Co vám nevydrželo při zvyšování výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Co vám nevydrželo při zvyšování výkonu

Příspěvek od Libor Hanzal »

Je tu hodně těch co mají obavy o životnost a možné destrukce jednotlivých dílů jejich vozidel.Možná by bylo dobré napsat naše zkušenosti co se komu povedlo odrovnat. Já tedy na motoru 1z zvýšil výkon o55koní,nalítal pak ještě 150000km .No a pak šlo do kytek jedno turbo za druhým.No a proč?Byl jsem blbec a jezdil na čistou rostlinku bez předehřevu.Lopatky se za.....a v plným tlaku mu to moc nesvědčilo.
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

U 1Z je štěstí že odešlo jenom turbo a nešli i písty.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

já toho zničil dost, převážně ale svojí blbostí a ne zvýšenim výkonu:-)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě zatím jen praskla hadica na IC.
jo a pneumatiky ubévaj nějak rychlej, ale jen přední (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Obvykle začne klouzat spojka - to je největší bolest (noteeth).

No a pak taky odejde občas řazení - lanovody vedoucí od řadící páky se ohnou. To je z toho, jak tam člověk ty kvalty rve v zápalu akce (LOL).

Mě se to stalo v Mimoni. Kamarád asi před 3 týdny (noteeth)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

zase já a dotaz z obavy ;) motor 1,9 TDi PD 74 kW po výměně ostatního hardwaru za silnější (turbo,vstřiky,spojka) nemám kvůli čipu na cca. 120 kW vyměnit raději i písty,ojnice a kliku ze 96 kW ? Teda pokud vůbec jsou v 96 kW verzi jiný... Omlouvám se za opětovný dotaz,ale jednoznačnou odpověď jsem ještě nedostal. Díky.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Objednacie cislo je sice ine ale vydrzat to vydrzin pokym je to ok
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

BH motor píše:Objednacie cislo je sice ine ale vydrzat to vydrzin pokym je to ok
tomu nerozumím ..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

bobo píše:zase já a dotaz z obavy ;) motor 1,9 TDi PD 74 kW po výměně ostatního hardwaru za silnější (turbo,vstřiky,spojka) nemám kvůli čipu na cca. 120 kW vyměnit raději i písty,ojnice a kliku ze 96 kW ? Teda pokud vůbec jsou v 96 kW verzi jiný... Omlouvám se za opětovný dotaz,ale jednoznačnou odpověď jsem ještě nedostal. Díky.
v 96kw jsou silnejsi ojnice ,jiny pisty i silnejsi klika , ale menit to povazuju za zbytecny , pokud ti to klekne tak koupis cely motor 96kw za 10-20 tisic
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

me odesli uz celkem dve turba GT1749VA, jedno chudat tak ze pri plnym tlaku se rozlitla hadice a turbo se pretocilo, druhy tak kdyz sem chtel aby tlacilo 2.5 baru aspon na par sprintech coz se ukazalo jako nemozne, i kdyz mozna by jeden sprint vydrzelo

a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

mvolesko píše:me odesli uz celkem dve turba GT1749VA, jedno chudat tak ze pri plnym tlaku se rozlitla hadice a turbo se pretocilo, druhy tak kdyz sem chtel aby tlacilo 2.5 baru aspon na par sprintech coz se ukazalo jako nemozne, i kdyz mozna by jeden sprint vydrzelo

a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle
kurec 2,5 baru, to musel byt jiný šupec... :o (rofl)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no mě při jedné z cest z brna praskla trubka na tlakovej olej k turbu. byla moc předeplá jak jsem ji upravoval na jiné turbo a jak už byla párkrát ohnutá při povolování tak to nevydržela. ale trochu jsem to poladil a ted už nepraskne..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

reesha píše:Obvykle začne klouzat spojka - to je největší bolest (noteeth).

No a pak taky odejde občas řazení - lanovody vedoucí od řadící páky se ohnou. To je z toho, jak tam člověk ty kvalty rve v zápalu akce (LOL).

Mě se to stalo v Mimoni. Kamarád asi před 3 týdny (noteeth)

jj, sme to menili za lochacem v celkem supr pocasi, ono -10°C je idealni teplota :-D jinak spojka zatim drzi ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

vlastně mi při tlaku 2,5 bar na sprintech vybouchla voda a fouklo tesnení. ani se nedivim.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Moje práce-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2146
Špatné písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo OK )
A ještě jednou-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Lepší písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo KO (noteeth) )
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“