BMW 320d nejde natočit "Vyrešeno"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 320d nejde natočit "Vyrešeno"
BMW 320d 130kw r.v2007 - kamarád natankoval pravdepodobne špatnú naftu po ujetí 5Km auto strácalo výkon až skapalo a nejde natočit. Celá nadrž byla vypustena natankovaná nová vymenený pal.filter ale auto ledva chytá vypis z diagnostiky "41BA-sním.tlaku spalin pred částicovým filtrem tlak moc vysoký" je jasné že DPF filtr je KO. Tak sme skusily odpojit časticový filr auto tak tak chytne ale otáčky hned vyletia na 5000ot/min nevíme kde by mohla byt chyba.Ešte podotknu že z výfuku ide tekutý bordel nevím či je to nespálená nafta alebo olej dík za rady
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 24 říj 2011, 19:12, celkem upraveno 1 x.
žadne buchani alebo klepotáni počut neni. Pri štarte má motor snahu chytit kopec bíleho dýmu potom chytne tak na 2 válce a skape tak na 7 krát chytne otáčky vyletia na 4000ot zvuk hrozný klepot rachot dýmu že neni vydet na 6metru okolo auta tak hned to radši vypnu.
S tu špatnu naftu to bude asi náhoda.
roman1648- tie kružky byli vyskakane na všetkých piestoch alebo len jeden.
Jak si to riešil nový motor alebo si robil GO
S tu špatnu naftu to bude asi náhoda.
roman1648- tie kružky byli vyskakane na všetkých piestoch alebo len jeden.
Jak si to riešil nový motor alebo si robil GO
6 bar medzi valcami nieje najlepsie, ale chytit musi, pokial nemas pozadovany a realny tlak minimalne rovnaky tak vstrekovanie nepusti, pozri prepady, ci netecu prilis vstreky a unika tlak do prepadu.ROMEK píše:a co tie tlaky 24-20-18-18bar neni to na CR málo? co by ste poradily rozhodit motor alebo dat na kontrolu tie vstrekovače
Tlak na Raily pri štarte je požadovaná hodnota 39MPa skutečna 35MPa tak to by mohlo byt snad OK
no, to sis měl rozmyslet ty - nebo ten tvůj známej
je blbost koupit si nový bávo a pak šetřit na naftě....to je jasný
a jestli jsou vstřiky k.o. , ať zrovna šetří na vysokotlak...
bohužel tohle už je asi syndrom, mám tam jednoho kunšafta co má novou 5ku, ale hádal by se o 100 korun na litru oleje
kdyby(s) chtěl, umím vstřiky od jedné firmy z Holandska za dobrej peníz

je blbost koupit si nový bávo a pak šetřit na naftě....to je jasný
a jestli jsou vstřiky k.o. , ať zrovna šetří na vysokotlak...
bohužel tohle už je asi syndrom, mám tam jednoho kunšafta co má novou 5ku, ale hádal by se o 100 korun na litru oleje
kdyby(s) chtěl, umím vstřiky od jedné firmy z Holandska za dobrej peníz
jasan, chápu
když má někdo nějaký potvory - jak třeba můj známej tranzity 2,5d nebo starý boxery 2,5td a tak, ať to tam klidně lejou
do CR 2007 kanystrovat naftu je prasárna, to mu řekne každej
a bacha na to - pokud byly vstřiky k.o. , je možná fakt chycený i vysokotlak, jednou jsme takto dali vstřiky na HDi , jelo to 10km a akce se opakovala

když má někdo nějaký potvory - jak třeba můj známej tranzity 2,5d nebo starý boxery 2,5td a tak, ať to tam klidně lejou
do CR 2007 kanystrovat naftu je prasárna, to mu řekne každej
a bacha na to - pokud byly vstřiky k.o. , je možná fakt chycený i vysokotlak, jednou jsme takto dali vstřiky na HDi , jelo to 10km a akce se opakovala

asi by tam musel hned jak to kleklo, nejlíp s autem na odtahovce a s právníkem v zádech...
nevím jak tohle funguje, určo by musel mít aktuální doklad od tankování, pak rozbot nafty že je jakože napiču
a pak by se z nich asi dalo lecos vyrazit - nebo pokud jsou nějací ramenatí kamarádi, něco z nich vyrazit mimosoudně
nechat si napsat papír z té opravny co dělají repas těch vstřiků a čerpadla, že to bylo špatnou naftou
nevím jak tohle funguje, určo by musel mít aktuální doklad od tankování, pak rozbot nafty že je jakože napiču

nechat si napsat papír z té opravny co dělají repas těch vstřiků a čerpadla, že to bylo špatnou naftou