Fabia rs graf :))

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od roubic »

Forest ::: a co máš ty za auto pokud to není tajný ?? uka ty graf at se mám co učit :)))
Audi s8 d3 5.2 v10
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ode me by ses ted nic z meho auta nenaucil, ted jezdim se Supem AWX s chipem od DP a dost trestnych bodu na konte, takze si nemohu moc vyskakovat ;)

Ja uz mam tohle obdobi nejspis za sebou ale neboj se, co se tuningu TDI tyce tak mam neco "malo" za sebou 8)

.. mimochodem to, ze nemas mit diru v sani se nemas kde ucit, to je zaklad. A to, ze mas mit cidlo s vetsim rozsahem je v pripade, ze se hodlas pohybovat i mimo rozsah soucasneho cidla snad logicke, tam se neni co ucit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Byl bych rad, kdyby se urcilo nejake pravidlo pro urceni korekcnich faktoru (normy) pro mereni, jelikoz sleduji ze se to dava jak se hodi a ja merim dle okolni teploty, nikoliv nasaveneho stlaceneho za IC...
Pokud nehodlaji nekteri investovat nemale finance pro poradne chlazeni, a auta se jim prehrivaji, prepnu korekce a OK..
Sice jsem uz zainvestoval do nizkotlakeho vetraku, ale kdyz vidim ten potencial retarderu nebude asi problem prehrivat auto vysokou zatezi a dlouhym merenim. Lze to zamezit snizenim % stale zateze treba... Tak nejakej navrh??? At se pak nedockam toho, ze zmenim korekce a pak po me budou dupat, viz graf zde. pochybuji ze meli na dilne 65st..
neni to pruzeni ale komunikace jak tohle resit a pak si nehanit grafy a mereni. Takze spise otazka na tiskoveho mluviciho Zizalu :D , kterej se aktivne zucastnuje diskuze zda na foru :D
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od roubic »

Forest píše:Ode me by ses ted nic z meho auta nenaucil, ted jezdim se Supem AWX s chipem od DP a dost trestnych bodu na konte, takze si nemohu moc vyskakovat ;)

Ja uz mam tohle obdobi nejspis za sebou ale neboj se, co se tuningu TDI tyce tak mam neco "malo" za sebou 8)

.. mimochodem to, ze nemas mit diru v sani se nemas kde ucit, to je zaklad. A to, ze mas mit cidlo s vetsim rozsahem je v pripade, ze se hodlas pohybovat i mimo rozsah soucasneho cidla snad logicke, tam se neni co ucit.
Tak ale kdyz pises ze si neco zazil tak prece mas nejaky starsi graf ne ??? Tak to vim ze se to musi utesnit proto sem to tam psal cidlo uz mam bude je tam v nejblissi dobe davat takze to taky vim :))))))
Audi s8 d3 5.2 v10
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Taky bych rád viděl graf Foresta, ostatně nejen já (noteeth) , podle mě se za něj snad stydí..
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mas pravdu, mam tu jeden starsi graf, nekdy z roku 2004 tusim:

http://www.4est.wz.cz/golf/278max.jpg (noteeth)

@Thomy: hledej v mych prispevcich z minulosti, najdes moje vyjadreni ... jinak verit mi nemusis, ale ja zadny jiny graf nemam, proste auto na brzde nebylo
Naposledy upravil(a) Forest dne 09 úno 2012, 13:52, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Už mlčim :D Hezké, lineární
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Thomy píše:Už mlčim :D Hezké, lineární
Je zajimave, s cim se dokazi nekteri spokojit (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Foreste, to je s twinem?
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Víc upřednostňuju plochej průběh, ale já bych se s tím více, než spokojil :D Ale už dost (offtopic) ať mu to tu nezasíráme.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@4est: ten soft od Maxacov bol taky K-power vo farebnom, nie? :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

:) s tou teplotou je to tak, že jsou tam dva výkony. Jeden výkon se počítá z teploty nasávanýho vzduchu za ic a ten samozřejmě roste z důvodu nedostatečného chlazení ic na brzdě. Tohle auto mělo na brzdě 65°C a 213 ps. ALE s touhle teplotou v reálu nejezdí, podle velikosti ic je to okolo 25°C a z těhle ideálních podmínek vychází i norma pro přepočet korigovanýho výkonu. Octa měla na brzdě taky 53°C a 305 ps, korekce 325 ps a s 53°C nejezdí. Takže pokud se ochladí vzduch ještě víc, tak poroste i okamžitej výkon což je všem jasný. Pokud se bude provádět několik měření po sobě bez zásahu do řj, tak bude korigovanej výkon pořád stejnej, ale naměřenej nižší a nižší, tak jak bude stoupat teplota za ic. Teplota na dílně je tam uvedená taky.

A ta čmáranice je co? Myslím ten rádobygraf. Bez urážky, ale asi Roubiče zajímal graf z brzdy.
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Stano Obrázek Mi pravidelni ctenari vedi ;) ... ale hezky to deli zrno od plev.

Zizalo, trpis nejakou formou ztraty pameti? Sam vis, ze graf z brzdy v pripade meho auta proste neni ... a znas i duvody.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Však jsem psal bez urážky, paměť mám dobrou. Neber to jako útok, ale neni ti blbý furt někomu psát jak to má na nic, když sám žádnej graf nemáš? Protože tuta čmáranice od tebe graf prostě neni. A subjektivní pocity jsou dobrý akorát pro oblbování puberťaček ;) nejdřív ukaž, že jsi něco naměřil a napiš k tomu, že tak vypadá optimální graf-schválně jsem nepoužil slovo dokonalej, protože pak by debata zabředla upe jinam.
:-@
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od roubic »

Foreste jako hodnoty vypadali zajimave a videjko by nebylo ?? Jak to jede nebo tak neco video ze sprintu nebo neco takovyho ??? Takovejhle graf ti sem muzu dat kolik jenom najdu ale i to auto by me zajimalo :)))
Audi s8 d3 5.2 v10
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“