HDI 2.0 RHZ nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud máš možnost tak změř ten podávací tlak před vysokotlakým čerpadlem má bejt 2,2bar při 1,7 bar už to dělá problémy v domečku filtru je regulátor tlaku ten udržuje ten sistemovej tlak a pouští do zpátečky.ve zpátečce je tlak 0,7bar u čerpadla je škrtící ventil taková čepička.Pokud neudelá tlak před čerpadlem tak ten ventil v tělese filtru překontroluj případně se to dá na test zaslepit aby ti nepouštěl ten ventil.Pokud bude vše ok a tlak nikde tak je čerpadlo ko.
WWW.ALIEXPRESS.COMpex píše:Začnu popořadě.
- žhavky vyměněné a přezkoušené.Napětí měřené přímo na nich při startu,vše ok.Nicméně každý píše že HDi startuje Do - 10 i bez žhavení pokud má tlaky.
- Auto jsem kupoval od pána s rodinou,měl Xanťu skoro 8 let a nedal na ní dopustit.Na tachometru je 240tis,moc tomu nevěřím ale auto je uvnitř i zvenku zachovalé,motor jde tiše bez hluků,olej nebere takže si myslím že má ještě slušnou porci km před sebou.
- sám diagnostiku nemám ale měl jsem to u dvou lidí co se Francouzema zabívají a všechny hodnoty jsou prý v normě.
-Bratr má Xanťu se stejnou motorizací takže teď zkouším měnit díly od něj.
Problém je v tom že nejde nastartovat pouze když delší dobu stojí ,min celý den a je mráz.Dnes po 12 hodinách v -5 chytla na otočení.
Zkusím vyměnit podávací čerpadlo a uvidím.Už jsem ho venku měl a čistil sítko ale žádná změna.
Ještě dotaz,kde se nechá za rozumnou cenu sehnat Lexia s adaptérem?
Jo a ked uz tak stim cerpadlo, ked to dlho stoji a nenaskoci az potom, nepada ti nahodou tak nafta? Co tak tie tesnenia vo filtri? Zvykne ich to rozozrat. Staci malinko....ale pomali to ide spet do nadrze. Zaplnit to cele potrva aj chvilu podavaciemu. A ak ovsem je teda pravda ze ide vpohode. To len ze bzuci este nic nieje.
Ako uplne prve nedodrzovat ich 20-25000 interval ale 15 000. Olej este mozno ak tak ked je fakt TOTAL alebo rovnocenna kvalita, ale tie filtre po takmer 25000 sak to je hruza, pokial este nieje nedajboze origo ale made in all-EUromčo píše:Nazdar borci.Čo je u vás poriadna údržba pre hdi?

A 5W40-na zinu 30. Po 10 rokoch mas este sancu ze stoho motora vypustis cierny olej a nie grafitovu vazelinu(veeelmi husty cierny olej)

Ale clovecem to neni len tak barjak, to su poprestrelovane bloky, polamane kluky, ojnice popadane na dekli pod motorom, roztavene vstrekovace pozapichavane do piestov, piliny piliny piliny cela palivova sustava, hlinik s piestov upchal katylizator v ktorom sa ale uz vyburilo odchadzajuce turbo.. Vecne dopraskana hlava polamane kulbytory pod vackou...To je lem Okolo 2,2 DCI a 2,5DCI-bjukemen píše:..tak to je dost smutne ted frantici to tak humpluju, potom znacka straca povest koli zanedbanej udrzbe..
A teraz mi povedz, co ty chudaci co si kupia nevedomo Nissany kde je vsetko diesel DCI Renault.. Szuzuky vali tiez DCI od renault a to ten motor narvali na 4x4 nedivym sa ze majitelovy ehm dunej a nejak vynechavl ked na 1vom valci explodoval blok....On stym este chodil 2 dni kym dosiel. Sak ale toto uz je sialene. Ford diesel taktiez HDI PSA.
Citroen C1 3valec toyota Toyota Avico HDI PSA.



