Fiat Ulyse vynechává válec

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak jsem na to koukal, je tam navrtanej důlek v bloku a je fakt, že v setrváku je otvor, ale je jich tam po obvodu šest. Pokud nastavím díru na bloku a setrváku, tak jediná díra z šesti souhlasí s tím předním klínkem řemenice kliky a ten klínek přesně ukazuje do té ,,mušky'' na prsách. Jsou to dva nálitky a mezi ně přesně v prostřed je to pero řemenice. Kdyby neskočil řemen tak sem nepíšu, ale takhle je to v pr...dli, proto potřebuju co nejvíce rad od vás, aby v tom zase nezarachotilo. Když to je takhle nastavený, tak jsem otáčel klikou a žádnej odpor tak si myslím, že to je snad OK, ale potřebuji to od vás potvrdit. Díky všem mooooc. :worthy:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to Peugeot , tak klínkem nahoru a když tam skočí vrták, je to správně..Když to protočíš a má to kompresi jsi doma..Dělá se to blbě a ten napínák , to je píčovina..Dělal jsem rozvodák nedávno a tak vím, že tam vrták padne i jindy..Takže jak říkáš, máš to dobře..
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Chalani tak jsem si musel udělat new registraci páč mě nešlo přihlásit (wallbash) . Motor je po měsíci konečně v kupě namontován v autě, ale chtěl jsem ho slavnostně nastartovat a nic. Nejde z čerpadla nafta. Balonkem, který je součástí jsem natlakoval naftu, povolil odvzdušňovák až šla jen nafta, přepadem taky valí a to jsem prováděl několikrát a půl dne točím a vybíjím baterku. Zkoušel jsem natlakovat kompresorem nádrž a stejně z čerpadla nejde nic. Mám oddělaný vstřiky aby to líp motalo a trubky od čerpadla. Z čerpadla jen rosí nafta. Před demontáží normálně funkční. Jako kdyby byl zavřenej ventil. Měl jsem odpojenou i ŘJ a ten bajonet od čerpadla. Dlouho to stálo. Jinak novej palivák a balonek je tvrdej. Prosím moc o rady už toho krámu mám plný zuby. Je to čerpadlo LUCAS samej drátek. (crazy) Díky všem
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to ta svině s tím IMMO s klávesami..?Máš ho asi zablokované...To tě lituji...
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Myslíš,že je to bloklý___. Před tím jsem kod nezadával měl to vypnutý. Tak nevím. Co mám zkusit???
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podívej se na kalkulačku měla by svítít zelená abys mohl startovat.
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Jo to jsem kokal, ale žádný světlo je to jako odpojený. Nejde to nějak obejít třeba jako u dieselové feldy natáhnout kabel k ventilu, ale tady ani nevím kde je. Jde mě o to abych mohl vyzkoušet jestli dává naftu. Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A máš všechnu kabeláž dobře zapojenou?
Ale třeba je to čerpadlo jen špatně odvzdušněný, nezapoměň že to je Lucas, tam stačí pár bublinek a nejedem, natož startujem :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, je to divný, že nesvítí ani červená..je to někde odpojeno..A vyřadit to jako u Forda tak snadno nejde..A nemá cenu startovat dokud tohle nevzbudíš..Potom , až se Ti povede immo vyřadit, auto vypneš a za chvilku musíš znova klávesovat..Zabít to hovado, co to vymyslelo..Dělal jsem tohle auto a tam, když si chcípl motor, musel si čekat tak 10-15 min než zase vypnutí IMMA fungovalo./.Rozsvícení zelené/... :(
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Tomas já už nevím jak to čerpadlo víc odvzdušnit (wallbash) já jsem z toho neščastnej :( A kabeláž jsem dal tak jak byla.
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Tak pánové, dnes mě to nedalo a našel jsem si v autodatech el. schema tohodle krámu. Už to mám vyřešeno :-) Byl to senzor setrvačnosti (noteeth) . Je to ten bazmek co odpojí palivo při havárce. Jak jsem vytahoval motor tak jsem s ním asi ťuknul a bylo vymalováno. Píši to sem pro další kdo to bude dělat, aby se stím netrápil jak já celej den (wallbash) Stačilo na něj zmáčknout a nafta valila jak sviňa. Jinak ten senzor je umístěnej na pravé straně za nádobkou serva. Díky všem ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo, to se mi stalo na P306 1.6 benzin, měnil jsem rozvody a pak to nešlo nastartovat, už jsem hledal provaz na krk, pak mě napadlo zmáčknout tenhle bazmek a motor chytnul.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Takže tenhle bezpečák ti zhasl kontrolky u klávesnice..? O to šlo, jak to, že ti to nesvítilo...
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Klávesnice nesvítí ani teď je prostě odpojeno (LOL)
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

tak hlavně nezapojovat nebo se po zapnutí klíčku čerpadlo zamkne.
Combi ASZ
Odpovědět

Zpět na „Fiat“