proč? sportovní filtr 1.9 TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 27 dub 2007, 14:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantal »

scream píše:tantal: kdyz jsme u pouzivaní toho cosi, co je na krku, tak me napada, ze pokud bys to modifikovat a dal tam vetsí box bude vysledek uplne stejnej. ono kdyby to bylo tak zazračný, a prinaselo to nekolik koni k dobru a lepší prubeh a to ez jakyhokoliv zvýšení namahaní ostatních komponent, proste by se to pouzivalo seriove, protoze ta vyrobní cena ve velky serii bude nula. Dle me to je dobry tam, kde je nejaka prestavba a je problem s umistenim krabice airboxu. velkou nevíhodou je ale hlučný provoz a hlasite psoukání, takže si pak clovek pripada jak idiot.
Jo ale to tvrdím, pokud neupravuješ motor jako celek jenom ho posereš a řešit sportovní filtr pokud není vyřešen zbytek je nesmysl. Pochopitelně že pokud z motoru 66kW se dostaneš někam na 100kW tak zvýšíš namáhání všech součástí motoru. Je to všechno o tom co po autě dotyčný chce jestli jízdní vlastnosti nebo pohodlí. Jestli jízdní vlastnosti tak má cenu začít pneumatikama, podvozkem, brzdama a v poslední řadě řešit motor.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

scream píše:no samozrejme, ze by to nejaky rozdíl být měl, ale de facto jen ve vysokejch otackach, ktery naftovymu motoru jaksi chybí. teda jestli netočís 7-mičky....
Nejako som tomu neporozumel lebo je tu rec o tom ze prave vo vysokych otackach to ma takmer nulovy efekt a najvacsi rozdiel je prave v tych nizkych otackach a zlepsenie nabehu turba a tym aj mierne zmensenie turbodiery
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

To tantal : mě jenom zarazilo, že jak popisuješ která úprava ti přidala kolik km/h do tvýho referenčního kopce, tak ten filtr vypadal jako nejlepší cesta. Myslel sem že ses upsal. Protože si napsal, že IC + trubky ti přidali +5km/h a filtr +20km/h to se mi zdá neuvěřitelný. Kdybys napsal, že na neupravenym autě to přidá +2% a na kompletně předělanym +5%, tak bych neřek ani popel.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 27 dub 2007, 14:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantal »

vita píše:To tantal : mě jenom zarazilo, že jak popisuješ která úprava ti přidala kolik km/h do tvýho referenčního kopce, tak ten filtr vypadal jako nejlepší cesta. Myslel sem že ses upsal. Protože si napsal, že IC + trubky ti přidali +5km/h a filtr +20km/h to se mi zdá neuvěřitelný. Kdybys napsal, že na neupravenym autě to přidá +2% a na kompletně předělanym +5%, tak bych neřek ani popel.
Ve stejné posloupnosti šli úpravy motoru, jaksi je neslysl něco upravit, následně vyndat dát jinou část a zkoušet. Nejdřív se hrabeš v gumách, pak v podvozku, pak v brzdách a nikdy tu poslední úpravu nevyndáš před novou že?

Takže před instalací filtru jsem vyřešil veškeré rozvody vzduchu a pak se ten filtr projevil proti papíráku velmi výrazně. Pochopitelně, jak už jsem ostatně psal, pokud vyměníš jenom fitr projev bude sporný či minimální.
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rider »

zdravim ropáci,
ja mam komplet sani KN(trubky+konus) a vidim zatim jen plusy:
zbavil sem se toho nepekneho airboxu, ted ten konus vypada vzhledove moc pekne, vydrzi moc, staci pouzivat cistici sadu KN a je klid, subjektivne jde lip do otacek v nizkych lip zabira, ale jako zadna brutalita jen opravdu decentne :) a hlavne je krasne slyset turbo!syčí jako kobra a to predtim nebylo, taze muzu vrele doporucit. vaze to zatim nic neudelalo a zatim si ani nestezovla. primy filtr ma podle me cenu jen od dobrych firem (KN, Green)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“