1.9 tdi cordoba ciptunning

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Bydliště: Brno

1.9 tdi cordoba ciptunning

Příspěvek od snapik »

Obrázek
Zdravím,
chtěl bych zvýšit výkon na na mém mazlíčkovy jedná se o motor 1.9tdi afn 81kw 99r.v. .
Plánuju něco kolem 180-200ps (na běžné ježdění) aktuálně mám něco kolem 140-145ps.
Chtěl bych udělat to bez kouře. Co všechno musím udělat abych se na tuto hodnotu dostal.
FIMC
ČIP
přeobložit spojku (nevím jestli vydrží)
trysky 764 (pokud budou potřeba)
turbo va nebo vb netuším
díky
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Spojku udělat určitě, asi by bylo lepší VB, VA jde kolem 160 - 170Hp ne?
Třeba i výfuk, podvozek a brzdy.

Nebo jako já, koupil jsem si nový auto :D a tam už jen decentně :)
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Bydliště: Brno

Příspěvek od snapik »

kiklop32 píše:Spojku udělat určitě, asi by bylo lepší VB, VA jde kolem 160 - 170Hp ne?
Třeba i výfuk, podvozek a brzdy.

Nebo jako já, koupil jsem si nový auto :D a tam už jen decentně :)
akorát ty starý auta vydrží více než nový :-) brzdy jsou vrtaný výfuk asi udělám kompletně z nerezu 60mm a podvozek je tužší myslím že vydrží
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

No ono AFN je velice dobrej, já mám 1Z a přešel jsem na AGR, takže pokrok :D , ale i tak bych věřil že by GIII napřed shnila kompletně, než přestal sloužit motor. Hlavně aby podvozek nebyl jen tvrdej ale k něčemu.
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Osobně jsem na AFN mel lehce přes 180ps se setupem FMIC + vedení 60mm, 130PD sání, FB S764, 11mm hlava Bosch, hybrid turbo, no egr, no kat, Soft ... to vše bez kouře !
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

LuckyTDi píše:Osobně jsem na AFN mel lehce přes 180ps se setupem FMIC + vedení 60mm, 130PD sání, FB S764, 11mm hlava Bosch, hybrid turbo, no egr, no kat, Soft ... to vše bez kouře !
Dnes by se to dalo určitě i lépe. Sestava na to určitě měla. Nevim jestli turbo...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Markus01 píše:
LuckyTDi píše:Osobně jsem na AFN mel lehce přes 180ps se setupem FMIC + vedení 60mm, 130PD sání, FB S764, 11mm hlava Bosch, hybrid turbo, no egr, no kat, Soft ... to vše bez kouře !
Dnes by se to dalo určitě i lépe. Sestava na to určitě měla. Nevim jestli turbo...
Momentálně FB S764 vyměněny za FB PP764 a jsem okolo 200PS , cekam už jen na dolazení na brzdě :)
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

a riesil si tam aj C-cidlo?
Seat Ibiza AFN 81 kW
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

kares píše:a riesil si tam aj C-cidlo?
Mám ho připravené, ale zatím úpravce softu řekl, že je zatím nepotřebné, uvidíme na finálové doladění, kde by měl být výkon lehce přes 200PS kde bude už C čidlo nejspíše potřeba podle mě.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Seat Ibiza AFN 81 kW
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Příspěvek od Wena »

LuckyTDi píše:
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
NE to je zbytečně moc 50 max 55 mm vnitřní je uplně nejideálnější ;) vím o čem mluvím ...
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Wena píše:
LuckyTDi píše:
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
NE to je zbytečně moc 50 max 55 mm vnitřní je uplně nejideálnější ;) vím o čem mluvím ...
Pod 55 bych nesel , na seriove turbo 55 je idealni. Jak jsem řekl , zaleží na velikosti turba a plánovaném výkonu. Ikdyž vemu v potaz, že vstup je do IC 50mm , tak je hloupost davat 60mm na serii turbu.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Ja mel na fabii 55 mm vnitri a bezproblemu i 270 ps 60 mm je zbytecne velky na takovy vykon Bud jak pisou 55 ale 50 nevim ale cetl jsem ze to taky jde bez problemu
Audi s8 d3 5.2 v10
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Já měl na Oktě první díl 47 vnitřní a prolezlo 300+
:-@
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“