Špatně tahá a má vyšší spotřebu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

903 otáček je tam asi 5min než se to ohřeje a pak to spadne na 819...sem taky četl že se volnoběh reguluje volnoběžnou dávkou ??? ta je 5,5mg když je to studený a 4,4mg při teplém...
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

819 otáček za minutu mám na volnoběh při zahřátém motoru taky, stejně jako vstřikované množství 4,4mg. Myslím, že je to normální.
Ve skupině 5 mám vstřikované množství při startu 12,9mg.
Touran 77kW BXE 2006
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak jsem tankoval a spotřeba u té samé benzínky AGIP je po 550km nyní 9,08l!!! To je tedy vylepšení z 8,0l sakra. Původní předvstřik byl -2,9...nová spotřeba 9litrů je při nastavení na přípravky a to ukazuje přesně předvstřik NULA. Tak kam s tím hejbat? možná zkusím těch -3,9 ? (wallbash)
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

U mého motoru je po nastavení rozvodů na přípravky synchronizace -3,6° (provozní teplota).
Ještě jsem vypozoroval jednu vlastnost o které se tady i píše, a to že při volnoběhu má motor tendenci se chvět a cukat. Na otáčkoměru to vidět není, ale dost výrazně to cítím na sedadle. Někde jsem četl, že by to mohlo být špatným vstřikem. Hodnoty ve skupině 13 jsou ale v normě (0,31; -0,59; 0,16; 0,09). Otázka je, jestli se tomu dá věřit bez toho aniž by se vstřikovač demontoval a otestoval. Pokud by ale byl problém se vstřikovači, byly by i špatné starty, nebo vyšší kouřivost ne? A s tím já problém nemám, jen ta spotřeba :?
Touran 77kW BXE 2006
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

ten zvuk z toho videa je normální?
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

Ten zvuk se mi nelíbí. Jak se dá poznat opotřebená vačka a hydra? Musí se shodit víko motoru, nebo jsou nějaké příznaky?
Touran 77kW BXE 2006
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

Chci shodit víko motoru a zkontrolovat vačku a zdvihátka. Je třeba dávat nové těsnění pod víko, nebo nechat původní?
Touran 77kW BXE 2006
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“