Fiat Ulyse vynechává válec
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jedině pokud zničíš víko neboli uložení vaček.drží ho štefty na vstřikovačich.dělal jsem asi 6 hlav a na dvou vstřiky nevytahnul ani vytahovak musela se hlava rozříznout a vstřiky vyndat.Když jdou vstřiky tak je to prace cca 4 az 5 hodin.Myslím že venku si moc nepomužeš nejsou za co chytnout.jericho-3 píše:Takže říkáš, že ta hlava jde vyndat i se vstřiky? On totiž ten motor není zas takový problém vyndat..a vyndat ty vstřiky ve voze je spíš zázrak..
Re: Fiat Ulyse vynechává válec
Čistě ze zvědavosti... když bylo to čerpadlo na stolici, přetěsňovali a rozdělávali ho před tím?martinkratas píše:Zdravím všechny na foru. Máme takový problém. Při nastartování motor v pohodě chytne (studený). Ale po pár sekundách začne jít jako na tři válce. Při pozvolném přidávání otáček se chvěje celé auto. Čerpadlo je tam ten EPIC. Bylo na stolici vše OK. Vstřiky taky OK. Po ohřátí motoru začne za jízdy cukat a čudí jako prase. Když jsme oddělaly sání tak ze sání jdou jakoby klepavý zvuky. Začalo to tím, že kamoš měl vybitou baterku a tak to nastartovali přes kabely. Pak ujel dva km a začalo to dělat. Dal to do servisu a tam mu řekly, že je to skočený na rozvodech. Daly nový royvody a chvilku dobrý a pak zase to samé. Před tím startováním přes kabely auto jelo perfektně. Připadá mě, že je kleplej ventil, podle toho zvuku ze sání. Dá se sundat u tohodle krámu hlava na autě nebo musí motor ven. Je nakloněnej jako do kabinytak nevím. A jak se vyndává motor
zespodu je nápravnice vrchem to asi taky nejde tak jedině předem. Prosím všechny o každou radu či postřeh nebo zkušenost.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Chlapi tak jsem zkoušel povolit výfukovej svod, ale ten motor je tak nakloněnej do kabiny, že ani saxana by to nedala. Tak musím zvolit tu horší variantu a to motor ven. Jak ten motor vyndaváte__ Celej s převodovkou nebo prvně převodovku a pak teprv motor. Tady u tohodle krámu musím odstrojit celej předek chladič masku nárazník a výztuhu dole a nahoře tak by to mohlo jít komplet ne???. Dík za postřehy všem 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Motor šel docela dobře, akorát půl auta rozebráno. Nejlepší byli lanka řazení
nešli vůbec srazit s kloubků. A ten svazek elektriky no hrůza kdo to dá do kupky to teda nevím
. Teprve po vyndání motoru jsem zjistil stav hlavy na každým válci je vyvalenej domeček pro hydroštel. Tak jsem volal borcovi do Brna (pan Kubela), kterej dělá hlavy a ten říkal, že se to dá vyvařit a cena opravy hlavy cca 6.000 kč. Nebo nemáte na toto auo někdo hlavu??? Je to 12ti ventil 2,1 TDI rok 99. Dík všem 



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Za starterem je otvor v bloku 6mm a další v setrváku. To je úvrať 1. a4. válce.martinkratas píše:Pardoon ještě foto trochu větší . Hmm. nejde poslat. Tak pod řemenicí jsou na bloku dva výstupky jakoby na flintě muška. A na rozvodovém kole je aretační výstupek řemenice klikovky. Tak ten výstupek mám nastavit mezi ty dva na bloku![]()
![]()
Díky moc.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27