log vaha vzduchu turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.)Na logoch ma teplotu motora max80°C, ked ma 4pinove cidlo jeden z dvch okruhov zle ukazuje a podla mna je to ten pre RJ.prka píše:Vyjadřuješ se dosti nepřesně a zbytečně Milana strašíš.toefuk píše:Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody.
Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom.
Vaha nic moc, od 2700ot dava malo. Vycisti ju urcite to pomoze.
"Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody." Myslel jsi tím zda mu teploměr na palubní desce ukazoval na střed stupnice nebo jestli se díval na hodnotu teploty při načtení ŘJ palubní desky č.17 když dělal logy ?
"Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom." Kdyby měl netěsnost jak píšeš, tak by se N 75 snažil tuto ztrátu vzduchu vykompenzovat vyššími otáčkami turba a přes váhu by šlo tím pádem více vzduchu /ne méně jak na logu/. N 75 však celkem normálně omezuje tlak turba /59,4% při ot. 2961/. Ztráta vzduchu by mohla být jedině mezi váhou a turbem.
"Vaha nic moc, od 2700ot dava malo." Výrobce udává, že pokud je při kontrolních otáčkách /3000/ množství vzduchu větší než 800mg/H, tak je to v pořádku /Milan má 835mg/H /.
2.)s tym N75 mas asi pravdu, videl som vela logov so seriovym softom co maly ovela krajsi priebeh plniaceho tlaku, vid moj 15rokov stary motor 1Z.
3.)Nema MSA15 ako ahu a 1z kde je poziadavka stale 850 a skutocna hodnota ju nikdy nepreleze. U novsich RJ je uplne normalne ze vaha ukazuje aj 1250 ak je turbo OK.
Netvrdim ze sa nemozem mylit, ale rozhodne ho nezavadzam ani nestrasim.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381