log vaha vzduchu turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Nevím na co se díváš, ale pokud na to co jsi poslal přes "uložto", tak v logu 1,3 a 4 neklesá množství vzduchu na váze pod 800 mg/H při kontrolních otáčkách /3000 +- 100 /.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

prka píše:
toefuk píše:Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody.
Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom.
Vaha nic moc, od 2700ot dava malo. Vycisti ju urcite to pomoze.
Vyjadřuješ se dosti nepřesně a zbytečně Milana strašíš.
"Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody." Myslel jsi tím zda mu teploměr na palubní desce ukazoval na střed stupnice nebo jestli se díval na hodnotu teploty při načtení ŘJ palubní desky č.17 když dělal logy ?
"Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom." Kdyby měl netěsnost jak píšeš, tak by se N 75 snažil tuto ztrátu vzduchu vykompenzovat vyššími otáčkami turba a přes váhu by šlo tím pádem více vzduchu /ne méně jak na logu/. N 75 však celkem normálně omezuje tlak turba /59,4% při ot. 2961/. Ztráta vzduchu by mohla být jedině mezi váhou a turbem.
"Vaha nic moc, od 2700ot dava malo." Výrobce udává, že pokud je při kontrolních otáčkách /3000/ množství vzduchu větší než 800mg/H, tak je to v pořádku /Milan má 835mg/H /.
1.)Na logoch ma teplotu motora max80°C, ked ma 4pinove cidlo jeden z dvch okruhov zle ukazuje a podla mna je to ten pre RJ.
2.)s tym N75 mas asi pravdu, videl som vela logov so seriovym softom co maly ovela krajsi priebeh plniaceho tlaku, vid moj 15rokov stary motor 1Z.
3.)Nema MSA15 ako ahu a 1z kde je poziadavka stale 850 a skutocna hodnota ju nikdy nepreleze. U novsich RJ je uplne normalne ze vaha ukazuje aj 1250 ak je turbo OK.
Netvrdim ze sa nemozem mylit, ale rozhodne ho nezavadzam ani nestrasim.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Dam ti milošovu radu. Dve stolarske svěrky,stiahnut hadice do chladica,ci sa to normalne zhreje. Ked si tomu nakladal a ma to 80,tak co potom pri pianko jazde?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
lavega
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2010, 21:27

Příspěvek od lavega »

Ahojte mrkli by ste mi prosím na moj log, je to 1,9 PD TDI 85KW automatObrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“