tohle je každýho věc ale když to nikdo nikdy neviděl ani vide toho auta jak jede tak tomu každej moc neuvěříJayson píše:každej nemá potřebu se s tím chlubit, obvzlášt s tím, co nikdo v čr nemá (kromě žížaly, který to už asi vzdal, ale fungovalo to taky). Já kdybych taky věnoval hodiny a hodiny vývoji, svoji vlastní krev a pot a potom si z toho někdo bral inspiraci a bez práce si to zkopíroval, nebyl bych rád
Fabia rs graf :))
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Audi s8 d3 5.2 v10
Je to mimo téma , ale kauza forestovího auta mě přijde směšná.
Nechci se Tě foreste dotknou , nebo jinak osočovat . Jeho stavaba byla jistě náročná.
Ale nechápu proč ho nevzal na START a nezajel pod 14s, nebo sem asopon nedal uchvancancující graf .
Tak je to jen jitrnice co ji svět neviděl,.
Nechci se Tě foreste dotknou , nebo jinak osočovat . Jeho stavaba byla jistě náročná.
Ale nechápu proč ho nevzal na START a nezajel pod 14s, nebo sem asopon nedal uchvancancující graf .
Tak je to jen jitrnice co ji svět neviděl,.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Toby: je to jak s pani Colombovou- všichni o ní mluví a nikdo jí ještě neviděltoby66kw píše:Je to mimo téma , ale kauza forestovího auta mě přijde směšná.
Nechci se Tě foreste dotknou , nebo jinak osočovat . Jeho stavaba byla jistě náročná.
Ale nechápu proč ho nevzal na START a nezajel pod 14s, nebo sem asopon nedal uchvancancující graf .
Tak je to jen jitrnice co ji svět neviděl,.
O2 RSI TDI
VW Brouk 300k
VW Brouk 300k
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
V rychlosti, dnes je pred vikendem ponekud vice prace takze jsem to psal v prestavkach, snad to bude pochopeno tak, jak jsem to myslel
@dolar100: ale to vis, ze tu jde o kopirovani, historie se opakuje. Nezz dali prvni lidi s obavama GT2052V do auta, tak ostatni sedeli s obavama v koute. Jakmile to par lidi testnulo, hned se zajimali na jakych svodech a jake upravy atd. Dalsi sezonu mela vetsina lidi tyhle turba v autech a machrovali s tim. Inspirace je dost? Ukaz mi nejake foto, ktere by prokazovalo, ze se nekomu podarilo narvat za motor velky komorovy sani, maly turbo, velky turbo, pomerne dost velkou downpipe a k tomu velky pulzne ladeny svody spolu s ovladacima prvkama, ktere jsou u twina nezbytnosti aniz by musel varit stenu. Baterku nezminuju, protoze ta je pred motorem a natahnout turbo tam (a hodit baterku do kufru s tim, ze se Ti zmensi objem kufru a zhorsi startovani) je sice mozne ale kazdy, kdo o turbodmychadlech neco vi, je si vedom, ze to neni rozhodne to "prave orechove".
Vis, pisou mi tu lidi PMky a tahaji ze me informace kvuli pulzne ladenym svodum. Kdyz jim reknu, ze jim je za 12tis. vyrobim, tak mi reknou, ze jsem se zblaznil. Aby ne, kdyz oni to delaji z "vyspatneneho" materialu a svari jim to kamarad "za pivo". Kdyz jim pak reknu, ze za navrh v 3D chce clovek, ktery to pro me modeluje (omlouvam se, ja v Catii neumim) 3000 korun, pricemz na tom stravi desitky hodin, tak me proklinaji.
@ roubic, pripadas mi navedeny a vice, nezli dost mi pripominas Zizalu, zdalipak s nim nejsi dost v kontaktu
toho se zeptej, ten me sleduje drobnohledem, ten Ti rekne vse, co jsem kdy o tom projektu zde prozradil.
K tomu grafu - obavam se, ze takovych hodnot se soucasnym turbem jentak nedosahnes. Pokud me pamet neklame, tak ani PT na Lupu bez nitra takovych hodnot nedosahli, alespon co jsem videl graf.
Co mam za auto Ti zajiste doslo, zvlaste pote, co jsi tak peclive studoval moje prispevky a hodnotil zde moje aktivity ... a nebo to tak nebylo? Mam duvod se domnivat, ze ne, protoze by sis vsiml, ze tu radim. Posledni pripad? Paradoxne Ty, kdyz jsem Ti neprimo radil, aby ses na tu hajtru 2559 vykaslal. A mimochodem to auto vazilo 1397 bez ridice, zatimco v tom vybrakovanem G2 sedel Mvolesko na kdovicem (nevim ted, jestli balon nebo basa od piva) a udajne dle jeho slov tam melo byt 180 koni. Kdyz se ted zamyslis a hodis si to do "rovnice", tak by Te melo napadnout jaky to mohlo nebo nemohlo mit vykon ... a bavime se tu o roce 2006
Jinak zapominas na jednu podstatnou vec: toto je tema o Tobe a Tvem aute. Uvedom si, ze tuto diskuzi vyvolal fakt, ze jsi tu vystavil graf, ktery informuje o jedinem: jak to dopadne, kdyz je zmeren vuz, ktery neni kompletni, dokonceny a plne funkcni... ze stejneho duvodu jsem nebyl na brzde ja.
Vis, rozdil mezi nami je takovy, ze ja na brzdu jedu az pri finalnim reseni, protoze tam jedu jen na doladeni a zmereni finalniho reseni, nehodlam nikoho (vyjma ladice a zucastnenych lidi) zatezovat mezistavem. Je to vec pristupu, zodpovednosti.
Jak nikdo nikdy nevidel? Timto sam sebe pasujes do role "nikdo", ... jsi proste nikdo, gratuluji. Jinak bylo dostatek lidi, kteri to videli i se svezli ... dostatek pro me a vase potreby, pocity, moralni postoje jsou mi v tomto konkretnim pripade absolutne lhostejny.
Neuveris, neuvidis ... co myslis, co me vic stve, to, ze jsem musel pred obedem skrabat sklo nebo to, ze mi Ty neuveris?
@ batoo: opet vedle jak ta jedle, patent stoji dost penez, nemusis se bat, zajimal jsem se o to a byla o tom rec, nicmene nejdrive je treba, aby to 100% fungovalo a tim, ze to fungovalo treba na 95% neznamena, ze to nefungovalo. Ja jsem s tim najel 13tkm, bohuzel, vice jsem nemel moznost, nebyl duvod nekam jezdit a diky pracovnimu vytizeni jsem nebyl ani v zahranici. Hrozne se mi libi, ze zrovna ty, jeden z nejvetsich sberacu informaci mas odvahu toto psat.
Pokud ses tak chytrej a iniciativni, tak si ten system muzes koupit, 100% odladit, nechat patentovat a vesele prodavat. Aha, ja zapomnel, po zkusenostech s prodeji s Fiestou jsem se zarekl a obchodovat s tebou jsem si zakazal. No, predpokladam, ze se zase urazis, ze jsem si dovolil ti odporovat
@Jayson: diky za reakce, jakozto jeden z mala, ktery o tom dost vi, tak mas asi moznost to posoudit objektivne ... mimochodem Zizalovi to fungovalo, ale otazkou je jak dlouho
@Zizala:Bud jsi roubic ty nebo je to tve dvojce tveho starsiho "ja".
Mimochodem, dovol mi dobre minenou otazku - kolik jsi toho najel ty na svem twinu? Nemohl bys prosim te lidem poslouzit grafem z brzdy tveho twinu, aby si uvedomili, ze to ma vyznam?
@Toby: Souhlas, me to taky prijde smesny. Lidi se chovaji jako za minuleho rezimu, vsechno by nejradeji zadarmo, udelat si sam z nezridka pod rukou ziskaneho materialu, chteji byt o vsem informovani a pravo na informace si nepravem privlastnuji.
Proc jsem ho nevzal na start? Protoze to nebylo staveno na sprinty, je to tezka krava a video, ktere jsem postnul mi otevrelo oci. Na Mvoleskovyho lehkoodence bych tehdy potreboval jaky vykon, kdyz koeficient vahy byl minimalne 1,7?
@palin.pl: Takze se pripojujes do skupiny "nikdo"?
@luke.bean:Takze Bodu a MirkaX muzeme opet z "bandy pubertacek" vyjmout? Protoze ti maji dost mozna papiry a MTP dele nezli Ty. To je zajiste potesi. Mimochodem, jak vlastnictvi vozu souvisi s tim, co clovek muze zazit, mit v hlave, si muze precist, videt? Pokud jsi tim myslel Jaysona (ikdyz nechapu ten rok 2004, protoze auto ma snad rok nebo dva, asi jsi myslel MTP od mopeda) je jeden z lidi, kteri ten system videli, sahli si na nej a dost veci jsem s nim i resil. Tesi me na nem aktivni zajem o informace at uz jsou podavane v jakekoliv podobe ci forme. Co se jeho znalosti z hlediska "tuningu TDI" tyce, verim, ze ma na to, aby tu dost lidi strcil do kapsy.
Na zaver bych chtel dodat neco, co jsem uz rekl nekolikrat: kdyz jsem s tim projektem zacinal, vetsina me odrazovala a rikala, ze je to nesmysl, pak tu byli taci, kteri me hecovali, ti se delili na ty, kteri nezistne a ti, kteri z "postrannich" umyslu. Ti, kteri to kdy videli nebo s tim jeli, tak jsou lide, kteri mi nejak pomohli, podporovali me a vskutku v tomto konkretnim pripade nemam jedinou potrebu cokoliv sdilet. To, zda to udelam nebo neudelam je vec jina a cim vice do me budete ryt, tim mensi sance na to bude.
Navic, laskave si uvedomte, ze ja, ani nikdo jiny nema povinnost vas informovat o tom, co vyviji, jaky to ma prubeh a vysledky - jedna se ciste o dobrovolnou cinnost a je mi absolutne jedno, co si o tom budete myslet vy. Stejne jako vy nejste poroda ci sudi, ja nejsem na lavici obzalovanych.
Obcas mi to pripada, ze kdyz by se tu clovek pochlubil s tim, ze si dobre zasoulozil, tak ostatni budou tvrdit, ze neverej, dokud clovek nevystavi video nebo je nenecha si s jeho partnerkou taky strejchnout
... omlouvam se, ale pripadne reakce se dockate nejspis az po vikendu
@dolar100: ale to vis, ze tu jde o kopirovani, historie se opakuje. Nezz dali prvni lidi s obavama GT2052V do auta, tak ostatni sedeli s obavama v koute. Jakmile to par lidi testnulo, hned se zajimali na jakych svodech a jake upravy atd. Dalsi sezonu mela vetsina lidi tyhle turba v autech a machrovali s tim. Inspirace je dost? Ukaz mi nejake foto, ktere by prokazovalo, ze se nekomu podarilo narvat za motor velky komorovy sani, maly turbo, velky turbo, pomerne dost velkou downpipe a k tomu velky pulzne ladeny svody spolu s ovladacima prvkama, ktere jsou u twina nezbytnosti aniz by musel varit stenu. Baterku nezminuju, protoze ta je pred motorem a natahnout turbo tam (a hodit baterku do kufru s tim, ze se Ti zmensi objem kufru a zhorsi startovani) je sice mozne ale kazdy, kdo o turbodmychadlech neco vi, je si vedom, ze to neni rozhodne to "prave orechove".
Vis, pisou mi tu lidi PMky a tahaji ze me informace kvuli pulzne ladenym svodum. Kdyz jim reknu, ze jim je za 12tis. vyrobim, tak mi reknou, ze jsem se zblaznil. Aby ne, kdyz oni to delaji z "vyspatneneho" materialu a svari jim to kamarad "za pivo". Kdyz jim pak reknu, ze za navrh v 3D chce clovek, ktery to pro me modeluje (omlouvam se, ja v Catii neumim) 3000 korun, pricemz na tom stravi desitky hodin, tak me proklinaji.
@ roubic, pripadas mi navedeny a vice, nezli dost mi pripominas Zizalu, zdalipak s nim nejsi dost v kontaktu
K tomu grafu - obavam se, ze takovych hodnot se soucasnym turbem jentak nedosahnes. Pokud me pamet neklame, tak ani PT na Lupu bez nitra takovych hodnot nedosahli, alespon co jsem videl graf.
Co mam za auto Ti zajiste doslo, zvlaste pote, co jsi tak peclive studoval moje prispevky a hodnotil zde moje aktivity ... a nebo to tak nebylo? Mam duvod se domnivat, ze ne, protoze by sis vsiml, ze tu radim. Posledni pripad? Paradoxne Ty, kdyz jsem Ti neprimo radil, aby ses na tu hajtru 2559 vykaslal. A mimochodem to auto vazilo 1397 bez ridice, zatimco v tom vybrakovanem G2 sedel Mvolesko na kdovicem (nevim ted, jestli balon nebo basa od piva) a udajne dle jeho slov tam melo byt 180 koni. Kdyz se ted zamyslis a hodis si to do "rovnice", tak by Te melo napadnout jaky to mohlo nebo nemohlo mit vykon ... a bavime se tu o roce 2006
Jinak zapominas na jednu podstatnou vec: toto je tema o Tobe a Tvem aute. Uvedom si, ze tuto diskuzi vyvolal fakt, ze jsi tu vystavil graf, ktery informuje o jedinem: jak to dopadne, kdyz je zmeren vuz, ktery neni kompletni, dokonceny a plne funkcni... ze stejneho duvodu jsem nebyl na brzde ja.
Vis, rozdil mezi nami je takovy, ze ja na brzdu jedu az pri finalnim reseni, protoze tam jedu jen na doladeni a zmereni finalniho reseni, nehodlam nikoho (vyjma ladice a zucastnenych lidi) zatezovat mezistavem. Je to vec pristupu, zodpovednosti.
Jak nikdo nikdy nevidel? Timto sam sebe pasujes do role "nikdo", ... jsi proste nikdo, gratuluji. Jinak bylo dostatek lidi, kteri to videli i se svezli ... dostatek pro me a vase potreby, pocity, moralni postoje jsou mi v tomto konkretnim pripade absolutne lhostejny.
Neuveris, neuvidis ... co myslis, co me vic stve, to, ze jsem musel pred obedem skrabat sklo nebo to, ze mi Ty neuveris?
@ batoo: opet vedle jak ta jedle, patent stoji dost penez, nemusis se bat, zajimal jsem se o to a byla o tom rec, nicmene nejdrive je treba, aby to 100% fungovalo a tim, ze to fungovalo treba na 95% neznamena, ze to nefungovalo. Ja jsem s tim najel 13tkm, bohuzel, vice jsem nemel moznost, nebyl duvod nekam jezdit a diky pracovnimu vytizeni jsem nebyl ani v zahranici. Hrozne se mi libi, ze zrovna ty, jeden z nejvetsich sberacu informaci mas odvahu toto psat.
Pokud ses tak chytrej a iniciativni, tak si ten system muzes koupit, 100% odladit, nechat patentovat a vesele prodavat. Aha, ja zapomnel, po zkusenostech s prodeji s Fiestou jsem se zarekl a obchodovat s tebou jsem si zakazal. No, predpokladam, ze se zase urazis, ze jsem si dovolil ti odporovat
@Jayson: diky za reakce, jakozto jeden z mala, ktery o tom dost vi, tak mas asi moznost to posoudit objektivne ... mimochodem Zizalovi to fungovalo, ale otazkou je jak dlouho
@Zizala:Bud jsi roubic ty nebo je to tve dvojce tveho starsiho "ja".
Mimochodem, dovol mi dobre minenou otazku - kolik jsi toho najel ty na svem twinu? Nemohl bys prosim te lidem poslouzit grafem z brzdy tveho twinu, aby si uvedomili, ze to ma vyznam?
@Toby: Souhlas, me to taky prijde smesny. Lidi se chovaji jako za minuleho rezimu, vsechno by nejradeji zadarmo, udelat si sam z nezridka pod rukou ziskaneho materialu, chteji byt o vsem informovani a pravo na informace si nepravem privlastnuji.
Proc jsem ho nevzal na start? Protoze to nebylo staveno na sprinty, je to tezka krava a video, ktere jsem postnul mi otevrelo oci. Na Mvoleskovyho lehkoodence bych tehdy potreboval jaky vykon, kdyz koeficient vahy byl minimalne 1,7?
@palin.pl: Takze se pripojujes do skupiny "nikdo"?
@luke.bean:Takze Bodu a MirkaX muzeme opet z "bandy pubertacek" vyjmout? Protoze ti maji dost mozna papiry a MTP dele nezli Ty. To je zajiste potesi. Mimochodem, jak vlastnictvi vozu souvisi s tim, co clovek muze zazit, mit v hlave, si muze precist, videt? Pokud jsi tim myslel Jaysona (ikdyz nechapu ten rok 2004, protoze auto ma snad rok nebo dva, asi jsi myslel MTP od mopeda) je jeden z lidi, kteri ten system videli, sahli si na nej a dost veci jsem s nim i resil. Tesi me na nem aktivni zajem o informace at uz jsou podavane v jakekoliv podobe ci forme. Co se jeho znalosti z hlediska "tuningu TDI" tyce, verim, ze ma na to, aby tu dost lidi strcil do kapsy.
Na zaver bych chtel dodat neco, co jsem uz rekl nekolikrat: kdyz jsem s tim projektem zacinal, vetsina me odrazovala a rikala, ze je to nesmysl, pak tu byli taci, kteri me hecovali, ti se delili na ty, kteri nezistne a ti, kteri z "postrannich" umyslu. Ti, kteri to kdy videli nebo s tim jeli, tak jsou lide, kteri mi nejak pomohli, podporovali me a vskutku v tomto konkretnim pripade nemam jedinou potrebu cokoliv sdilet. To, zda to udelam nebo neudelam je vec jina a cim vice do me budete ryt, tim mensi sance na to bude.
Navic, laskave si uvedomte, ze ja, ani nikdo jiny nema povinnost vas informovat o tom, co vyviji, jaky to ma prubeh a vysledky - jedna se ciste o dobrovolnou cinnost a je mi absolutne jedno, co si o tom budete myslet vy. Stejne jako vy nejste poroda ci sudi, ja nejsem na lavici obzalovanych.
Obcas mi to pripada, ze kdyz by se tu clovek pochlubil s tim, ze si dobre zasoulozil, tak ostatni budou tvrdit, ze neverej, dokud clovek nevystavi video nebo je nenecha si s jeho partnerkou taky strejchnout
... omlouvam se, ale pripadne reakce se dockate nejspis az po vikendu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
1397kg
Moje Plusko má 1560kg ( pohotovostní hmotnost ) a pojel sem mnoho G4 i na větších PS
neš má já .
Mě neva že nechceš ukázat dvě turba pod kapotou , ale to že neukážeš vůbec nic , 300ps+ G4 musí jet kolem 14s , když máš ruce na borové šiky tak 14,5s .
Jinak se porád mluví o vzdušném zámku .
Mě neva že nechceš ukázat dvě turba pod kapotou , ale to že neukážeš vůbec nic , 300ps+ G4 musí jet kolem 14s , když máš ruce na borové šiky tak 14,5s .
Jinak se porád mluví o vzdušném zámku .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
měl jsem za to,že mě ignoruješJayson píše: to sice neměl, ale nevim kde tvoje zabedněná hlavička vyhrabala rok 2004 a co s tím má společného
nejde ti to Forest : každý to chápe jinak a o vlastnictví vozu nešlo , stejně tak,jak ojá nechápu tvojí bandu pubertaček,tak ty jsi nepochopil můj malej techničák
Foreste a nejsi to nahodou ty, kdo furt upozornuje na twin? Kdyz si dam vyhledat "twinturbo" tak na me vyskacou topici a snad v kazdym se o tom zminujes i kdyz se na to nikdo nepta. Tak si prosimte potom nestezuj, ze do tebe furt ryjou, kdyz o tom furt meles a jeste si nic neukazal. Moje rada: Nikde to nezminuj, vyhybej se diskuzim kde se vyskytne twin a budes mit klid.
to Jayson: Muzu se zeptat v jakym si vztahu s f. dieselpower s.r.o. ?
Pochopim kdyz neodpovis.
to Jayson: Muzu se zeptat v jakym si vztahu s f. dieselpower s.r.o. ?
Pochopim kdyz neodpovis.
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
je to tvoja vec, aj tak si myslim ze by si o nic neprisiel keby si to ukazal, ty sa tym nezivis, ani nemas ambiciu vitazit na sprintoch
keby to niekto chcel stavat tak si to postavi aj bez toho ze by videl to tvoje, inspiracii v dnesnom prostredi internetu je dost .....stale hovorim o twinturbe
inspirace
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... twin+turbo
keby to niekto chcel stavat tak si to postavi aj bez toho ze by videl to tvoje, inspiracii v dnesnom prostredi internetu je dost .....stale hovorim o twinturbe
inspirace
Mercdes C cdi
roubic píše: jako pěkný závody ale promin nevim na jaký auto mám koukat na to co jede jak nejede nebo na jaký ?? zas tolik tě neznam abych věděl co si měl a máš za auta)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
já bych řekl že už toho můžem nechat
) stejně tu nic nevyřešíme
na pana foresta si udělal obrázek každej jak tak koukám koukám že on jedinej si myslí že vymyslel twin
tak at si ten jeho supr nápad nechá na netu je toho dosti stačí jenom hledat
já osobně tomu nevěřim ale to je pouze můj názor tak prdíme na to ju
)) 
Audi s8 d3 5.2 v10
