MB C220 CDI dobíjení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MB C220 CDI dobíjení
Chlapi, u MB 220 CDI, rok 2002 se mi ukazuje na palubním počítači červený symbol baterie. Při měření dobíjení na volnoběh je na baterce 12V, když zvýším otáčky motoru, napětí stoupne na 14,5V. Je to u MB normální, nebo má dobíjet už při volnoběhu? Měl by tam být alternátor řízený řídící jednotkou, proto se na to ptám....
BMW Z3 2.8
Po nastartování se napětí vůbec nezvedne, až přidám trochu plyn a zvýším otáčky tak na 1500 ot./min. tak dává 14,4V a když pak otáčky spadnou na volnoběh, tak zase nic a napětí pomalu klesne na napětí akumulátoru. A je úplně jedno, jestli mám zaplé nebo vyplé spotřebiče. Samozřejmě, že při zaplých spotřebičích je napětí asi o 0,5 V nižší.
BMW Z3 2.8
je tam regulator,vedou tam dva draty,diag porad vyhazuje svorka 61 preruseni,kdyz to odpojim od alt a zatizim zarovickou tak se me tu zavadu podari vymazat,jinak ne.ani na odpory nereaguje.zkousel jsem menit alt puvodni bosch i novy valeo a porad to stejny.auto dobiji dobre,jen na volnobeh ne.buzeni 10v.menil jsem i centralni elektriku-porad to stejny.viano 2,2cdi