Sra*ky v sani

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cmk
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 09 led 2007, 21:05
Odpovědi: 0

Sra*ky v sani

Příspěvek od cmk »

Tak jsem mel zavadu - zachrochtalo v motoru, zacal cvakat a nakonec se potkal :-( Sundala se hlava, vymenily 2 ventily, 1 hydrostav, tesneni, rozvodak a zpatky s tim na auto.
Pricina byla dlouho neznama, az pred montazi hlavy na auto se zjistilo, ze z toho hlinikovyho kusu sani (posledni cast sani pred hlavou - ta, co na ni drzi EGR ventil) pada spousta sra*ek - jakoby karbon, nebo specenej olej nebo tak neco... A to byla zrejme pricina toho, co se pak stalo...
A ted 2 otazky:

a) co je pricina toho, ze tam ten bordel je?
b) jak ji odstranit?

Napadlo me - jestli to tam zpetnym sanim pres EGR ventil nejde z vejfuku, ale jelikoz moje znalost motoru skoncila u Felicie, mozna je to blbost...
Pomohlo by zaslepeni EGR ventilu?
Kde se ma vubec zaskrtit? Na pomezi EGR a saciho hlinikovyho potrubi a nebo a pomezi EGR a privodu do EGR?

Jaky ma to zaslepeni EGR jinak vliv? Vyssi vykon? Nizsi spotreba? Nebo naopak?

Diky
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979

len tu zaslepku si daj hrubsiu ja som to potom vymenil za 3 mm plech....je to jedno kde to zaslepis...ci hore ci dole.... nezabudni na tie podtlakove hadicky :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

každý diesel s funkčním EGR má po čase v sání binec, ale kvůli tomu se ten motor nepotkal :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
cmk
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 09 led 2007, 21:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od cmk »

Ahoj, diky moc za odkaz (ja uz to tu jednou cetl, ale nemohl jsem to najit).

Muzu ale prece jen jeste poprosit o upresneni?

- kde presne se to da zaslepit? Podle toho co pises jsou 3 mozna mista a jen 2 spravne (nekde dole odkud jde hadice do ventilu, na ventilu smerem k hadici, na ventilu smerem do sani) ?

- z tech fotek to neni presne poznat - kterou hadicku mam zaslepit? jak ji poznam?

(opakuji - priznavam svoji hloupost - moje znalosti skoncili u motoru 1.3 z Felicie, tak se ptam radsi uplne presne)

Diky
cmk
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 09 led 2007, 21:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od cmk »

MirekX píše:každý diesel s funkčním EGR má po čase v sání binec, ale kvůli tomu se ten motor nepotkal :)
Ale ono tam toho bylo opravdu hodne - kdyz se to vysypalo, byly toho plny 2 spojeny dlane.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

normální :D :D vrstva je tak kolem 0,5 až místy 1cm nánosu a motoru to neublíží, pouze se snižuje výkon. Pokud to je vyčištěný a ventil těsní, tak stačí odpojit podtlakovou hadičku z toho ventilu a zacpat ji.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“