Felicia čerpadlo Lucas

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Dík za rady.
Zítra upgraduju moji PET nádrž o přetlak z kompresoru (2 bary budou stačit ??) a zkusím ještě zkontrolovat ten ventil. Pokud to naskočí, tak budu hledat závadu ve vedení paliva.
Pokud ne, tak to hodím ze skály.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Nejako ho zaplň, to je už na tebe :) Tlačiť prestaň až keď budeš vidieť (počuť), že cez vracačku ide nafta von z čerpadla. Teda takto som to robil ja :-D
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Dochtor
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18 lis 2012, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Re: Imobilizér přizpůsobení

Příspěvek od Dochtor »

Dochtor píše:Zdravím, chtěl bych se tady zeptat.
Chystám se na Felicii vyměnit vstřikovací čerpadlo s imobilizérem.
Je možné to čerpadlo přizpůsobit pomocí VAG programu, viz obrázek?
Dá se s tím běžně vyčíst paměť závad ale víc nevím. Nerad bych to rozvrtal.
Může mě někdo popsat postup na jaké adrese se to přizpůsobuje a jak mám postupovat? Děkuji.


Obrázek

Obrázek

Obrázek
Koukám, že můj příspěvek se tady nějak utopil, tak se jen posouvám :)
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Zkus tohle:
Spoj se s immem (25),přizpůsobení - vymazat adaptaci - v kanálu 00 uložíš 000,vypneš zapalování na 30s,pak zapneš a hotovo.
Je to návod z Felicia Klubu na přizpůsobení. Narazil jsem na to náhodou, tak bez záruk.

http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... AD#p515719
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34035
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to je na přizpůsobení benzínové feldy u naftové mlžeš přehazpovat řídící jednotku i čerpadlo jak chceš ;)
Dochtor
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18 lis 2012, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dochtor »

slovacek.milos píše:to je na přizpůsobení benzínové feldy u naftové mlžeš přehazpovat řídící jednotku i čerpadlo jak chceš ;)
Tak to si nejsem jistý, když jsem ho zkusně připojil na konektory, tak to v registru závad imobilizéru napsalo nějakou chybu.
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Tak jsem nepochodil.
Tlačil jsem naftu do čerpadla, že tekla zpětkou čůrkem ale na vstřikách i po odrovnání baterky (4 x cca 15s) pořád sucho.
Shodím čerpadlo dolů (nedá se tam vůbec dostat) a kouknu na ten pekelný ventil.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mexikan, jestli opravdu bráchovi došla nafta, poslechni origoše, dej ucho k čerpadlu, ať ti někdo zapne klíček, jestli uslyšíš cvaknutí, je předpoklad, že stop ventil otevřel, pak pumpuj, až ti půjde čistá nafta z přepadu a zkus to, zda z trubek něco půjde..Kolikrát je jediná možnost naftu protáhnout ručním nebo el. čerpadlem , protože Lukeš je háklivý na zavzdušnění..Anebo lano, ale filtr musí být tutově plný bez vzduchu a síto v nádrži čisté...A co se týče imma, jediný spolehlivý způsob je vytrhat ty hovadiny, jak tady hoši psali, které jsou zaprvé staré /ta krabička na čerpadle/ a je otázka času, kdy to selže..Kdo to chce mít podle foršriftu řemeslnicky opraveno, tak právě tohle řešení je to pravé...A Vag u tohohle auta je dobrý tak na kontrolu nafouknutí gum... :)
nepropadat panice...
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Já to mám momentálně napojené na petku, takže netěsnosti vedení paliva jsou vyloučeny. A tlačím to tam ještě 2 barama, tak to jde přepadem krásně zpátky.
Zkoušel jsem to protáčet podle mě dost, ještě zkusím přes druhou baterku (ta nynější už bude ko).

Ventil poslechově, když zapnu elektriku a zapojuju konektor od imma na motoru, tak jde slyšet že cvaká.

Je nějaká pravděpodobnost, že by se používáním směsi nafta/ostlinný olej poškodilo čepradlo tak, že by bylo na výstupu úplně sucho??
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je nějaká pravděpodobnost, že by se používáním směsi nafta/ostlinný olej poškodilo čepradlo
Aha, tak to možné je. Lucas je čerpadlo s radiálními písty a ty když se přilepí, tak přestanou pumpvat a z čerpadla je mrtvej model.
Obrázek
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Si si istý, že ten ventil funguje ? Keď chceš, môžeš na ňom pre istotu zmerať napätie. Ak auto nebude chceť naštartovať, tak môžeš vyskúšať roztiahnuť :roll: Keď už ani toto nepomôže tak je čerpadlo zrejme KO :( Vstreky nemusíš ani povolovať, odtiaľ nič nepôjde, je to zavzdušnené.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34035
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mexikan píše:Zkus tohle:
Spoj se s immem (25),přizpůsobení - vymazat adaptaci - v kanálu 00 uložíš 000,vypneš zapalování na 30s,pak zapneš a hotovo.
Je to návod z Felicia Klubu na přizpůsobení.


ano přesně takto se to dělá,


tímto způsobem se přizpůspbí druhí čerpadlo, včera jsem to dělal

kdo to zapomene je to ve visu felicia 1.3 MPi přizpůsobení řj motoru


pokud je ve feldě starý klíček bez ima, musí se z šerpadla před monráží odstranit kryt na stopventil a připojit ho na kostru a 15 + ;)
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 236
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

pipo444 píše: Ak je aj ten OK, tak budeš už len potrebovať dobrý štartér a silnú ( nabitú ) baterku :D a točiť ...
alebo roztah na lane lebo ja som nedavno odvodnoval palivovy filter a vypustil som z neho skoro vsetky naftu a a zavzdusnil palivovy system, mam aj ten balonik a nepomohol mi ani ten ked som to s nim ovzdusnil, baterku som od tocenia staterom vybil a nic a potom ked ma sused tahal na lane som zaradil 2- ku a pomaly pustil spojku tak potom to uz nastartovalo
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Dík za radu.
Bude to poslední pokus před vyhozením a servisem.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ještě bych pro jistotu vyndal stop ventil a zkusil to bez jadérka z gumičkou...Sichr je sichr.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“