Podívejte se jak vznikl nejmenší dvanáctiválec na světě

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

bobG3 píše:
dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl :) 2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi (rofl)
No to asi ne, toho vysokotlakého vzduchu je potřeba hodně málo, na tuhle velikost je otázka jestli by to fungovalo. Pokud by to byl dvoutakt, měl by jen jeden ventil - výfukový, hermetickou kliku ve válci kanály pro plnění vzduchem - souproudé vyplachování. Ten motor s původním vstřikováním stlačeným vzduchem jsem viděl v chodu, zajímavé. Tryska není ani tak tryska, spíš fixírka, co do rozžhaveného vzduchu při kompresi vstříkne naftovou mlhu, která pak hoří.
Originál, ne ten model.
Hermetická klika nemusí být, pokud se tlak vytvoří právě tím kompresorem a natlačí se v DŮ nad píst přefukovým kanálem.


Z jiného soudku...
Obrázek
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl :) 2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. ...
néé, já nemyslel 2 taktní diesel, ale 4 takt zážeh :) oproti stávajícímu modelu by to nebylo zas tak práce navíc, jen si více pohrát s tvarem vačkových hřídelí, jejich pohon od kliky v poměru 1/2, zapalování v podobě žhavících drátků a karburátor pro RC modely... prosě zmenšenina tohohle: http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 27 lis 2011, 11:41, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

origoš píše:Pánové nesmíte se nechat opít rohlíkem. Dědek je to šikovnej, ale převod mezi klikovým hřídelem a vačkami má 1:1! To znamená, že to fungovat nemůže.
A to v žiadnom pržipadku! :)
Tak to je reakce, ;) je vidět že jsme věci ještě učni (rofl)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“