Fiat Ulyse vynechává válec

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Takže říkáš, že ta hlava jde vyndat i se vstřiky? On totiž ten motor není zas takový problém vyndat..a vyndat ty vstřiky ve voze je spíš zázrak..
nepropadat panice...
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

jericho-3 píše:Takže říkáš, že ta hlava jde vyndat i se vstřiky? On totiž ten motor není zas takový problém vyndat..a vyndat ty vstřiky ve voze je spíš zázrak..
Jedině pokud zničíš víko neboli uložení vaček.drží ho štefty na vstřikovačich.dělal jsem asi 6 hlav a na dvou vstřiky nevytahnul ani vytahovak musela se hlava rozříznout a vstřiky vyndat.Když jdou vstřiky tak je to prace cca 4 az 5 hodin.Myslím že venku si moc nepomužeš nejsou za co chytnout.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Asi máš pravdu, nebudu furt kecat, sundám dekl se stěrači a zkusím vyndat ty trysky...Buď anebo, pak se uvidí..Díky za radu..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Ulyse vynechává válec

Příspěvek od dhfool »

martinkratas píše:Zdravím všechny na foru. Máme takový problém. Při nastartování motor v pohodě chytne (studený). Ale po pár sekundách začne jít jako na tři válce. Při pozvolném přidávání otáček se chvěje celé auto. Čerpadlo je tam ten EPIC. Bylo na stolici vše OK. Vstřiky taky OK. Po ohřátí motoru začne za jízdy cukat a čudí jako prase. Když jsme oddělaly sání tak ze sání jdou jakoby klepavý zvuky. Začalo to tím, že kamoš měl vybitou baterku a tak to nastartovali přes kabely. Pak ujel dva km a začalo to dělat. Dal to do servisu a tam mu řekly, že je to skočený na rozvodech. Daly nový royvody a chvilku dobrý a pak zase to samé. Před tím startováním přes kabely auto jelo perfektně. Připadá mě, že je kleplej ventil, podle toho zvuku ze sání. Dá se sundat u tohodle krámu hlava na autě nebo musí motor ven. Je nakloněnej jako do kabiny (wallbash) tak nevím. A jak se vyndává motor :? zespodu je nápravnice vrchem to asi taky nejde tak jedině předem. Prosím všechny o každou radu či postřeh nebo zkušenost. :-)
Čistě ze zvědavosti... když bylo to čerpadlo na stolici, přetěsňovali a rozdělávali ho před tím?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Ne nepřetěsňovaly. Ale teď už vím, že je to vahadlama, který jsou spadený vedle vačky 3a4 válec. Jinak tady u toho motoru jsou trysky na závit a šly dobře.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak jsem vyhodil vačku a na čtvrtým a třetím válci jsou vylomený domečky hydroštelů. (LOL) Půjde to spravit nebo je to v prd...li. Dá se to nějak zavařit??? . Nebo nemá někdo hlavu na prodej???? Je to 12ti ventil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Navštívil bych vrak plac, tyhle motory byly všude..I v Renaultu...
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi tak jsem zkoušel povolit výfukovej svod, ale ten motor je tak nakloněnej do kabiny, že ani saxana by to nedala. Tak musím zvolit tu horší variantu a to motor ven. Jak ten motor vyndaváte__ Celej s převodovkou nebo prvně převodovku a pak teprv motor. Tady u tohodle krámu musím odstrojit celej předek chladič masku nárazník a výztuhu dole a nahoře tak by to mohlo jít komplet ne???. Dík za postřehy všem :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, komplet, přesně jak si napsal...
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Motor šel docela dobře, akorát půl auta rozebráno. Nejlepší byli lanka řazení (LOL) nešli vůbec srazit s kloubků. A ten svazek elektriky no hrůza kdo to dá do kupky to teda nevím (noteeth) . Teprve po vyndání motoru jsem zjistil stav hlavy na každým válci je vyvalenej domeček pro hydroštel. Tak jsem volal borcovi do Brna (pan Kubela), kterej dělá hlavy a ten říkal, že se to dá vyvařit a cena opravy hlavy cca 6.000 kč. Nebo nemáte na toto auo někdo hlavu??? Je to 12ti ventil 2,1 TDI rok 99. Dík všem ;)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi je to horní úvrať ten výstupek na bloku a aretační výstupek řemenice :? :? :? Díky všem. Jinak repas hlavy komplet stál 9.000 kč.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Pardoon ještě foto trochu větší . Hmm. nejde poslat. Tak pod řemenicí jsou na bloku dva výstupky jakoby na flintě muška. A na rozvodovém kole je aretační výstupek řemenice klikovky. Tak ten výstupek mám nastavit mezi ty dva na bloku :? :? :? Díky moc.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

To fakt nikdo nepomůže :? :? :(
jvb
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18 kvě 2008, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od jvb »

martinkratas píše:Pardoon ještě foto trochu větší . Hmm. nejde poslat. Tak pod řemenicí jsou na bloku dva výstupky jakoby na flintě muška. A na rozvodovém kole je aretační výstupek řemenice klikovky. Tak ten výstupek mám nastavit mezi ty dva na bloku :? :? :? Díky moc.
Za starterem je otvor v bloku 6mm a další v setrváku. To je úvrať 1. a4. válce.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Ok moc dík kouknu na to :)
Odpovědět

Zpět na „Fiat“