Měření výkonu přes VAG ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja to zkousel merit pres WGSOFT ( scanmaster ) neco to namerilo

Je tam videt rozdil orig a chip na stejne ceste mereno na 3.stupen
Ale urcite to neni brzda

http://brava1.8.sweb.cz/romek%20orig.jpg
http://brava1.8.sweb.cz/romek%20druhy%20smer.jpg


Je tam videt rozdil orig a chip na stejne ceste mereno na 3.stupen
Ale urcite to neni brzda




http://brava1.8.sweb.cz/romek%20orig.jpg
http://brava1.8.sweb.cz/romek%20druhy%20smer.jpg
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Stahnul jsem verzi 3.1, je tam spoustu nastaveni, coz bude asi o dost presnejsi nez K-Power. Teda pokud se hodnoty nastavi spravne. Nepr.: teplota vzduchu se da zjistit lehce, ale atmosfericky tlak a vlhkost vzduchu?emig89 píše:Na meranie výkonu som použil program OBD Dyno 2.1 - najnovšia verzia január 2011 pre VCDS -VAG Com. Myslim že je lepší ako K Power.
A co takhle hmotnosta auta? Kolik je litru paliva v aute? A co takhle koeficient aerodynamiky? A k cemu slouzi ty korekce? Nastovani slozete, zabralo mi spoustu casu a vetsinu jsem musel odhadnout, takze nakonec vysel graf =blbost.
Jedina vyhoda je, ze se daji ukladat a tisknout grafy

Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Já teda zadával teplotu, hmotnost (byl jsem se zvážit ve sběrnejch surovinách) a tlak vzduchu nějakej defaultní a vyšlo to hezky. Sedělo to s továrními daty 

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
K-power zadal jsem odhadem hmotnost auta (tu nejnizsi moznou) teplotu a tlak jsam zadal z Internetu podle meteorologicke stanice (ktera byla nedaleko) a kamos mi poladil karu a rikal ze to prida tak 15 kobyl a 10Nm zhruba. Vyslo mi 76KW a 250Nm, takze by to odpovidalo.
OBD Dyno ma fungovat i pro benzinaky, ma slozitejsi nastaveni pro vetsi presnost, v navodu byl log 1 a 6 kanalu (meloby to fungovat i s 5tkou). Zatim se mi nepodarilo udelat log, ktery by to schroupalo... (Nemecky neumim) ... pak dam vedet.
Tak jsem to vyzkousel nalogovat 1 a 6 kanal a K-power to prezvykal.
OBD Dyno ma fungovat i pro benzinaky, ma slozitejsi nastaveni pro vetsi presnost, v navodu byl log 1 a 6 kanalu (meloby to fungovat i s 5tkou). Zatim se mi nepodarilo udelat log, ktery by to schroupalo... (Nemecky neumim) ... pak dam vedet.
Tak jsem to vyzkousel nalogovat 1 a 6 kanal a K-power to prezvykal.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Uložíš ho jako *.csv a potom v kpoweru snad na druhý záložce je možnost importovat log v tomto formátu. Bohužel nemám program u sebe, takže se nemůžu podívat, jak to přesně je.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG