rychlost zahřívání motorů AGR a ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
paulmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 lis 2008, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin

rychlost zahřívání motorů AGR a ALH

Příspěvek od paulmoto »

Je možné aby se motor 1,9 TDI 66kw ALH zahříval rychleji než motor 66kw AGR?Jsou tam nějaké zásadní rozdíly u těch motorů,kromě jiného turba?
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

co vim tak agr nemá dodatečný ohřev vody svíčkama, měl jsem cordobu agr a to byla doba než to topilo, egr zaslepen to je taky další mínus, když bylo tak -15 tak na 90 se to ohřálo snad jen do kopce, po rovině to vychládalo a termostat novej jsem měl
paulmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 lis 2008, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin

Příspěvek od paulmoto »

ale já tam mám ty tři žhavičky.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

AGR je maj běžně taky, když to není nějaká jižní verze.

Hlavní co dělá délku zahřívání je termostat, doporučuji dávat značku Behr, je to vlastně originál a funkční egr ventil, případně chod těch přihřívacích svíček.
kodyijak
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 led 2008, 22:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodyijak »

jj, AGR má svíčky na "ohřev vody" ;)
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Registrován: 03 lis 2007, 08:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od sathol »

zkus jestli ti jde vubec prou na ty zhavice do vody...a jestli jsou vubec v poradku.
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Kdysi jsem měl AEL a po zaslepení egru mu trvalo znatelně delší dobu než začal topit.
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

já jsem pouze zavřel EGR přez VAG a je to hodně znát než se ohřeje motor a to tolik ještě nemrzne. Dnes jsem to vrátil zpět a ráno uvidím (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na rotačce mám EGR už plně on a na PD se omezí až po ohřátí, pokud se s autem jezdí jak u lidí tak to podle mě ničemu nevadí, samo taxikář co to šudlá po Praze nad volnoběhem ho zadělaný mít bude.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“