Jo ale to tvrdím, pokud neupravuješ motor jako celek jenom ho posereš a řešit sportovní filtr pokud není vyřešen zbytek je nesmysl. Pochopitelně že pokud z motoru 66kW se dostaneš někam na 100kW tak zvýšíš namáhání všech součástí motoru. Je to všechno o tom co po autě dotyčný chce jestli jízdní vlastnosti nebo pohodlí. Jestli jízdní vlastnosti tak má cenu začít pneumatikama, podvozkem, brzdama a v poslední řadě řešit motor.scream píše:tantal: kdyz jsme u pouzivaní toho cosi, co je na krku, tak me napada, ze pokud bys to modifikovat a dal tam vetsí box bude vysledek uplne stejnej. ono kdyby to bylo tak zazračný, a prinaselo to nekolik koni k dobru a lepší prubeh a to ez jakyhokoliv zvýšení namahaní ostatních komponent, proste by se to pouzivalo seriove, protoze ta vyrobní cena ve velky serii bude nula. Dle me to je dobry tam, kde je nejaka prestavba a je problem s umistenim krabice airboxu. velkou nevíhodou je ale hlučný provoz a hlasite psoukání, takže si pak clovek pripada jak idiot.
proč? sportovní filtr 1.9 TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nejako som tomu neporozumel lebo je tu rec o tom ze prave vo vysokych otackach to ma takmer nulovy efekt a najvacsi rozdiel je prave v tych nizkych otackach a zlepsenie nabehu turba a tym aj mierne zmensenie turbodieryscream píše:no samozrejme, ze by to nejaky rozdíl být měl, ale de facto jen ve vysokejch otackach, ktery naftovymu motoru jaksi chybí. teda jestli netočís 7-mičky....
Kolotoč TUNING
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
To tantal : mě jenom zarazilo, že jak popisuješ která úprava ti přidala kolik km/h do tvýho referenčního kopce, tak ten filtr vypadal jako nejlepší cesta. Myslel sem že ses upsal. Protože si napsal, že IC + trubky ti přidali +5km/h a filtr +20km/h to se mi zdá neuvěřitelný. Kdybys napsal, že na neupravenym autě to přidá +2% a na kompletně předělanym +5%, tak bych neřek ani popel.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

Ve stejné posloupnosti šli úpravy motoru, jaksi je neslysl něco upravit, následně vyndat dát jinou část a zkoušet. Nejdřív se hrabeš v gumách, pak v podvozku, pak v brzdách a nikdy tu poslední úpravu nevyndáš před novou že?vita píše:To tantal : mě jenom zarazilo, že jak popisuješ která úprava ti přidala kolik km/h do tvýho referenčního kopce, tak ten filtr vypadal jako nejlepší cesta. Myslel sem že ses upsal. Protože si napsal, že IC + trubky ti přidali +5km/h a filtr +20km/h to se mi zdá neuvěřitelný. Kdybys napsal, že na neupravenym autě to přidá +2% a na kompletně předělanym +5%, tak bych neřek ani popel.
Takže před instalací filtru jsem vyřešil veškeré rozvody vzduchu a pak se ten filtr projevil proti papíráku velmi výrazně. Pochopitelně, jak už jsem ostatně psal, pokud vyměníš jenom fitr projev bude sporný či minimální.
zdravim ropáci,
ja mam komplet sani KN(trubky+konus) a vidim zatim jen plusy:
zbavil sem se toho nepekneho airboxu, ted ten konus vypada vzhledove moc pekne, vydrzi moc, staci pouzivat cistici sadu KN a je klid, subjektivne jde lip do otacek v nizkych lip zabira, ale jako zadna brutalita jen opravdu decentne
a hlavne je krasne slyset turbo!syčí jako kobra a to predtim nebylo, taze muzu vrele doporucit. vaze to zatim nic neudelalo a zatim si ani nestezovla. primy filtr ma podle me cenu jen od dobrych firem (KN, Green)
ja mam komplet sani KN(trubky+konus) a vidim zatim jen plusy:
zbavil sem se toho nepekneho airboxu, ted ten konus vypada vzhledove moc pekne, vydrzi moc, staci pouzivat cistici sadu KN a je klid, subjektivne jde lip do otacek v nizkych lip zabira, ale jako zadna brutalita jen opravdu decentne
