
Nejvhodnější auto/motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zrovna dnes mi vyprávěl kámoš, že málo plakal když pohřbíval Golfa 1 /1,6TD/ při 640000 km..Jenom jezdil, blok původní ,dotaženo při 200000 km a spojka od dovozu z D /patrně tam měněna, nikdo neví/ neměněna až do své smrti..., Teď přivezl Golf 4 vonavku 1,6 74 kw, najeto 140000 km/?/, auto svítí novotou a majitel je zděšen, oprava převodovky, pořád něco, výměna těsnění pod hlavou, motor vandruje, vibruje, apod...Tak mu říkám, dobrý auta už tu byly.. 

nepropadat panice...
Tak ale zrovna Golf IV bych zařadil ještě do kategorie těch poctivých
I když pravdou je, že 1.6 74 kW není zrovna nejšťastnější volba, ale to ostatně není asi žádnej benzín 
Co já vím, tak s pátou generací Golfu, tedy někdy v roce 2003/2004 to šlo už do kytek. Ani ne tak kvůli tomu, že by se nehlídala výstupní kvalita, nebo byly špatný a levný technologický postupy, ale spíš pro šetření na materiálech, které se někde projevit musí. A když otevřu kapotu u dvojkový octávky a mrknu jen na blbej kabílek, kterej vede k expanzce k čidlu hladiny nebo jak to nazvat. Jak není ani pořádně obužírkovanej a má délku jen tak tak, aby do sáhnul, aby ušetřili na kadým milimetru, div nemá obnažený u konektoru vodiče, tak mi je na blití. A takhle to je bohužel se vším. To se prostě dřív nedělalo.
To šetření je přímo ubíjející. Zajímalo by mě, jestli to je mimo koncern stejný, nebo jestli ještě někde dělají opravdu poctivý auta.


Co já vím, tak s pátou generací Golfu, tedy někdy v roce 2003/2004 to šlo už do kytek. Ani ne tak kvůli tomu, že by se nehlídala výstupní kvalita, nebo byly špatný a levný technologický postupy, ale spíš pro šetření na materiálech, které se někde projevit musí. A když otevřu kapotu u dvojkový octávky a mrknu jen na blbej kabílek, kterej vede k expanzce k čidlu hladiny nebo jak to nazvat. Jak není ani pořádně obužírkovanej a má délku jen tak tak, aby do sáhnul, aby ušetřili na kadým milimetru, div nemá obnažený u konektoru vodiče, tak mi je na blití. A takhle to je bohužel se vším. To se prostě dřív nedělalo.
To šetření je přímo ubíjející. Zajímalo by mě, jestli to je mimo koncern stejný, nebo jestli ještě někde dělají opravdu poctivý auta.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
mir 77- já nadávám na ty nové, protože mě štve, jak firma, která vždy byla na úrovni, auta dělala chytře a spolehlivě a i dnes musím přiznat je pořád patrně nejlepší volba, ale těžko mohu strávit klesající kvalitu a pohrdání zákazníky..Přes všechny reklamní kecy úroveň klesá. Bohužel.. 

nepropadat panice...
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Odpovědi: 0
správná volbaTDI tech píše:Som sa rozhodol ze zomrem vo svojej Octavii rotacke ASV

octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
- RomanF
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 22 zář 2009, 11:31
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Tyhle nase VW pekace se daji nastesti jeste jakztakz dobre lecit, je na to spousta dilu a alternativnich reseni, dela to hodne lidi. I kdyz nekde proste uz osizeny reseni nahradit nejde a clovek jen krouti hlavou (napr. ted nove prekvapujici zadni naprava OIII
nebo ty kabliky v motorovym prostoru u Octavky, co popisoval kolega v jednom z predchozich prispevku, atd atd...).
Ale co takovy Japonci, jsou treba Mazdy nebo Toyoty v oblasti kvality taky tak spatny? Daji se treba vykonove dobre krotit, sem tam neco zamenit za lepsi dil z jinyho auta ty samy znacky nebo spis to chce sednout a jezdit a nevymyslet blbosti?
(tema neni primo jen o VW, tak proto tenhle dotaz)

Ale co takovy Japonci, jsou treba Mazdy nebo Toyoty v oblasti kvality taky tak spatny? Daji se treba vykonove dobre krotit, sem tam neco zamenit za lepsi dil z jinyho auta ty samy znacky nebo spis to chce sednout a jezdit a nevymyslet blbosti?
(tema neni primo jen o VW, tak proto tenhle dotaz)
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Musím poopravit moje hodnocení Golfa 4/1,6 -74kw/, neboť to bylo hodnocení majitele a bylo úplně chybné..Vada těsnění a průniku vody do oleje byl jen normální problém motoru s kterým se jezdí jen 5 km do práce , to samé i kolísání otáček a jejich pomalé spadávání..Vzal jsem 500 kč , natankoval a dal autu pořádnou čočku.., najel jsem asi 60 km, kde to šlo 150 -170 na čtyřku, aby se motor pěkně protočil a vzpomněl si, pro co je konstruován a napravil jsem chyby, které napáchal šetřílek a netrapič v osobě majitele...Vše se upravilo do normálu a na voze jsem nenašel chybu...Voda z víčka zmizela, výfuk přestal bíle kouřit a já přišel o kšeft...
Takže pomluvu beru zpět a zrovna tomuto vozu jsem křivdíl..Snad mi to odpustí...
Mnoho mudrců a šetřílků vydá mraky peněz na "opravy", honí notebooky , ale ušetří přitom pár litrů. /šupů/

Takže pomluvu beru zpět a zrovna tomuto vozu jsem křivdíl..Snad mi to odpustí...

Mnoho mudrců a šetřílků vydá mraky peněz na "opravy", honí notebooky , ale ušetří přitom pár litrů. /šupů/
nepropadat panice...
naprostej souhlas s tim že čím novější tím horší měl jsem passata B5 AFN a krom napravy to bylo nesmrtelny, teď mám A4 B6 a krom nápravy se všechno sere
je ale pravda že když ze sveho benzinovyho quattra přesednu do naftovy OI která má ještě o 100koní míň tak už bych v OI jezdit nechtěl a to nemluvim o komfortu atd. je ale pravda že náklady na provoz jsou zase někde jinde takže je to o prioritách. dnes bych přemýšlel o 2.4 JTD sice jsem s nim nejel a najezdil jsem dost v 1.9JTD 110kw a kam se na to hrabe koncern ať už projevem, výkonem, spotřebou.... a mojí audinou mě koncern dorazil....

Prodaval jsem nova a ojeta vozidla-cim novejsi-tim horsi-vic penez budes dotoho srat a material sama kase.
Zlata rotacka 1,9 kolik najede km to je neskutecny a investice temer nulovy
A co 2,0 tdi 8V 100kw-myslim ze byl jen v passatu,tak trosku vychazi z 1,9tdi o proti 2,0 tdi 103kw-125kw,ktery jsou uplne z jinyho testa.
S 2,0 100kw nejsou skoro zadny problemy o proti 103-125kw a byl myslim vzdy bez dpf.
Zlata rotacka 1,9 kolik najede km to je neskutecny a investice temer nulovy
A co 2,0 tdi 8V 100kw-myslim ze byl jen v passatu,tak trosku vychazi z 1,9tdi o proti 2,0 tdi 103kw-125kw,ktery jsou uplne z jinyho testa.
S 2,0 100kw nejsou skoro zadny problemy o proti 103-125kw a byl myslim vzdy bez dpf.
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Odpovědi: 0
Japonec? proč ne. Třeba ted dělám přetěsnění přední nápravy na suzuki samurai. dvě gufera, čtyři filcový půlměsíce, osm plechových podložek. druhoška se nedělá, takže jen origo. 8000 Kč. paráda, no ne???RomanF píše:Tyhle nase VW pekace se daji nastesti jeste jakztakz dobre lecit, je na to spousta dilu a alternativnich reseni, dela to hodne lidi. I kdyz nekde proste uz osizeny reseni nahradit nejde a clovek jen krouti hlavou (napr. ted nove prekvapujici zadni naprava OIIInebo ty kabliky v motorovym prostoru u Octavky, co popisoval kolega v jednom z predchozich prispevku, atd atd...).
Ale co takovy Japonci, jsou treba Mazdy nebo Toyoty v oblasti kvality taky tak spatny? Daji se treba vykonove dobre krotit, sem tam neco zamenit za lepsi dil z jinyho auta ty samy znacky nebo spis to chce sednout a jezdit a nevymyslet blbosti?
(tema neni primo jen o VW, tak proto tenhle dotaz)

octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Taky chci svého Golfíka držet,co nejdéle.Jen aby nám s nima nezakázaly jezdit zelené nesmysly (nízko emisní zóny ap.).Jirkovi Strachotovi přeju,ať to není při nehodě.jirkastrachota píše:správná volbaTDI tech píše:Som sa rozhodol ze zomrem vo svojej Octavii rotacke ASV. dokud se mi octa nerozpadne pod prdelí, tak z domu nepůjde. takovou spotřebu a docela slušnou spolehlivost už dnes naseženeš....

Octavia I Tour PD 74 kW AXR