Jazdim dlhodobo v Octavii Combi 1U 4x4 TDI a aj v prednohrabosovej a nemam ten pocit. Osobne mam rdsej predny nahon ako Haldex. A v koncinach ktorych byvam nam 4x4 vobec netreba. Je mi to len na pritaz a ziadnu vyhodu v obycajnom jazdeni po meste a okolitych cestach to neprinasa skor naopak. Nechcem 4x4 pokial ho naozaj nepotrebujem.jear ewing píše:Kdo jednou dlohoudobě jezdí ve voze s pohonem všech kol, už se nerad vrací zpět, za všech okolností lepší jízdní vlastnosti, trakce, ale nutno si uvědomit, že to brzdí stejně jako obyčejná Octava!TDI tech píše:Suhlasim, ale 4x4 by som sa vyhol pokial to naozaj nepotrebuje. Ked byva v horach kde ho 6 mesiacov v roku zasype snehom tak ano, ale niekde na nizinu kde kruta zima trva 2 tyzdne max. 1 mesiac v roku to nestoji zato. Osobna skusenost. Alebo ked ma chatu v tazko schodnom terene pre prednohrabos tak tiez hej.
Ještě je zajímavá motorizace 1.8 TSI do Octavy 4x4 a za těch 250.000,-Kč to lze sehnat.
Poraďte při výběru auta...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Todle mi příjde hodně zajímavé:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Už z fotky je vidět lakovanej předekjear ewing píše:Todle mi příjde hodně zajímavé:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list

....320cd
A to vidíš kde?rehak6co píše:Už z fotky je vidět lakovanej předekjear ewing píše:Todle mi příjde hodně zajímavé:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list

Tel:776005385 Nový Bor
Jak to tady tak čtu,tak opravdu půjdu do tý Oktávky,přeci jenom BMW by bylo pro mě moc velký sousto a neměl bych na následný servis.Oktávku v benzínu ale opravdu nechci,mám strach,že to bude hodně žrát a verze 4x4 je pro mě zbytečná,jen další náklady navíc.Každopádně děkuji za vaše názory a rád uvítám další 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Podívej se na cenu pohonných hmot u stojanu!bauic píše:Jak to tady tak čtu,tak opravdu půjdu do tý Oktávky,přeci jenom BMW by bylo pro mě moc velký sousto a neměl bych na následný servis.Oktávku v benzínu ale opravdu nechci,mám strach,že to bude hodně žrát a verze 4x4 je pro mě zbytečná,jen další náklady navíc.Každopádně děkuji za vaše názory a rád uvítám další
Můj Forestr v dieslu bere 6,5 l (manuální převodovka)
Bratrovo Legacy ve 2.0 benzínu v automatu bere 8,5 l
Forestr stál o 100.tis Kč více, vyplatí se diesel-dražší servis, zimní provoz (starty), zkurvený filtr pevných částic, problémy s nekvalitní naftou??
Podle mě můj poslední diesel, benzín můžeš tankovat téměř kdekoliv-neznám nikoho kdo by v zimě s benzínem skákal jako Já a to z důvodu ztuhlé nafty.
P.s. zkus se projet v 1.8 TSI a 1.9 TDI cena bude podle mě stejná a nebo pouvažuj o Supovi, nedávno jsem v tom jel jako spolujezdec a je to kus auta..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Kluci co říkáte na tuto stránku,ty auta vypadají dobře a nejsou ani tak drahý. http://www.carleasing.cz/
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Neco mi napovida, ze toto je presne ten duvod tve registrace a celeho tveho topicu tu ... hrozne rad, opravdu rad bych se mylil.bauic píše:Kluci co říkáte na tuto stránku,ty auta vypadají dobře a nejsou ani tak drahý. http://www.carleasing.cz/
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Neco mi napovida, ze toto je presne ten duvod tve registrace a celeho tveho topicu tu ... hrozne rad, opravdu rad bych se mylil.bauic píše:Kluci co říkáte na tuto stránku,ty auta vypadají dobře a nejsou ani tak drahý. http://www.carleasing.cz/
mysli si co chceš,nejsem tu pro to,abych dělal někomu reklamu,jen hledám kvalitní auto,jelikož u nás je to samý zm..,který se tě snaží jen ojebat...pardon,že jsem sprostý,ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku...
Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamaratbauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....

Presne tak - tiež mám ten názor.TDI tech píše:Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamaratbauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Tiež súhlasím, no sem tam sa nájde výnimka. Kamarát vo firme má Peugeota 2,8HDI Boxer-dodávka a si predstav má to 400tisíc km. už to bolo x krát v oprave, ale vraj s motorom nikto nič nerobil.vilozx6 píše:Presne tak - tiež mám ten názor.TDI tech píše:Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamaratbauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....

octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
Hmm a kamarád má sprintera 2007 315CDI a má najeto 750000km a světe div se je tam třetí motor... Grrr Předtím měl 316CDI 2003 a světe div se, prodával ho s milionem a původním motorem....... O něčem to svědčí. Stojí to s kvalitou za pěknou bačkoru...jurino píše:Tiež súhlasím, no sem tam sa nájde výnimka. Kamarát vo firme má Peugeota 2,8HDI Boxer-dodávka a si predstav má to 400tisíc km. už to bolo x krát v oprave, ale vraj s motorom nikto nič nerobil.vilozx6 píše:Presne tak - tiež mám ten názor.TDI tech píše: Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamarat
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Jsem rád, že existuji i racionálně uvažující lidé, Já kolem sebe slýchávám že AUDI, BMW, VW jsou věčné a dělají se jen lepší a lepšíTDI tech píše:Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamaratbauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....



Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Mám za to, že to je vina nejen továren..Továrny se vždy zařídí podle požadavků...Ale dělá to trend, lidé chtějí nové a nové modely, s novými vychytávkami , chtějí mít v autě do práce vše, co má nejvyšší model pro managera.Opovrhují staršími vozy, chtějí být úspěšní za každou cenu.. A když se tomu přidá mimo tlaku na ceny i ekologický tlak a plná zaměstnanost je z toho to, co napsal TDI tech..Řekl bych , že se strefil poměrně přesně..Mne osvobozuje to, že mi nový model nesmí do baráku i kdybych na něj měl "zbytečné peníze"..U mne je kvalita a spolehlivost nade vše.. 

nepropadat panice...