jake trysky pro 81KW Jaké trysky pro 81 KW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

TDIPOWER píše:
Bageta píše:To by mě taky zajímalo,mám ASV a dávám tam 150 turbo,velkej IC z Leona,pak trysky RACE no a na konec chip.Tak na kolik to odhadujete,že se můžu s tímhle dostat??Jo a jak moc to asi bude hulit??díky
Výkon bude úměrný dýmu. (noteeth)
S tím 150PS turbem, race tryskama, chladičem a dobrým čipem myslím že bys mohl atakovat 180-190PS.
Ale co tam pak dáš za spojku :? (wallbash) (noteeth)

spojku tam dávám ze 150 i s šestikvaltem
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

TDIPOWER píše:
DEEJAYvenca píše:
Dukes píše:Je to rozumná volba.Cena je 5995kč a u tvého motoru počítej přírustek cca 10-15koní.
Když k tryskám pořídíš ještě 130k turbo a Dieselpower chip ,tak můžeš mít klidně 150-160koníků.
Já bych měl jenom takovej dotaz .... původně motor 81kW s tryskama Sprint 764 turbem 130/150 k a chipem výkon 150-160 koní? Třeba firma abc tuning nabízi 150 koní jenom chipem.. proto se ptám jak je to. Díky za info
Je to na úkor životnosti. Turbo, které není stavěné na takové tlaky je na hranici únosnosti, malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
Když dáš turbo 130 tak tlak 1,45 baru pro něj není problém a tryskama s větším průtokem zase můžeš zkrátit dobu vstřiku, což je žádoucí.
Jo takhle.. Mno to je pravda a Reesha chipuje? kolik si za to bere?
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Reesho? :o) Je nutná nějaká úprava řj při výměně za Sprint? někde sem četl že kvuli volnoběhu..
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Rada81
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 08:15
Bydliště: Opava

Příspěvek od Rada81 »

ranger píše:
TDIPOWER píše:
ranger píše:
Hmm tak si myslíš vyplatí si to aby to bylo alepoň trošku znát ? jinak mám najeto cca 108000 tak ta planuji vyměnit na jaře v rámci servisu a je potřeba upravit něco pres VAG aby správne ukazoval palubni PC atd

děkuji moc za info
Určitě se to vyplatí. Poznat to jde pro toho co jezdí pouze s origo softy celkem dost. Myslím nárůst 40-50Nm a tak 15-20koní. Já jsem ten rozdíl uvítal!
ted mi tady jeden kamarad rikal ze to zvysuje nárok na turbo a cerpadlo a odcházejí driv nez normláne má to v planu uděšlat na jare ze by se vycistilo turbo a kdyz se v tom bude vrtat tak by se tam dali ty trysky
dekuji za Vás názor
Tak to by mě taky velice zajímalo, jak to ovlivní čerpadlo a turbo..... Nové dám určitě, teď jde o to jaké.
Octavia Combi 81kW+DSLA150764
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

TDIPOWER píše:
Bageta píše:To by mě taky zajímalo,mám ASV a dávám tam 150 turbo,velkej IC z Leona,pak trysky RACE no a na konec chip.Tak na kolik to odhadujete,že se můžu s tímhle dostat??Jo a jak moc to asi bude hulit??díky
Výkon bude úměrný dýmu. (noteeth)
S tím 150PS turbem, race tryskama, chladičem a dobrým čipem myslím že bys mohl atakovat 180-190PS.
Ale co tam pak dáš za spojku :? (wallbash) (noteeth)
ja mam VR6 a zatim good, Risa ji mel ve Ventu taky (cca 200hp) obcas klouzla ale jinak good, jako sachs je sachs ale ta cena :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Je mi jasný, že na tohle není jednoznačná odpověď, ale kolik km můžou bezpečně vydržet trysky a vstřikače v autě?? Mám najeto 130tis., motor AFN (hm)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“