Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Rajčák píše:Já to vidím tak, že jsou Š pěkné sra..ky. Nové drahé a ojetinu abych jen opravoval a to mám najeto 150t. Prvně škubala, po radě pana Humla opraveno, potom padala nafta, po přečtení fóra opraveno dvěma zpětnými ventilky a teď kolem nuly hapruje po nastartování, takže nezbývá buď se na to vyfláknout a nebo zase laborovat od nejjednoduššího k nejsložitějšímu. A odb. servis stále říká vše je v pořádku, neposlouchjte a jezděte.
já to vidím tak,že každá značka má svoje mouchy...:) to tak prostě je a bude a bude to čímdál horší :) ale takovej pocit a spotřebu co mě dává TDI mě ještě nikdo neukázal....nepočítám typ ferary apod
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

njn tdi je prostě tdi.. nevim ale asi bych do atmosferickeho benzinu už jen tak nešel.. to by už nebylo ono :D
polo 1.4tdi AMF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Hoši, ste (offtopic)
CAHA 125 kW TDI CR
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Marek_A4 píše:Hoši, ste (offtopic)
nejsme :roll:
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Traker píše: ale takovej pocit a spotřebu co mě dává TDI mě ještě nikdo neukázal....nepočítám typ ferary apod


A čo má toto s témou zlé štarty PD..? (LOL) :?
CAHA 125 kW TDI CR
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Marek_A4 píše:
Traker píše: ale takovej pocit a spotřebu co mě dává TDI mě ještě nikdo neukázal....nepočítám typ ferary apod


A čo má toto s témou zlé štarty PD..? (LOL) :?
nekamenuj mě hned za jednu větu :roll:
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Marek_A4 píše:Toto iste som skúsil urobiť aj ja ešte pred výmenou žhavičov...proste som otočil kľúčom až do štartovacej polohy, bez žhavenia a štart bol taky isty, ako s počkaním na nažhavenie... Po vytiahnutí žhavičov bolo jasne... Dĺžka 24 mm...tak som tam hodil BERU 29mm a pár dní som to testoval...je to o 100% zlepšenie oproti pôvodnému stavu s tými kratkymi...
Mohl by si to zlepseni trchu vice popsat. Mam tam taky ty kratsi od BOSCHe.
Diky.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Sakul píše:
Marek_A4 píše:Toto iste som skúsil urobiť aj ja ešte pred výmenou žhavičov...proste som otočil kľúčom až do štartovacej polohy, bez žhavenia a štart bol taky isty, ako s počkaním na nažhavenie... Po vytiahnutí žhavičov bolo jasne... Dĺžka 24 mm...tak som tam hodil BERU 29mm a pár dní som to testoval...je to o 100% zlepšenie oproti pôvodnému stavu s tými kratkymi...
Mohl by si to zlepseni trchu vice popsat. Mam tam taky ty kratsi od BOSCHe.
Diky.
zkusil si to s tou další baterkou ?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

live69 píše:
Sakul píše:
Marek_A4 píše:Toto iste som skúsil urobiť aj ja ešte pred výmenou žhavičov...proste som otočil kľúčom až do štartovacej polohy, bez žhavenia a štart bol taky isty, ako s počkaním na nažhavenie... Po vytiahnutí žhavičov bolo jasne... Dĺžka 24 mm...tak som tam hodil BERU 29mm a pár dní som to testoval...je to o 100% zlepšenie oproti pôvodnému stavu s tými kratkymi...
Mohl by si to zlepseni trchu vice popsat. Mam tam taky ty kratsi od BOSCHe.
Diky.
zkusil si to s tou další baterkou ?
Ne, jeste nezkousel a ani druhou baterku nemam. Zkusim ji poradne natlouct nabijeckou, ale zatim jsem se k tomu nedostal. Ted jak povolili ty mrazy tak chyta relativne dobre.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Sakul píše: Mohl by si to zlepseni trchu vice popsat. Mam tam taky ty kratsi od BOSCHe.
Diky.
Štartuje na 1/4 otočky, bez dymu, a neháda sa motor po štarte...
Daj tam tie dlhšie, BERU, aj skôr žhavia, aj tam kde treba ;) potom napíš aka bola zmena :)
CAHA 125 kW TDI CR
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

jaké je označení těch BERU? vím že u NGK je to d-power 20
polo 1.4tdi AMF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Je na nich číslo 226 474 8E0, VW oem číslo je N 105 792 02
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nebo klidně ty Febi jak jsem psal, fungujou ok.
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Marek_A4 píše:Je na nich číslo 226 474 8E0, VW oem číslo je N 105 792 02
Tak jsem koukal na fakturu od zhavicich svicek BOSCH N 105 792 01, ktery mam v aute. Rikam si teda ze tam mam ty kratke 24mm a zkusim delsi. Pro jistotu jsem je dnes jeste vytahnul z auta a svete div se, jsou tam Boschky 0 250 202 046, 11V, N 105 792 01 a DELKU ZHAVICI CASTI MAJI 29mm. :o
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak dneska jsem kontroloval žhavky a 2 ze 3 mrtvé.. přitom jsem je na podzim kontroloval a byly ok.. asi náhlá smrt.. jsou tam ty kratší BERU.. tak zkusím prubnout ty delší.. snad už to bude ok..
polo 1.4tdi AMF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“