Originál, ne ten model.bobG3 píše:No to asi ne, toho vysokotlakého vzduchu je potřeba hodně málo, na tuhle velikost je otázka jestli by to fungovalo. Pokud by to byl dvoutakt, měl by jen jeden ventil - výfukový, hermetickou kliku ve válci kanály pro plnění vzduchem - souproudé vyplachování. Ten motor s původním vstřikováním stlačeným vzduchem jsem viděl v chodu, zajímavé. Tryska není ani tak tryska, spíš fixírka, co do rozžhaveného vzduchu při kompresi vstříkne naftovou mlhu, která pak hoří.dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi
Hermetická klika nemusí být, pokud se tlak vytvoří právě tím kompresorem a natlačí se v DŮ nad píst přefukovým kanálem.
Z jiného soudku...
