presne jak pise andre kdyz uz tak hned od turba a ten hluk je tez dost velky a hlavne pokud to mas na normalni jezdeni tak sori ja jsem trochu
ekolog a zda se mi,ze to auto chodi slusne i tak vzdyt neni problem pred nakym planovanym sprintem ten vejfuk prehodit zabere to tak hodku
,vzdyt i se seriovim vyfukem se dostanes na krasny vykon.
Výfuk Fabia RS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
a není tam nějaký rozdíl v hluku, když je ta 60mm trubka na starších autech typu GI, GII TDI nebo na novějších jako O1, GIV? třeba mvoleskův GolfIV mi nepřišel nesnesitelně hlučnej, i když rozdíl proti mé Octavii je tam znatelný....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Naprosto s tebou souhlasim.Jim píše:a není tam nějaký rozdíl v hluku, když je ta 60mm trubka na starších autech typu GI, GII TDI nebo na novějších jako O1, GIV? třeba mvoleskův GolfIV mi nepřišel nesnesitelně hlučnej, i když rozdíl proti mé Octavii je tam znatelný....
FabkaRS je mnohem lépe odhlučněná než G2 ,takže když je něco moc v G2,tak to neplatí všeobecně.


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
jo to je v kabině to neslyšíš
a ted vážně,mněl jsem možnost byt pri tom kdyz se tohle delalo na golfIV-sice to bylo mene hlucne nez treba na golfII,ale to mi spis prislo umistenim-protoze mi vysvetli jake to muze mit jine odhlucneni a take asi splodinami u mechaniky to je uplne o necem jinym-stejne mi to,ale pride pro normalni provoz zbytecne
