Výfuk Fabia RS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

presne jak pise andre kdyz uz tak hned od turba a ten hluk je tez dost velky a hlavne pokud to mas na normalni jezdeni tak sori ja jsem trochu
ekolog a zda se mi,ze to auto chodi slusne i tak vzdyt neni problem pred nakym planovanym sprintem ten vejfuk prehodit zabere to tak hodku
,vzdyt i se seriovim vyfukem se dostanes na krasny vykon.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

a není tam nějaký rozdíl v hluku, když je ta 60mm trubka na starších autech typu GI, GII TDI nebo na novějších jako O1, GIV? třeba mvoleskův GolfIV mi nepřišel nesnesitelně hlučnej, i když rozdíl proti mé Octavii je tam znatelný....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Nějakej ladák na konec to asi chce.Zatim mam jen 60 trubku a na volnoběh to syčí jak had.
ex. Golf II mtdi, turbo 96, big cooler, sprinty 764
Golf IV ARL 4 motion
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Jim píše:a není tam nějaký rozdíl v hluku, když je ta 60mm trubka na starších autech typu GI, GII TDI nebo na novějších jako O1, GIV? třeba mvoleskův GolfIV mi nepřišel nesnesitelně hlučnej, i když rozdíl proti mé Octavii je tam znatelný....
Naprosto s tebou souhlasim.
FabkaRS je mnohem lépe odhlučněná než G2 ,takže když je něco moc v G2,tak to neplatí všeobecně. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
ignarus
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2006, 15:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od ignarus »

No tak po všech těch názorech to asi nechám tak jak to je. Je pravda, že do města na ježdění to nebude.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo to je v kabině to neslyšíš :D a ted vážně,mněl jsem možnost byt pri tom kdyz se tohle delalo na golfIV-sice to bylo mene hlucne nez treba na golfII,ale to mi spis prislo umistenim-protoze mi vysvetli jake to muze mit jine odhlucneni a take asi splodinami u mechaniky to je uplne o necem jinym-stejne mi to,ale pride pro normalni provoz zbytecne
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Jen se chci zeptat,ta 60 trubka má být před tlumičem?Kat vyndat a dát tam 60 trubku?Já uvažuju na Golfa IV něco vymyslet.Ale nesmí to bát hlučný!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“