Co vám nevydrželo při zvyšování výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
Co vám nevydrželo při zvyšování výkonu
Je tu hodně těch co mají obavy o životnost a možné destrukce jednotlivých dílů jejich vozidel.Možná by bylo dobré napsat naše zkušenosti co se komu povedlo odrovnat. Já tedy na motoru 1z zvýšil výkon o55koní,nalítal pak ještě 150000km .No a pak šlo do kytek jedno turbo za druhým.No a proč?Byl jsem blbec a jezdil na čistou rostlinku bez předehřevu.Lopatky se za.....a v plným tlaku mu to moc nesvědčilo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zase já a dotaz z obavy
motor 1,9 TDi PD 74 kW po výměně ostatního hardwaru za silnější (turbo,vstřiky,spojka) nemám kvůli čipu na cca. 120 kW vyměnit raději i písty,ojnice a kliku ze 96 kW ? Teda pokud vůbec jsou v 96 kW verzi jiný... Omlouvám se za opětovný dotaz,ale jednoznačnou odpověď jsem ještě nedostal. Díky.

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
v 96kw jsou silnejsi ojnice ,jiny pisty i silnejsi klika , ale menit to povazuju za zbytecny , pokud ti to klekne tak koupis cely motor 96kw za 10-20 tisicbobo píše:zase já a dotaz z obavymotor 1,9 TDi PD 74 kW po výměně ostatního hardwaru za silnější (turbo,vstřiky,spojka) nemám kvůli čipu na cca. 120 kW vyměnit raději i písty,ojnice a kliku ze 96 kW ? Teda pokud vůbec jsou v 96 kW verzi jiný... Omlouvám se za opětovný dotaz,ale jednoznačnou odpověď jsem ještě nedostal. Díky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
me odesli uz celkem dve turba GT1749VA, jedno chudat tak ze pri plnym tlaku se rozlitla hadice a turbo se pretocilo, druhy tak kdyz sem chtel aby tlacilo 2.5 baru aspon na par sprintech coz se ukazalo jako nemozne, i kdyz mozna by jeden sprint vydrzelo
a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle
a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
kurec 2,5 baru, to musel byt jiný šupec...mvolesko píše:me odesli uz celkem dve turba GT1749VA, jedno chudat tak ze pri plnym tlaku se rozlitla hadice a turbo se pretocilo, druhy tak kdyz sem chtel aby tlacilo 2.5 baru aspon na par sprintech coz se ukazalo jako nemozne, i kdyz mozna by jeden sprint vydrzelo
a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle


vw passat tdi pd 180ps/420nm
reesha píše:Obvykle začne klouzat spojka - to je největší bolest.
No a pak taky odejde občas řazení - lanovody vedoucí od řadící páky se ohnou. To je z toho, jak tam člověk ty kvalty rve v zápalu akce.
Mě se to stalo v Mimoni. Kamarád asi před 3 týdny
jj, sme to menili za lochacem v celkem supr pocasi, ono -10°C je idealni teplota


VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Moje práce-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2146
Špatné písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo OK )
A ještě jednou-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Lepší písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo KO
)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2146
Špatné písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo OK )
A ještě jednou-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Lepší písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo KO

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®