DUCATO 3,0 multijet
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mne rachoti, ale zrejme dvojhmota, ked vyradím bez stlačenia spojky, čiže ked nerozpojí spojku, tak je ticho, ale ked vytiahnem kvalt, tak ako sa má, so stlačením spojky, tak to rachotí s klesaním otáčok. tak to tipujem na zotrvák. a tiež, ked je auto naložené, tak pri silnejšej akcelerácii trasie, ale triasť môže aj kardan. ked teraz klakne zotrvák, šéfa už asi j.bne, do motora teraz išlo 3200,-E.
Mne už všetky tie nové auta lezú pekne na nervy sú to všetko sračky, za haldy penazí. a potom rob autodopravu.
Mne už všetky tie nové auta lezú pekne na nervy sú to všetko sračky, za haldy penazí. a potom rob autodopravu.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
skúšku na prepady som zatiaľ nerobil v stredu idem do Fiatu na EXAMINER tak potom uvidím koľko dávajú a pozrú aj to trasenie do volantu pri zábere že to môžu robiť povolené šrouby v diferáku a mohli by rozbiť obal prevodovky tak neviem ...
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Diagnostika nič všetko Ok žiadna chyba, EGR vyčistený funguje ako má, ale auto stále dymí už asi jedine tie vstreky dnes ešte pozrú koľko ide do prepadu a upozornili ma ak budú dávať von vstreky tak je veľká pravdepodobnosť že zlomia skrutku na vstrekovači a to bude potom musieť dole hlava takže oprava jedna radosť




FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Tak dymivosť vyriešená výmenou dvoch vstrekovačov ktoré aj tiekli podstatne do prepadu tie dva čo idú dobre nešli aj tak vybrať...
teraz to ide dobre a zmizlo aj to trasenie do riadenia.......
teraz to ide dobre a zmizlo aj to trasenie do riadenia.......
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Nedal som ich na stolicu zohnal som vstreky za dobrú cenu z búračky skoro nové po 1OO euro ks.
Koľko maš najazdených km?
Koľko maš najazdených km?
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
tak to asi vymeň možno len jeden tečie do prepadu, viac aj preto dymy už to dobre nerozprašuje skús porovnať prepady koľko ide von a uvidíš ktorý je zlý (asi)....
alebo všetky a máš pokoj ...

alebo všetky a máš pokoj ...
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
- rbares
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 06 úno 2006, 13:54
- Bydliště: voooVotice
Odpovědi: 0
Ty trysky mě asi čekají,ale teď mě trápí něco co už tu taky někdo popisoval auto se v tahu začíná mírně klepat- třást.
Dvakrát se mi stalo že se z motorového prostoru ozval takový divný zvuk jako když máš zanesené turbo a dře ale turbo to není vypadá to že se to ozvalo z převodovky.
Jinak nevíš co je ''snímač klapky CC,,
to napsala kamarádovi diagnostika
Dvakrát se mi stalo že se z motorového prostoru ozval takový divný zvuk jako když máš zanesené turbo a dře ale turbo to není vypadá to že se to ozvalo z převodovky.
Jinak nevíš co je ''snímač klapky CC,,
to napsala kamarádovi diagnostika
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08 bře 2009, 23:29
- Bydliště: pasohlavky
Odpovědi: 0
to je ťažko povedať koľko podľa mňa všetky 4 primerane rovnako ak máš niektorý moc alebo veľmi málo tak asi ten čo sa moc odlišuje tak nie je dobrý......... 

FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015