bmw tds po delsi jizde zlobi (nema naftu?)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představaoldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří
Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
Právě že při průjezdu zatáčkou dáš jen plnej a ono se to na tu trojku urve.Míšánek píše:No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představaoldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří![]()
Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Fakt? Tak to je jedině dobře, tak se správné Bávo má chovatoldaf píše:Právě že při průjezdu zatáčkou dáš jen plnej a ono se to na tu trojku urve.Míšánek píše:No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představaoldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.![]()
Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
Ta novější měla samostavící přítlačák. Vypadá to takhle :bjukemen píše:oldaf píše:Ano jsou zaměnitelné jako celek.bjukemen píše:a 228 a 240 mm su zamenitelne ako celok.?
..pocuj dnes som tak patral ale na e39 po 9/1997 sa davala ina spojka ako do roka pred tym nevies ake si tam rozdiely.?
http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjFFJI
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ano je jedno jakou dáš verzi, na setrvák je šestihran a na přítlačák imbus.bjukemen píše:..aha takze to mam jedno aku tam dam verziu.?.keby nahodou teda..
a dufam ze na zotrvaku niesu sroby na torx
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
tema se trochu rozjelo jinym smerem
hlavni je, ze ja jsem nejspis vyresil problem.....
samozrejme, jako snad vzdycky, cim vetsi blbosti auto dela, tim vetsi kravina to je. s nejvetsi pravdepodobnosti to delal pretlakovy ventil, co je v holendru na prepadu z cerpadla (spatne ho pruzina vracela, nekdy se nechtel poradne otevrit, proste jak se mu chtelo). samo si to tim padem vyzralo naftu z cerpadla a castecne i filtru a zvladalo to sat jen minimum. proto kdyz to zdechlo, bylo to zavzdusnene a nechtelo to chytnout. ted to vsechno funguje, auto startuje. zatim jsem s tim najel slabych 1000km, takze to vyzkousim jeste dalsich X km, abych mel jistotu, ze to bylo tim.... cerpadlo ma uz sice delsi starty, ale vzdycky myslim po stejne dobe chytne. hold 1/2mega kilometru nikdo neodpare.
hlavni je, ze ja jsem nejspis vyresil problem.....
samozrejme, jako snad vzdycky, cim vetsi blbosti auto dela, tim vetsi kravina to je. s nejvetsi pravdepodobnosti to delal pretlakovy ventil, co je v holendru na prepadu z cerpadla (spatne ho pruzina vracela, nekdy se nechtel poradne otevrit, proste jak se mu chtelo). samo si to tim padem vyzralo naftu z cerpadla a castecne i filtru a zvladalo to sat jen minimum. proto kdyz to zdechlo, bylo to zavzdusnene a nechtelo to chytnout. ted to vsechno funguje, auto startuje. zatim jsem s tim najel slabych 1000km, takze to vyzkousim jeste dalsich X km, abych mel jistotu, ze to bylo tim.... cerpadlo ma uz sice delsi starty, ale vzdycky myslim po stejne dobe chytne. hold 1/2mega kilometru nikdo neodpare.
