. Lebo potom, ked sa zacnes pozerat po tych so 100 000km, tak budes ako tak vediet selektovat, ktore su tocky a ktore nemusia byt. Auta, ktore som ja pozeral boli vela krat v ubohom stave, ale automat vzdy radil presne.
Ja som nakoniec kupil 407sw so 180 000km, ale je v stave, zeby som mu naozaj veril 100 000km. Snad nesklame.
Sam som kupoval 407, bolo to clekom zaujimave, odporucam ist pozriet najprv auta s vela najazdenymi km, nech ziskas skusenosti v akom su stave. Lebo potom, ked sa zacnes pozerat po tych so 100 000km, tak budes ako tak vediet selektovat, ktore su tocky a ktore nemusia byt. Auta, ktore som ja pozeral boli vela krat v ubohom stave, ale automat vzdy radil presne.
Ja som nakoniec kupil 407sw so 180 000km, ale je v stave, zeby som mu naozaj veril 100 000km. Snad nesklame.
sám mám rok 407 sedan 2.2HDi bi turbo... v serii.
Predtim rok a pul WV Golf V 1.9TDi PD... upraveny na 160koní.
Na PUGu je poznat vyssi trida. Diky slozitemu podvozku skvele drzi na silnici. Díky dlouhemu rozvoru je tezke ho rozhoupat na nerovnostech. Sedačky jsou velice dobré, ne sportovní ale pohodlné, ne tak měkké jako napriklad v C5. Co se tyce spolehlivost: u vozu pred faceliftem (08 ) jsou poddimenzovane jiz zminovane klapky klimatizace... (kompletni vymena obou stoji cca MAX 9-10tis). Ostatni je klasika, jako u kazdeho moderniho vozu (napr ty OII).
Motor je kategorie sama pro sebe
Budem li mluvit o 2.0HDi tak vykon dostatecnej, zavodak to neni ale jede hodne slusne za (oproti 2.2HDi) slusnou spotrebu.
A PUG ma oproti Škodovce jednu vyhodu co nikdo nezminil: nekrade se
Predtim rok a pul WV Golf V 1.9TDi PD... upraveny na 160koní.
Na PUGu je poznat vyssi trida. Diky slozitemu podvozku skvele drzi na silnici. Díky dlouhemu rozvoru je tezke ho rozhoupat na nerovnostech. Sedačky jsou velice dobré, ne sportovní ale pohodlné, ne tak měkké jako napriklad v C5. Co se tyce spolehlivost: u vozu pred faceliftem (08 ) jsou poddimenzovane jiz zminovane klapky klimatizace... (kompletni vymena obou stoji cca MAX 9-10tis). Ostatni je klasika, jako u kazdeho moderniho vozu (napr ty OII).
Motor je kategorie sama pro sebe
A PUG ma oproti Škodovce jednu vyhodu co nikdo nezminil: nekrade se

-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Byl jsem nucen si půjčit od tchána P406 2,2Hdi (než opravím svoji havarovanou Alhambru) a byl jsem úplně v šoku ze spotřeby. Táhnul jsem za ním malý naložený vlek (celkem cca 500kg) a i při klidné jízdě do jsem jel za 9,7l !!!! Bez vleku se mi nepodařilo dostat pod 6,6l !!
A to jsem jel trasu 190km. Takovou spotřebu bych chápal u plně naložené T4 2,5Tdi, ale né u osobáku! !?
Za Alhambrou jsem táhl na podvalu i Sharana a to jela za 8,4l.(samozřejmě s nohou až na podlaze s 66kW).
A to jsem jel trasu 190km. Takovou spotřebu bych chápal u plně naložené T4 2,5Tdi, ale né u osobáku! !?
Za Alhambrou jsem táhl na podvalu i Sharana a to jela za 8,4l.(samozřejmě s nohou až na podlaze s 66kW).
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
No můj kolega má C5 2,2 HDI a na dálku když spadne k 7 litrům, je nadšen. Když jsem byl nucen čumět na měřič spotřeby , tak i po zavření plynu to furt něco žralo..Je to těžké auto, ale stejně..Najeto má asi 220000 km..
Kovma- nejsem nepřítel žabožroutů, jen mi kolikrát naserou, ale máš pravdu, jízda s 1,6 HDI je bezvadná a spotřeba také, ale musíš mít auto zánovní a starat se o něho. Jak se koupí ojetina, je to většinou průser a jakmile v něm zaklepe, je lepší prášek na uklidnění a pohled do nebe, že život za to stojí...Osobně jsem jezdil s Fordem Fokus 80kw a byla to střelba, charakteristika motoru proti TDi je ůžasná a spraskal bych jej tak, že by měl zkažený den.Ale nesměl by mi do baráku, pouze nový a za moji cenu...
Kovma- nejsem nepřítel žabožroutů, jen mi kolikrát naserou, ale máš pravdu, jízda s 1,6 HDI je bezvadná a spotřeba také, ale musíš mít auto zánovní a starat se o něho. Jak se koupí ojetina, je to většinou průser a jakmile v něm zaklepe, je lepší prášek na uklidnění a pohled do nebe, že život za to stojí...Osobně jsem jezdil s Fordem Fokus 80kw a byla to střelba, charakteristika motoru proti TDi je ůžasná a spraskal bych jej tak, že by měl zkažený den.Ale nesměl by mi do baráku, pouze nový a za moji cenu...
nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Vytiahli sme kostru z truhlice, no ale neva...
Mno, jeden známy jazdí služobne na 807ne 2,0 HDi a MOTOR si nevie vynachváliť, najazdil vyše 230 000 km za 3 roky, no problem. Je skôr zástancom VW, ale 2,0 HDi chváli.
Na 407ne pred FL odchádzali klapk yklimatizácie a potom nejaké čapy na pr. naprave
Kamarát kúpil Octu II 1,9 TDi a počas cca 1,5 roka ho 2x nechala
Ako vyššie anpísané. VW sa kradne, Levík až tak nie...
407 je vyššia trieda
407 je tuším najťažšie auto vo svojej triede
Čo sa týka posedu a pocitu z auta, treba vyskúšať.
Za mňa zachovalá 407.
Mno, jeden známy jazdí služobne na 807ne 2,0 HDi a MOTOR si nevie vynachváliť, najazdil vyše 230 000 km za 3 roky, no problem. Je skôr zástancom VW, ale 2,0 HDi chváli.
Na 407ne pred FL odchádzali klapk yklimatizácie a potom nejaké čapy na pr. naprave
Kamarát kúpil Octu II 1,9 TDi a počas cca 1,5 roka ho 2x nechala
Ako vyššie anpísané. VW sa kradne, Levík až tak nie...
407 je vyššia trieda
407 je tuším najťažšie auto vo svojej triede
Čo sa týka posedu a pocitu z auta, treba vyskúšať.
Za mňa zachovalá 407.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Ano, 2.0 je nejspolehlivější HDI, ale bohužel moc nejede, takže třeba v C5 nebo v SUV je to slabota a to nejsem závodník nebo tahač přívěsů. Několikrát se mi stalo, že bývalý majitelé 1,9 TD se se mnou hádali, že to nemá turbo, protože zaprvé není vidět/a vyndat jej je na facku/ a zadruhé 1,9 TD je proti tomu raketa..Ale je pravda, že to furt jezdí.. 
nepropadat panice...