Zdravím, poradí mi někdo? Naklonil se mi motor na pravou stranu až se opřel téměř o kastli, kolik je tam silentbloků? Jeden v předu u chladiče pak v zadu nalevo a jeden u spolujezdce? Dle kelly jsou ale 4 tak nevím kde ten čtvrtý hledat? A logicky mi vychází, že dle náklonu by měl být v prd....ly ten v pravo u spolujezdce jak jsou rozvody, ale když se na něj podívám, tak mi přijde normální oproti novému. Nemám ho demontován jen tak běžným pohledem. Představoval jsem si, že bude nějak zdeformován víc, tak nevím zda tam není ještě někde ten čtvrtej, ale nikde jsem ho neobjevil. Díky za radu....
jsou tam 3 a do prava z pohledu řidiče nebo z pohledu člověka co kouká od nárazníku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To se stalo mě na PDčku..naštěstí se šrouby zlomily..držák motor/silentblok se uvolnil až to 2 šrouby střihlo a jeden zustal..motor spadl a vačkové kolo vyfrézovalo do ALU konzole slušnej žlábek.. Nej klika že nepraskl nebo neskočil řemen..
Vše projdi to musíš najít co se stalo..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No když vezmu za motor, tak má vůli tak 4 cm sem tam a houpe se hlavně v tom předním silembloku u chladiče. Držák tohohle předního je v pořádku. Vyndal jsem ho a přijde mi ok, je to jen guma. Pak vím že je jeden malej pod převodovkou a jeden za motorem pod rozvodama v levo z pohledu proti směru jízdy. A ten se mi zdá taky ok. Jde mi o to zda je tam ještě někde jeden pod motorem. Protože ho nikde nevidím a vím že dle Kelly a spol.... se prodávají 4 možné uchycení motoru.
su len 3!!! daj čisla z auto kelly. a uvidime čo ti dava za moznosti lebo ten vpravo za motorom sa robil v dvoch vyhotoveniach. ak sadol motor vpravo tak bude hotovo ten za motorom na pravo alebo jeho drziak aj ked ten som zlomený ešte nevidel.
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
dle kelly, FB 01109 - nalevo ve směru jízdy u převodovky, FB 02068 přední u chladiče, FB 05024 - pravá zadní (hydroložisko), FB 07124 - pravá zadní (guma /kovový). Takhle to nabízí i elit atd... Takže myslíš, že ty dva pravé zadní jsou jeden akorát v různé variantě?