Větší turbo na Passat AVF 96KW (turbosport.cz)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martasktm
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2011, 23:29
Bydliště: Hradec Králové

Větší turbo na Passat AVF 96KW (turbosport.cz)

Příspěvek od martasktm »

Ahoj, co si myslíte o tomto turbu? Má to cenu? http://www.turbosport.cz/330-tse180.html
Turbo musím stejně vyměnit, tak přemýšlím nad něčím větším. Mám to na běžné ježdění, takže nechci dělat žádné extrémní úpravy:) Teď mám chip od mvoleska na 120 kw a 360nm, tak myslím že s tímhle turbem bych mohl nechat ten soft ještě upravit... Nebo poraďte něco jinýho, v turbínách se moc nevyznám :)
Uživatelský avatar
jarousek
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2012, 20:36
Bydliště: sever MORAVY/PL

Příspěvek od jarousek »

Taky bych prosil o radu.... co vetsiho tam nacpat, ja mam od dr.Funa 180ps a 395Nm.... a uz by to chtelo viiice diky!!!! (hm)
VW Passat 3BG 1.9 TDI PD AVF , HW-INDI, SW-by TDIfun 132kW/395Nm
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Za mě turbo OK , v okolí HK se dá také pořídit.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

čau klucí,mam v passatu přestavbu,tušim že to byl prvotni prototip tady na DP,hybrid v obalu GT22 60,nebo 25 59. od Andreho,je to na konkurenčnim foru,tudiš jen přes SZ,je tam podloženi vyfukovych svodu ,kvuli natočeni otevřeny sani(hřibek) FMIC a 783race,cca 170kw,graf sme nedodělali,poněvač litala spodni hadice od turba,nebyla zabrana na pasku,tlak 1,7baru,špička 1,9-2,0bar,jezdim na to dva roky a pohoda ;)
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

proche77 píše:čau klucí,mam v passatu přestavbu,tušim že to byl prvotni prototip tady na DP,hybrid v obalu GT22 60,nebo 25 59. od Andreho,je to na konkurenčnim foru,tudiš jen přes SZ,je tam podloženi vyfukovych svodu ,kvuli natočeni otevřeny sani(hřibek) FMIC a 783race,cca 170kw,graf sme nedodělali,poněvač litala spodni hadice od turba,nebyla zabrana na pasku,tlak 1,7baru,špička 1,9-2,0bar,jezdim na to dva roky a pohoda ;)
to má,ale manželka,ne. :D
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

r.martinec píše:
proche77 píše:čau klucí,mam v passatu přestavbu,tušim že to byl prvotni prototip tady na DP,hybrid v obalu GT22 60,nebo 25 59. od Andreho,je to na konkurenčnim foru,tudiš jen přes SZ,je tam podloženi vyfukovych svodu ,kvuli natočeni otevřeny sani(hřibek) FMIC a 783race,cca 170kw,graf sme nedodělali,poněvač litala spodni hadice od turba,nebyla zabrana na pasku,tlak 1,7baru,špička 1,9-2,0bar,jezdim na to dva roky a pohoda ;)
to má,ale manželka,ne. :D
ne,ta ma B5 175ps rotačku,a davaji pěkně na prdel (noteeth)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Re: Větší turbo na Passat AVF 96KW (turbosport.cz)

Příspěvek od TDI tech »

martasktm píše:Ahoj, co si myslíte o tomto turbu? Má to cenu? http://www.turbosport.cz/330-tse180.html
Turbo musím stejně vyměnit, tak přemýšlím nad něčím větším. Mám to na běžné ježdění, takže nechci dělat žádné extrémní úpravy:) Teď mám chip od mvoleska na 120 kw a 360nm, tak myslím že s tímhle turbem bych mohl nechat ten soft ještě upravit... Nebo poraďte něco jinýho, v turbínách se moc nevyznám :)
Mam turbo z tejto "rodiny" a nebola to prilis najstastnejsia volba. Radsej by som sa mu vyhol a skusil nieco z dielne BH motor.
duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Bydliště: c. krumau

Příspěvek od duchxt »

Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

radši bych zkusil nějaké vhodné turbo z rodiny garrett :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
hybridy jsou z pěkně zastaralích komponentů, lepší sáhnout po novějším orig modelu kde je lepší výkon a i spodek, ale za cenu předělávání že nic nepasuje...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

tak tak , treba GTB1756VK :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
Po mechanickej stranke je ten hybrid DODO. Zase az tak celkom bez uprav tam nesadne, kedze je nutne kapanek potuningovat trubku na tlak oleja a hadicku na prepad oleja. Dalej je nanom podla mna zbytocne velka plynova turbina, cize sa dlho nafukuje, co by mi ani tak nevadilo, len tam nemalo byt uvedene, ze je zachovany spool-up povodneho turba lebo nieje. VBcko ma daleko lepsi spodok, ale zase nema taky vrch ako ten hybrid, aj ked je pravda ze ten vrch by mohol by som si vedel predstavit urcite lepsi.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

TDI tech píše:
duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
Po mechanickej stranke je ten hybrid DODO. Zase az tak celkom bez uprav tam nesadne, kedze je nutne kapanek potuningovat trubku na tlak oleja a hadicku na prepad oleja. Dalej je nanom podla mna zbytocne velka plynova turbina, cize sa dlho nafukuje, co by mi ani tak nevadilo, len tam nemalo byt uvedene, ze je zachovany spool-up povodneho turba lebo nieje. VBcko ma daleko lepsi spodok, ale zase nema taky vrch ako ten hybrid, aj ked je pravda ze ten vrch by mohol by som si vedel predstavit urcite lepsi.
Za 1.:
Turbodmychadlo z odkazu není shodné s tím co máš v autě ty. U tohoto je montáž bez jakýchkoliv úprav (není potřeba tunit přívodní ani odtokovou trubku oleje). Uvedený výkon dá s rezervou, ale konkrétně na tomto autě je vhodné přestavět IC. Náběh je srovnatelný se seriovým turbem.

Za 2.:
Tvoje turbo jsi pořídil již z druhé ruky a tuším, že bylo snad i v rozebraném stavu? Nabízel jsem ti ať ho k nám pošleš, že ho dáme dohromady a hlavně je potřeba nastavit řádně regulaci, což jsi neudělal.

To turbo co máš v autě umí toto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Mám hybrida a montážně je jako VA VB koho jsem svezl ví jak chodí a graf je zde...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Smoke píše:
duchxt píše:Z jakyho duvodu to nebyla nejšťastnější volba? Takle je to celkem nic nerikajici
hybridy jsou z pěkně zastaralích komponentů, lepší sáhnout po novějším orig modelu kde je lepší výkon a i spodek, ale za cenu předělávání že nic nepasuje...
LibangVW píše:tak tak , treba GTB1756VK :)
Komponenty z rodiny GTB jsem testoval už v roce 2006....

BTW Nikde jsem nenašel graf ani jednoho z vašich aut, jak to?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“