motor zevnitř 20 000km na friťák

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět

P???ina povlaku

Fri??k
2
22%
N?co jin?ho, co?
7
78%
 
Celkem hlasů: 9

Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

motor zevnitř 20 000km na friťák

Příspěvek od Ferenzzo »

Tak jsem rozdělal kleknutý svůj starý motor. Je to 1,7 předkomůrka od opla. Hlava je prasklá na všech válcích mezi ventilama, setkal se s tím už někdo? :D ... motor kleknul na prasklý píst -> ojnice ven. Před destrukcí bral 1l oleje na 150km + nějaká ta voda (asi taky lítr na sto) tlaky byly 2 válce dobrý 1 horší jeden špatný (ten inkriminovaný) v zimě start na 10x

Otázka ale zní, co to je na těch ventilech ten "zlatý" nános .. když to vezmu oceláčem, tak je to prášek. A na 4. válci je jakási "plíseň" ... má to podle vás na svědomí friťák nebo něco jiného? :)Obrázek
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bílý prášek je spálený olej,

určitý olej za určitých podmínek schoří a vypadá jak mouka, ;)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

a z tvého pohledu, mohlo to tam dělat nějaké problémy?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

a proč to není na 1. válci? ... ty dva s dobrou kompresí jsou 1. a 4.
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Ten motor je prostě na hovno. A když má špatne tlaky tak špatně spaluje.

A ten bílý prášek je z motorového oleje. ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bílej prášek jsem v naftovým autě z oleje ještě na ventilech neviděl takže z motorového oleje těžko...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mám kamna na vyjetý olej a pokaždé když čistím tu mysku kde to hoří je tam takový prašek.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ok ale kamna a motor jsou trošku rozdíl ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

To je přece vodní kámen ;)
Jezdím na vše co teče..
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Jooooooooooooooo ...a to je previiiiiiit......me se neco stane :D
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

Můj názor je takový: na prvním válci od spodku to žralo vodu z chladiče jak vsteklí-proto je to tak čisté,druhý a třetím válci to chlastalo olej nejvíc a ten čtvrtý válec byl tak mezi.A destrukce nastala na 1 válci při startu motoru kvůli velkému množství vody kterou píst nestlačil-hádám dobře? Na co vše jsi s tím jezdil?
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

ty praskliny mezi sedly jsou i na jinych hlavach jinych motoru / resp. vyrobcu. Na 1,9 AEF je mam taky a hlava tesni (delala se tlakovka). Vznikaji spatnou konstrukci hlavy, tepelnym pnutim. Ale muze to foukat pod sedlem skrze tyto praskliny, musel bys udelat tlakovku.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

destkrukce byla na 3. válci od spoda na fotce a stalo se to při mírnějším vytočení třetího rychlostního stupně :D

jezdilo to střídavě nafta - bionafta - friťák/nafta mix (2 nádrž), nikdy ne čistý friťák ...

ten 4. válec úplně nahoře, tam ty písty budou taky vypadat bíle, akorát jsem je nekartáčoval
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“