dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mozno to niekomu pomoze http://www.auto.cz/prodluzovani-prevodu ... line-67008
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
tak konečně jsem zjistil číslo převodovky....je to EBJ a chtěl bych vědět jestli by mi tam sedělo soukolí z převodovek ABZ,APL,CUT,CVM,DBK,DBW,DDZ,DHF,DHV,DJE,DJY.....nebo z kterejch by to soukolí šlo přehodit s tim že chci mít stále převod soukolí mezi 0,658-0,681sahara píše:Ahoj. Mám GIV tdi 66kw ALH. Jezdim převážně dálnice. Motor nijak upravený nemám. Když bych vyměnil 5-té soukolí za soukolí s převodem 0,625 tak se mi zmenší tažná síla asi o 20%,což nechci. Ideální pro moje ježdění by bylo soukolí s převodem 0,658(T4) nebo 0,681(T5) a vyměnit ho za 0,756.Tažná síla se také zmenší, ale je to nějak pod 10%, což by mi nevadilo. Ale já nevím jaký soukolí bude pasovat na můj typ převodovky(a taky nevím jak se zjistí typ převodovky). A někde jsem jenom zahlídl, že po výměně nefunguje tempomat, tak se chci zeptat jak to tedy je. Díky za všechny rady a poznámky...
díky
VW GIV 1.9 Tdi 66kW, EGR OFF
Tak jsem to tady početl a nemužu se dobrat k tomu zda mám odlehčit setrvák či ne. Když jsem dříve odlehčoval na našich sportovních kravinkách (benzínovejch) bylo to abych rychleji roztáčel a fungovalo to ale tady Huml napsal že odlehčil a pak je psáno že ten efekt nebyl dobrej tak má to na TDI smysl??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... dovolim si neco k tematu:
Na základě čerstvě nabyté zkušenosti s:
Octavii 1 1,9TDI PD AXR 74kW kombi
původní převodovka JDH, náhrada GGU
chip na míru (laděno na cestě, graf není k dispozici) od Dieselpoweru
Pro delší cesty ideální, nicméně 4. stupeň považuji za nevyužitelný (odpovídá přibližně 5. stupni z JDH), snad jen pro pohyb v úsecích s omezenou rychlostí na 70km/h, neboť i při vyjíždění z obce se mi oplatilo vytočit trojku na stovku a následně dát pětku a tempomat.
Pro převážně městský provoz bych 100% volil pouze delší pětku (o výměně zde psal tuším Fantik), neboť auto je ve městě takové poněkud "tupější".
Pokud by se někdo rozhodoval pro výměnu bez další modifikací, dovoluji si vyjádřit názor, že se jedná o čiré bláznovství a bude z toho akorát nešťastný - chip považuji za absolutní základ.
Jinak pokles spotřeby více, nežli znatelný - 200km úsek jsem ujel se spotřebou 5,1 při průměrné rychlosti 86km/h (bez dálnice), což i mě mile překvapilo.
Dle sdělení majitele absolvoval včerejší cestu do Německa s průměry 7,2l/100km a 127km/h přičemž Čechy opouštěl se 6,8l/100km a 106km/h. Jízda po německé dálnici s tempomatem 180km/h.
Na základě čerstvě nabyté zkušenosti s:
Octavii 1 1,9TDI PD AXR 74kW kombi
původní převodovka JDH, náhrada GGU
chip na míru (laděno na cestě, graf není k dispozici) od Dieselpoweru
Pro delší cesty ideální, nicméně 4. stupeň považuji za nevyužitelný (odpovídá přibližně 5. stupni z JDH), snad jen pro pohyb v úsecích s omezenou rychlostí na 70km/h, neboť i při vyjíždění z obce se mi oplatilo vytočit trojku na stovku a následně dát pětku a tempomat.
Pro převážně městský provoz bych 100% volil pouze delší pětku (o výměně zde psal tuším Fantik), neboť auto je ve městě takové poněkud "tupější".
Pokud by se někdo rozhodoval pro výměnu bez další modifikací, dovoluji si vyjádřit názor, že se jedná o čiré bláznovství a bude z toho akorát nešťastný - chip považuji za absolutní základ.
Jinak pokles spotřeby více, nežli znatelný - 200km úsek jsem ujel se spotřebou 5,1 při průměrné rychlosti 86km/h (bez dálnice), což i mě mile překvapilo.
Dle sdělení majitele absolvoval včerejší cestu do Německa s průměry 7,2l/100km a 127km/h přičemž Čechy opouštěl se 6,8l/100km a 106km/h. Jízda po německé dálnici s tempomatem 180km/h.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
jako u 1.4 na to zapomeň
nech co máš a buď rád.mám 1.9TDi 81kw ( cca 160koní viz popis)
btw jsem neskutečně spokojenej s tím dlouhým 5q.na dálnici bomba.motor vůbec nejde slyšet..
jo a mimochodem nejsem si jistej jestli to vůbec půjde na tvojí fábce řešit.při montáži z fábie do např ochcávky je ten rozdíl způsobenej pouze větěším obvodem kol u octavie..

nech co máš a buď rád.mám 1.9TDi 81kw ( cca 160koní viz popis)
btw jsem neskutečně spokojenej s tím dlouhým 5q.na dálnici bomba.motor vůbec nejde slyšet..
jo a mimochodem nejsem si jistej jestli to vůbec půjde na tvojí fábce řešit.při montáži z fábie do např ochcávky je ten rozdíl způsobenej pouze větěším obvodem kol u octavie..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
já už mám odedneška prodlouženo
Jen pětku o 10km/h a příjemné. Stále se dá na ní dobře akcelerovat a teď točim při 150 3000 ot.
Tímto děkuji p.Humlovi za pomoc při laboraci s kolečekama


Jen pětku o 10km/h a příjemné. Stále se dá na ní dobře akcelerovat a teď točim při 150 3000 ot.
Tímto děkuji p.Humlovi za pomoc při laboraci s kolečekama


R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno