Do 77kW motoru turbo z 96kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

To znamena, ze je lepsi i koupit lehce jety ale novy VB nez repas?
diky
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

čo znamená lehce jetý? tak vieš,ak niekto dával turbo na repas už muselo mať niečo za sebou,moja volba by bola lehce jetý ..predsa len..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
kam225
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 říj 2010, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kam225 »

Ok ok...koupim nový...je to ono?? Píšou na 110kW Leon MK1, Bora, Golf IV, Toledo MK2

na www.elitecat.cz

a kód zboží ST1G-0303 stojí 19,3k bez DPH

a krom toho laufu a čipu se tam nic nebude muset dělat??
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

kam225 píše:Nové v Elitu 19k bez DPH - dejme tomu 40% sleva a stejně jsme v tom za 16k s DPH to mi přijde dost... radši bych nějakej repas do 8k s roční zárukou...
kde ty na ty ceny chodis 16 000 kc s DPH? tahle cena je nerealna o tom te muzu ujistit.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

to je dobrý, zase se tu bude každej chlubit, za kolik ho má z druhý ruky "ukradený"... Navíc já osobně, mě VB moc nenatchlo, přijde mi, že VA je mnohem stabilnější... navíc přez chválu nového originálu, už se mi stalo, že po montáži se musí funglovka někdy docela brutálně ladit na baňce někdy i červíku... ale nikomu ho neberu... jen názor
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

co by ste strcili do GIII na tych 190 konikov?
GIV var asz 4mot upraveny
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

aky motor?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Na origo 77kw kapátka stačí VA .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kam225 píše:Ok ok...koupim nový...je to ono?? Píšou na 110kW Leon MK1, Bora, Golf IV, Toledo MK2

na www.elitecat.cz

a kód zboží ST1G-0303 stojí 19,3k bez DPH

a krom toho laufu a čipu se tam nic nebude muset dělat??
Na turba od Elitu jsem se jeste nesetkal s jedinou kladnou reakci. Netusim, zda se jedna o originalni nova turba nebo nejake skladacky ale proste co jsem se doslechl, tak problemy.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Forest píše:
kam225 píše:Ok ok...koupim nový...je to ono?? Píšou na 110kW Leon MK1, Bora, Golf IV, Toledo MK2

na www.elitecat.cz

a kód zboží ST1G-0303 stojí 19,3k bez DPH

a krom toho laufu a čipu se tam nic nebude muset dělat??
Na turba od Elitu jsem se jeste nesetkal s jedinou kladnou reakci. Netusim, zda se jedna o originalni nova turba nebo nejake skladacky ale proste co jsem se doslechl, tak problemy.
Prestan prosimte psat takove bludy jo... pokud se nejedna o repasovane turbo co mozna i Elit prodava tak jsou naprosto bez problemu..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak nějak
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak to pardon, netusil jsem, ze Elit nabizi i repase a je diky tomu klidne mozne, ze slo o lidi, kteri koupili tato repasovana turba od Elitu. Rozhodne dokonce jeden s tim mel hodne problemu a prave pro nej jsem shanel jedno VBcko original, protoze vzal dve turba od nich a ani jedno nefungovalo poradne. Po montazi VB originalu vse OK.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

vcera jsem zrovna jednu funglofku z elitu bral, dneska nebo zitra musim stihnout jeste hodit do G4 Arl. Tak pak muzu napsat jak funguje.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

bude fungovat dobře :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vici píše:bude fungovat dobře :)
No hlavne nesmi mit zbastlenej program . Dnes jsem tady predelaval Oct rotacku s new VB a na te uprave co tam mel, to moc dobre nefungovalo. Problem byl ladenim softweru ale na original ARL problem nebude.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“