protoze te to vyjde levneji. jen za praci das 10tis kamo a to jeste nemas zaruceny, ze to udela fakt typek, kterej tomu rozumi na 101% (nikoho bych se nerad dotknul) treba holz-tdi to delal (osobne jen jemu bych to sveril kdyz uz) na jednom aute, se ho zeptej, treba ti to postavi. kdyz koupis blok PD 130 nebo PD 150 das X tisic za nej a mas jistotu, ze je to supr a nemusis mit absolutne strach, no ten nemusis mit ani tak, ale jak vidim, nikdo ti to tady nerozmluvi.bobo píše:měnil bys jenom blok a proč ?go.vojta píše:tak tak. jsou tady lidé co mají i vyšší výkon na původně slabších tdi a drží v poho.. fabrika dimenzuje součásti na extrémní namáhání, tahání přívěsů, neslušné zacházení majitelů, velké kilometrové proběhy, flákání servisů, atd. to všechno musí motor přežít.. vůbec bych se toho nebál.. a když už bych do toho šel tak bych sehnal jinej blok a nevrtal bych do motoru. aby to fungovalo na stopro, tak to musí být špičková prace a to každej neumí..
výměna součástí motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
víš co,ptám se proto,že do hloubky těm motorům zase tak nerozumím,nevím,co se bude dít, když tam půjde víc nafty i vzduchu a na co to bude mít vliv. To víš,že se mi do výměny vnitřků nechce. Taky nevím, k čemu by prospělo výměna bloku.. Dík za všechny rady.flekyc píše:protoze te to vyjde levneji. jen za praci das 10tis kamo a to jeste nemas zaruceny, ze to udela fakt typek, kterej tomu rozumi na 101% (nikoho bych se nerad dotknul) treba holz-tdi to delal (osobne jen jemu bych to sveril kdyz uz) na jednom aute, se ho zeptej, treba ti to postavi. kdyz koupis blok PD 130 nebo PD 150 das X tisic za nej a mas jistotu, ze je to supr a nemusis mit absolutne strach, no ten nemusis mit ani tak, ale jak vidim, nikdo ti to tady nerozmluvi.bobo píše:měnil bys jenom blok a proč ?go.vojta píše:tak tak. jsou tady lidé co mají i vyšší výkon na původně slabších tdi a drží v poho.. fabrika dimenzuje součásti na extrémní namáhání, tahání přívěsů, neslušné zacházení majitelů, velké kilometrové proběhy, flákání servisů, atd. to všechno musí motor přežít.. vůbec bych se toho nebál.. a když už bych do toho šel tak bych sehnal jinej blok a nevrtal bych do motoru. aby to fungovalo na stopro, tak to musí být špičková prace a to každej neumí..
jak tu uz nekdo rekl, ty motory jsou nadimenzovany supr, pocitaj s tim, ze lidi sou prasata a davaj tomu cocku, meni pozde olej apod. jestli fakt chces jenom 150 koni kasli na takovyhle nehorazny zmeny. kup 130 turbo, vetsi IC, lepsi trysky a kdyz uz tak VR6 spojku a nakonec chip od Risi a myslim, ze nemusis mit absolutne strach, ze by melo jit neco do kytek, pokud budes delat pravidelny servis a budes se k ropackovi chovat tak jak bys mel, tak ti fakt nic nehrozi. uz se tu opakuju, ale fakt vyhodis prachy zbytecne kvuli 150hp. ty lepsi bloky maj smysl pro vykony kolem 200hp potoze tam je uz poradnej kroutak vis co, ale takhle to fakt nema smysl.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
asi máš pravdu, zkusm známýho, jestli by byl ochotný tam hodit za slušnou cenu písty ze 130ps + ty ojnič.ložiska. Když to bude přemrštěný, dám jen vstřiky 130ps a pak hned čip.flekyc píše:jak tu uz nekdo rekl, ty motory jsou nadimenzovany supr, pocitaj s tim, ze lidi sou prasata a davaj tomu cocku, meni pozde olej apod. jestli fakt chces jenom 150 koni kasli na takovyhle nehorazny zmeny. kup 130 turbo, vetsi IC, lepsi trysky a kdyz uz tak VR6 spojku a nakonec chip od Risi a myslim, ze nemusis mit absolutne strach, ze by melo jit neco do kytek, pokud budes delat pravidelny servis a budes se k ropackovi chovat tak jak bys mel, tak ti fakt nic nehrozi. uz se tu opakuju, ale fakt vyhodis prachy zbytecne kvuli 150hp. ty lepsi bloky maj smysl pro vykony kolem 200hp potoze tam je uz poradnej kroutak vis co, ale takhle to fakt nema smysl.