Turbo musím stejně vyměnit, tak přemýšlím nad něčím větším. Mám to na běžné ježdění, takže nechci dělat žádné extrémní úpravy:) Teď mám chip od mvoleska na 120 kw a 360nm, tak myslím že s tímhle turbem bych mohl nechat ten soft ještě upravit... Nebo poraďte něco jinýho, v turbínách se moc nevyznám
Větší turbo na Passat AVF 96KW (turbosport.cz)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Větší turbo na Passat AVF 96KW (turbosport.cz)
Ahoj, co si myslíte o tomto turbu? Má to cenu? http://www.turbosport.cz/330-tse180.html
Turbo musím stejně vyměnit, tak přemýšlím nad něčím větším. Mám to na běžné ježdění, takže nechci dělat žádné extrémní úpravy:) Teď mám chip od mvoleska na 120 kw a 360nm, tak myslím že s tímhle turbem bych mohl nechat ten soft ještě upravit... Nebo poraďte něco jinýho, v turbínách se moc nevyznám
Turbo musím stejně vyměnit, tak přemýšlím nad něčím větším. Mám to na běžné ježdění, takže nechci dělat žádné extrémní úpravy:) Teď mám chip od mvoleska na 120 kw a 360nm, tak myslím že s tímhle turbem bych mohl nechat ten soft ještě upravit... Nebo poraďte něco jinýho, v turbínách se moc nevyznám
čau klucí,mam v passatu přestavbu,tušim že to byl prvotni prototip tady na DP,hybrid v obalu GT22 60,nebo 25 59. od Andreho,je to na konkurenčnim foru,tudiš jen přes SZ,je tam podloženi vyfukovych svodu ,kvuli natočeni otevřeny sani(hřibek) FMIC a 783race,cca 170kw,graf sme nedodělali,poněvač litala spodni hadice od turba,nebyla zabrana na pasku,tlak 1,7baru,špička 1,9-2,0bar,jezdim na to dva roky a pohoda 
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
to má,ale manželka,ne.proche77 píše:čau klucí,mam v passatu přestavbu,tušim že to byl prvotni prototip tady na DP,hybrid v obalu GT22 60,nebo 25 59. od Andreho,je to na konkurenčnim foru,tudiš jen přes SZ,je tam podloženi vyfukovych svodu ,kvuli natočeni otevřeny sani(hřibek) FMIC a 783race,cca 170kw,graf sme nedodělali,poněvač litala spodni hadice od turba,nebyla zabrana na pasku,tlak 1,7baru,špička 1,9-2,0bar,jezdim na to dva roky a pohoda
ne,ta ma B5 175ps rotačku,a davaji pěkně na prdelr.martinec píše:to má,ale manželka,ne.proche77 píše:čau klucí,mam v passatu přestavbu,tušim že to byl prvotni prototip tady na DP,hybrid v obalu GT22 60,nebo 25 59. od Andreho,je to na konkurenčnim foru,tudiš jen přes SZ,je tam podloženi vyfukovych svodu ,kvuli natočeni otevřeny sani(hřibek) FMIC a 783race,cca 170kw,graf sme nedodělali,poněvač litala spodni hadice od turba,nebyla zabrana na pasku,tlak 1,7baru,špička 1,9-2,0bar,jezdim na to dva roky a pohoda
Re: Větší turbo na Passat AVF 96KW (turbosport.cz)
Mam turbo z tejto "rodiny" a nebola to prilis najstastnejsia volba. Radsej by som sa mu vyhol a skusil nieco z dielne BH motor.martasktm píše:Ahoj, co si myslíte o tomto turbu? Má to cenu? http://www.turbosport.cz/330-tse180.html
Turbo musím stejně vyměnit, tak přemýšlím nad něčím větším. Mám to na běžné ježdění, takže nechci dělat žádné extrémní úpravy:) Teď mám chip od mvoleska na 120 kw a 360nm, tak myslím že s tímhle turbem bych mohl nechat ten soft ještě upravit... Nebo poraďte něco jinýho, v turbínách se moc nevyznám
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
hybridy jsou z pěkně zastaralích komponentů, lepší sáhnout po novějším orig modelu kde je lepší výkon a i spodek, ale za cenu předělávání že nic nepasuje...duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Po mechanickej stranke je ten hybrid DODO. Zase az tak celkom bez uprav tam nesadne, kedze je nutne kapanek potuningovat trubku na tlak oleja a hadicku na prepad oleja. Dalej je nanom podla mna zbytocne velka plynova turbina, cize sa dlho nafukuje, co by mi ani tak nevadilo, len tam nemalo byt uvedene, ze je zachovany spool-up povodneho turba lebo nieje. VBcko ma daleko lepsi spodok, ale zase nema taky vrch ako ten hybrid, aj ked je pravda ze ten vrch by mohol by som si vedel predstavit urcite lepsi.duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Za 1.:TDI tech píše:Po mechanickej stranke je ten hybrid DODO. Zase az tak celkom bez uprav tam nesadne, kedze je nutne kapanek potuningovat trubku na tlak oleja a hadicku na prepad oleja. Dalej je nanom podla mna zbytocne velka plynova turbina, cize sa dlho nafukuje, co by mi ani tak nevadilo, len tam nemalo byt uvedene, ze je zachovany spool-up povodneho turba lebo nieje. VBcko ma daleko lepsi spodok, ale zase nema taky vrch ako ten hybrid, aj ked je pravda ze ten vrch by mohol by som si vedel predstavit urcite lepsi.duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
Turbodmychadlo z odkazu není shodné s tím co máš v autě ty. U tohoto je montáž bez jakýchkoliv úprav (není potřeba tunit přívodní ani odtokovou trubku oleje). Uvedený výkon dá s rezervou, ale konkrétně na tomto autě je vhodné přestavět IC. Náběh je srovnatelný se seriovým turbem.
Za 2.:
Tvoje turbo jsi pořídil již z druhé ruky a tuším, že bylo snad i v rozebraném stavu? Nabízel jsem ti ať ho k nám pošleš, že ho dáme dohromady a hlavně je potřeba nastavit řádně regulaci, což jsi neudělal.
To turbo co máš v autě umí toto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Mám hybrida a montážně je jako VA VB koho jsem svezl ví jak chodí a graf je zde...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Smoke píše:hybridy jsou z pěkně zastaralích komponentů, lepší sáhnout po novějším orig modelu kde je lepší výkon a i spodek, ale za cenu předělávání že nic nepasuje...duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
Komponenty z rodiny GTB jsem testoval už v roce 2006....LibangVW píše:tak tak , treba GTB1756VK
BTW Nikde jsem nenašel graf ani jednoho z vašich aut, jak to?