Octavia RS 2.0 TDi PD 125kW - Motor do dílny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ucpane DPF a zanesene vstriky.. Padat to zacne za nejakej cas az se DPF znici uplne.. Presvedcil jsem jednoho cloveka s passatem na nove vstriky, ted to udelal a spotreba kde se pod 7,5L predtim nedostal spadla na 5,8L a predtim zatahlo auto az 2500ot ted se sebere uz od 2000ot, cekam az dojede na brzdu, jeste mozna vykuchame DPF a bude.zdraza píše:Tak jak jste s tím hnuly?? Já teď řeším problém, že mám do 2500ot. mrtvo a potom to docela zatáhne, ale určitě né na 100%.. Jinak do nouzáku to nepadá a na diag. to nic nepíše.. Tak jsem z toho jelen
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
DPF by měl být vybranej, aspoň co teda řikal původní majitel.. Takže asi vstřiky? Myslíš, že je stačí jen vyčistit?TDIfun píše:Ucpane DPF a zanesene vstriky.. Padat to zacne za nejakej cas az se DPF znici uplne.. Presvedcil jsem jednoho cloveka s passatem na nove vstriky, ted to udelal a spotreba kde se pod 7,5L predtim nedostal spadla na 5,8L a predtim zatahlo auto az 2500ot ted se sebere uz od 2000ot, cekam az dojede na brzdu, jeste mozna vykuchame DPF a bude.zdraza píše:Tak jak jste s tím hnuly?? Já teď řeším problém, že mám do 2500ot. mrtvo a potom to docela zatáhne, ale určitě né na 100%.. Jinak do nouzáku to nepadá a na diag. to nic nepíše.. Tak jsem z toho jelen
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
No jeste je muzes vymenit za fungl nove, ale pozor, neni vycistit jako vycistit. Taky uz jsem videl vstriky kde je nekdo cistil tak, ze byly KO...zdraza píše:DPF by měl být vybranej, aspoň co teda řikal původní majitel.. Takže asi vstřiky? Myslíš, že je stačí jen vyčistit?TDIfun píše:Ucpane DPF a zanesene vstriky.. Padat to zacne za nejakej cas az se DPF znici uplne.. Presvedcil jsem jednoho cloveka s passatem na nove vstriky, ted to udelal a spotreba kde se pod 7,5L predtim nedostal spadla na 5,8L a predtim zatahlo auto az 2500ot ted se sebere uz od 2000ot, cekam az dojede na brzdu, jeste mozna vykuchame DPF a bude.zdraza píše:Tak jak jste s tím hnuly?? Já teď řeším problém, že mám do 2500ot. mrtvo a potom to docela zatáhne, ale určitě né na 100%.. Jinak do nouzáku to nepadá a na diag. to nic nepíše.. Tak jsem z toho jelen
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Takže konečně jsem se dobral nějakého výsledku - od pondělí mám odstraněný DPF a světe div se, problém je vyřešen !!!
Auto jede jako z praku, necuká, neregeneruje, kontrolky nesvítí, neblikají, do nouzáku to nepadá atd...
Zbývá poslední drobnost - auto neskutečně smrdí (bez dýmu samozřejmě) z výfuku. Dokonce tak, že smrdím sám sobě, když zastavím na světlech, tak to jde do kabiny a je to opravdu nepříjemné. Když jsem tam měl ještě filtr, smrdělo to to taky, ale ne tak intenzivně.
Podle vyjádření servisu mám v háji EGR a třetí vstřik prý taky není v nejlepší kondici a brzy mě někde nechá. Údajně by ten smrad mohl způsobovat ten EGR. Co vy na to?
Ještě otázka pro odborníky
Za kolik dokážete sehnat EGR a/nebo vstřik?
Auto jede jako z praku, necuká, neregeneruje, kontrolky nesvítí, neblikají, do nouzáku to nepadá atd...

Zbývá poslední drobnost - auto neskutečně smrdí (bez dýmu samozřejmě) z výfuku. Dokonce tak, že smrdím sám sobě, když zastavím na světlech, tak to jde do kabiny a je to opravdu nepříjemné. Když jsem tam měl ještě filtr, smrdělo to to taky, ale ne tak intenzivně.
Podle vyjádření servisu mám v háji EGR a třetí vstřik prý taky není v nejlepší kondici a brzy mě někde nechá. Údajně by ten smrad mohl způsobovat ten EGR. Co vy na to?
Ještě otázka pro odborníky

Ja som mal presne taky isty problem ako zakladatel temy na Octavii Scout 2.0 TDi PD DPF 103kw .....zacalo fucat ako ked zapnete ventilaciu na max, potom sa hodilo auto do nudzoveho rezimu a nasledne vysvietilo kontrolku zhavenia (blikajucu) check engine a po nejakych 20km aj dpf filtra....esteze mam takeho mechanika ako mam....nasiel deravu hadicu ktora ide k turbu, z ktorej to fucalo a po vymene hadice a vycisteni dpfka je vsetko ok....no chcem ho dat vybrat aby sa problem neopakoval
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Prosím o rady..
V podstatě to samé co autor tohoto linku. Během loňského roku se mi toto projevilo 2x a shodou asi okolností na stejném místě (mírné stoupání s podtočeným motorem na 5ku, 6ku). Během posledních tří týdnů se z toho stalo pravidlo (podtočený, mírné stoupání 5ka, 6ka a bum blikání žhavení, motor do dílny a nouze). Turbo netlakuje od spodu, jak by mělo, až kolem 2.500ot/min se začne tlakovat jak má. Auto od 2.000ot/min do 2.500ot/min poškubává, jak při regeneraci.
Chyba:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická (na jiné diag. byl i zkrat ke kladnému pólu)
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 225657 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 09:31:16
info o závadě:
Otáčky: 2016 /min
Kroutící moment: 296.0 Nm
Rychlost: 107.0 km/h
72.93 %
Napětí: 14.58 V
Tlak: 2300.4 mbar
Tlak: 1874.4 mbar
DPF jsem přes VAG zregeneroval na 0%. Zanesení sajratem je na 50g. Po této regeneraci se auto uklidnilo a pocitově jelo lépe. Po cca. 250km (50km okresky a státovka + 200km Praha - Tábor a zpět = kolem Benešova kolona) jsem napíchl VAG a DPF zaneseno na 30%).
To GusCZ: nevíš náhodou jaký si měl stav DPF před odstraněním???
Turbo zběžně zkontrolováno a regulace taky (dle kamaráda ze Škody Auto je to OK). Vyměněn el. mag. ventil N75.
Jako jediný očividný problém na motoru je netěsnost kolem hřídelky na sání, která je tam již nějaký pátek (více jak rok), protože jsem si myslel, že při výměně oleje se nedopatřením káplo vedle, jelikož olej se mi neztrácí natolik, že by mezi výměnami hlásil hladinu (cyklus po 15.000km, olej Long life se správnou specifikací + všechny filry).
Mohl by být únik podtlaku přes tuto netěsnost????
Nejspíše i díky tomu mi né zcela komfortně chcípá chcípací klapka, jelikož si asi nasaje falešnej vzduch (teď stále, dříve méně).
Nejhorší na tom je, že jsem byl už u třech lidí a každej má jinej názor. Tak nevim kde začít...
Našel by se tady solidní člověk co mi na to koukne???
V podstatě to samé co autor tohoto linku. Během loňského roku se mi toto projevilo 2x a shodou asi okolností na stejném místě (mírné stoupání s podtočeným motorem na 5ku, 6ku). Během posledních tří týdnů se z toho stalo pravidlo (podtočený, mírné stoupání 5ka, 6ka a bum blikání žhavení, motor do dílny a nouze). Turbo netlakuje od spodu, jak by mělo, až kolem 2.500ot/min se začne tlakovat jak má. Auto od 2.000ot/min do 2.500ot/min poškubává, jak při regeneraci.
Chyba:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická (na jiné diag. byl i zkrat ke kladnému pólu)
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 225657 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 09:31:16
info o závadě:
Otáčky: 2016 /min
Kroutící moment: 296.0 Nm
Rychlost: 107.0 km/h
72.93 %
Napětí: 14.58 V
Tlak: 2300.4 mbar
Tlak: 1874.4 mbar
DPF jsem přes VAG zregeneroval na 0%. Zanesení sajratem je na 50g. Po této regeneraci se auto uklidnilo a pocitově jelo lépe. Po cca. 250km (50km okresky a státovka + 200km Praha - Tábor a zpět = kolem Benešova kolona) jsem napíchl VAG a DPF zaneseno na 30%).
To GusCZ: nevíš náhodou jaký si měl stav DPF před odstraněním???
Turbo zběžně zkontrolováno a regulace taky (dle kamaráda ze Škody Auto je to OK). Vyměněn el. mag. ventil N75.
Jako jediný očividný problém na motoru je netěsnost kolem hřídelky na sání, která je tam již nějaký pátek (více jak rok), protože jsem si myslel, že při výměně oleje se nedopatřením káplo vedle, jelikož olej se mi neztrácí natolik, že by mezi výměnami hlásil hladinu (cyklus po 15.000km, olej Long life se správnou specifikací + všechny filry).
Mohl by být únik podtlaku přes tuto netěsnost????
Nejspíše i díky tomu mi né zcela komfortně chcípá chcípací klapka, jelikož si asi nasaje falešnej vzduch (teď stále, dříve méně).
Nejhorší na tom je, že jsem byl už u třech lidí a každej má jinej názor. Tak nevim kde začít...



Našel by se tady solidní člověk co mi na to koukne???
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Zdravim.taky mam problem ze mi octa 2 rs tdi ppd netahne od spoda.je nacipovana a je uplne mrtva do 1500 ot a kdyz jsme skusily origo soft tak mrtvo do 2500 ot..octa ma kuchle dpfko,ted tam jsou fungl nove vstriky a nove ty virive klapky.diagnostika samozrejme nehlasi zadnou chybu.Prislo to zniceho nic jednou skubla a od ty doby to resim.do nouzaku nepada.dokonce resime ze mi nekde syci z motoru a na to se prislo kdyz se odpoji vaha vzduchu tak to zacne sycet ale nenasly jsme odkud to jde.jsou to laborace a zatim bez vysledku.
Zdravíčko, také mám problém s OII 2.0TDi 125kW BMN (PD) auto neskutečně smrdí(při stání je cítit i do kabiny) navíc mezi regeneracemi najedu cca 100km. Vstřiky měněny ve 200tis na záruku (svolavačka) nyní nájezd 230tis km DPF zaneseno popilkem na 65g, regenerace probíhají vpořádku cca z Havířova do radvanic cca 10km a mám zregenerováno DO 0%. Měnil jsem sání za hliníkové kvůli netěsnosti hřídelky a rovnou jsem vyčistil i EGR. Paměť závad je bez závady, a v měřených hodnotách jsem nic zvláštního nevypozoroval. (nějakej tip na co kouknout? diag VCDS)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Zdar.. DPF je kaput.. 60g popílku je hraniční mez a dle škody auto je na výměnu.. Zkus nechat vyčistit nebo lepší odstranit, ale i softvérově.. Odstranění není prozatím mimo zákon, ale do budoucna bude problém..Surmik píše:Zdravíčko, také mám problém s OII 2.0TDi 125kW BMN (PD) auto neskutečně smrdí(při stání je cítit i do kabiny) navíc mezi regeneracemi najedu cca 100km. Vstřiky měněny ve 200tis na záruku (svolavačka) nyní nájezd 230tis km DPF zaneseno popilkem na 65g, regenerace probíhají vpořádku cca z Havířova do radvanic cca 10km a mám zregenerováno DO 0%. Měnil jsem sání za hliníkové kvůli netěsnosti hřídelky a rovnou jsem vyčistil i EGR. Paměť závad je bez závady, a v měřených hodnotách jsem nic zvláštního nevypozoroval. (nějakej tip na co kouknout? diag VCDS)
Já jsem měl zanešeno na 51g a už to bylo v píči.. Tak jsem prodal a pořídil SII s CR motorem a je to fakt na kompaktibilitu lepší.. O regeneraci ani nevíš..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
dobry den chlapi,. mam problem ako podobny problem,. mam octaviu 2.0 tdi rs, rv 2007 BMN pri prudkej akceleracii( plynovy pedal na podlahe) turbo taha od nizkych otaciek, mi zhruba pri otackach 2700ot/min do 3200 otaciek trha-cuka potom auto ide zase normalne.... najskor to zacalo takym jemnym cuknutim asi pred rokom aj pol, teraz je to v stadiu ze to trha az sem tam vynecha pri kazdom rozjazde. pred dvoma rokmi som bol na vymene vstrekov-zvolavacka. turbo som menil po 60 000, teraz mam najazdenych 130 000. bol som aj na diagnostike v skodovke, vraj turbo nema tlaky, ale nechapem jednu vec ze ked nema tlaky tak preco nad tych 3200 otaciek ide ako nove? dalsi mi povedal ze to budu tie vstreky - moj nazor, ked je raz vstrekovac spatny tak je spatny od volnobehu az po 4000 otaciek .... alebo sa mylim? nechcem vymenit pol motora lebo ani to nieje lacna zalezitost a zistit ze niekde je (obrazne povedane) spatny kontakt..... nemali ste niekto podobny problem? dakujem za odpoved.
este 2 veci - do nudzoveho mi to nepada, druha vec - ked som bol v skodovke na diagnostiku tak mi aj vycistili dpf a auto jazdilo 1 den ako nove, bez skubnuti......potom na dalsi den rano to bolo ako pred tim- sklbanie,trhanie......
este 2 veci - do nudzoveho mi to nepada, druha vec - ked som bol v skodovke na diagnostiku tak mi aj vycistili dpf a auto jazdilo 1 den ako nove, bez skubnuti......potom na dalsi den rano to bolo ako pred tim- sklbanie,trhanie......
benzin je do zapalovacu,diesel je diesel....