zavěšení motoru u golfa iii, 1.9 tdi 66 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarmilxrv
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2012, 18:49
Odpovědi: 0

zavěšení motoru u golfa iii, 1.9 tdi 66 kW

Příspěvek od Jarmilxrv »

Zdravím, poradí mi někdo? Naklonil se mi motor na pravou stranu až se opřel téměř o kastli, kolik je tam silentbloků? Jeden v předu u chladiče pak v zadu nalevo a jeden u spolujezdce? Dle kelly jsou ale 4 tak nevím kde ten čtvrtý hledat? A logicky mi vychází, že dle náklonu by měl být v prd....ly ten v pravo u spolujezdce jak jsou rozvody, ale když se na něj podívám, tak mi přijde normální oproti novému. Nemám ho demontován jen tak běžným pohledem. Představoval jsem si, že bude nějak zdeformován víc, tak nevím zda tam není ještě někde ten čtvrtej, ale nikde jsem ho neobjevil. Díky za radu....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33773
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dotý for já měl volvo od spisovatele jaroslava dietla asi jedno z nejlepších co jsem jako srcovku měl


motor byl vyrvaný ze silenloků a jak klepal o podběh hlavně v zatáčkách tak jsem ho přivázal a ok ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsou tam 3 a do prava z pohledu řidiče nebo z pohledu člověka co kouká od nárazníku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jsou tam 3 ale tim chtrvtym mohli myslet co jsou mezi vzperou a kastli. Nemas uvolnenou tu vsteru co je dole za chladicema?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20338
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nejsou vyrvaný šrouby z bloku - tx dlouhý desítky?
nedělal jsi rozvody??
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

To se stalo mě na PDčku..naštěstí se šrouby zlomily..držák motor/silentblok se uvolnil až to 2 šrouby střihlo a jeden zustal..motor spadl a vačkové kolo vyfrézovalo do ALU konzole slušnej žlábek.. :D Nej klika že nepraskl nebo neskočil řemen.. :roll:
Vše projdi to musíš najít co se stalo.. ;)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20338
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, proto se doporučujou asi ty šrouby dávat nový
ale většina lidí na to prdí včetně mě... :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tohle je G3 tam se držák na rozvodny nesundavá
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Za mě to byl jen příklad co se muže stát..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Jarmilxrv
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2012, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarmilxrv »

do prava z pohledu řidiče, jako směrem k pravému boku auta ve směru jízdy.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

můžeš mít ulomený držák motoru kdyžtak ho mám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jarmilxrv
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2012, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarmilxrv »

No když vezmu za motor, tak má vůli tak 4 cm sem tam a houpe se hlavně v tom předním silembloku u chladiče. Držák tohohle předního je v pořádku. Vyndal jsem ho a přijde mi ok, je to jen guma. Pak vím že je jeden malej pod převodovkou a jeden za motorem pod rozvodama v levo z pohledu proti směru jízdy. A ten se mi zdá taky ok. Jde mi o to zda je tam ještě někde jeden pod motorem. Protože ho nikde nevidím a vím že dle Kelly a spol.... se prodávají 4 možné uchycení motoru.
ribiska
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 07 zář 2009, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od ribiska »

su len 3!!! daj čisla z auto kelly. a uvidime čo ti dava za moznosti lebo ten vpravo za motorom sa robil v dvoch vyhotoveniach. ak sadol motor vpravo tak bude hotovo ten za motorom na pravo alebo jeho drziak aj ked ten som zlomený ešte nevidel.
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
Jarmilxrv
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22 úno 2012, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarmilxrv »

dle kelly, FB 01109 - nalevo ve směru jízdy u převodovky, FB 02068 přední u chladiče, FB 05024 - pravá zadní (hydroložisko), FB 07124 - pravá zadní (guma /kovový). Takhle to nabízí i elit atd... Takže myslíš, že ty dva pravé zadní jsou jeden akorát v různé variantě?
ribiska
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 07 zář 2009, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od ribiska »

presne tak. podlož motor a ideš na to
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“