Naprosty souhlasjericho-3 píše:Fiata haní jen ten, kdo ho neměl nebo o něm jen slyšel. Jde o to, zda člověk koupí nový vůz nebo ojetinu ..Někdo koupí Octavku a jezdí do smrti, druhý trochu ojetou a pořád problém. Soused koupil Octu l benzin za pár šupů a diví se, že padá jedno za druhým. Je to jenom stroj, koupil ji od dredaře, který mál větší repráky než kola, křídlo jako v Le Mans a na co člověk šáhne, je zkurvené. Já mám přes 10 let Fiata , byl ojetý od firmy , má 200000 km a já měnil jedno rameno, spojku a řemen , jezdím celou zimu v soli, nic nemeju, už i olej jsem teď zapomněl vyměnit. Vím, co je na autě slabší a neřeším to. Ale chovám se k němu většinou slušně, to auto mi ušetřilo neskutečnš peněz jen tím, že pořád jezdí. Žádné servisní dny, gumy za pár šupů, jen pozoruji jak ocasové okolo mne je mění a furt "otravují" s opravami... Raubíř zkurví jakékoliv auto ve špičkovém stavu a naopak řidič, který chápe, že je to jenom stroj a podle toho se k němu chová ho má v cajku..
skurvena octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34087
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: skurvena octavia
se podívej na fotky vpřispěvku felicia td nebo ratikos jak předělával tam ani IC nedáš to už tak je z turba koleno do sáníThomy píše:sorry za offtopic, miloši, to máš normálně na TD čerpadle a intercooler k tomu?slovacek.milos píše:
já měl aut že bych je asi ani nespočítal, srcovky byl žigul 12OO mazel, volvo 244 kdy byl prvním majitelem spisovatel dietl, a ted blbá felda pikap TD, prostě ji mám rád nic víc
zjednodušeně, z turba do sání, a na čerpadle máš membránu která ti podle tlaku v turbu přidává paliva a tím to šlape, na chlazeni turba mám na kapotě deflektor,
pro mě vcelku na nic ve strážnici nemáš ani kopce, a nějaká divočejší jízda v totmto hustím provozu nehrozí, a abych někoho nasral že mu potáhnu
prave ze to neklepalo bolo to stale stejne. nastastie uletelo len jedno hydro a ocesalo to hlavu len z vrchu ta us je na repasuStifko píše:Doporučená výměna je 100tis.km.Nám na AGR Octavii začaly cvakat po 300tis.Za 2000 aji s prací a motor přede jak hodinky.Pokud se ty hydra rozskočily,a nebyla to únava materiálu,tak o sobě museli dávat hodně hlasitě najevo
je hezke jak tu nadavas na octu. to by se na stodvace nestalo... jednak nema hydra a na tehle kilakach by mela treti generalku na krku. a to ze na tehle kilakach lehlo hydro... ten hydrostel nevyrabi skodovka ale nejaky vyrobce pro skodu, ktery vyrabi i pro jine automobilove znacky. tahle zavada se bohuzel muze stat na jakemkoliv jinem aute.. pardon.. tedy jen na tech s hydrama. verim ze trysky mas take puvodni. ty maji take doporuceny interval. jo jak je to doporucene tak se na to se*e a jezdi se dokud nam to nepoda ruku.
Tak tohle podepíšu i levou rukou. Moje Multipla 1.6 16V Bipower má najeto 260000 km + 90000 km stočeno takže cca 350000 km, jediné co se na motoru měnilo : alternátor Bosch, zap. cívka Beru a napínací kladka plochěho řemene 2x, vše Made in Germany. Ve 200000 spojka, čož je asi normální.jericho-3 píše:Fiata haní jen ten, kdo ho neměl nebo o něm jen slyšel. Jde o to, zda člověk koupí nový vůz nebo ojetinu ..Někdo koupí Octavku a jezdí do smrti, druhý trochu ojetou a pořád problém. Soused koupil Octu l benzin za pár šupů a diví se, že padá jedno za druhým. Je to jenom stroj, koupil ji od dredaře, který mál větší repráky než kola, křídlo jako v Le Mans a na co člověk šáhne, je zkurvené. Já mám přes 10 let Fiata , byl ojetý od firmy , má 200000 km a já měnil jedno rameno, spojku a řemen , jezdím celou zimu v soli, nic nemeju, už i olej jsem teď zapomněl vyměnit. Vím, co je na autě slabší a neřeším to. Ale chovám se k němu většinou slušně, to auto mi ušetřilo neskutečnš peněz jen tím, že pořád jezdí. Žádné servisní dny, gumy za pár šupů, jen pozoruji jak ocasové okolo mne je mění a furt "otravují" s opravami... Raubíř zkurví jakékoliv auto ve špičkovém stavu a naopak řidič, který chápe, že je to jenom stroj a podle toho se k němu chová ho má v cajku..
Pánové Turín, to je adresa dobrých motorářů!
A to bys jako chtěl aby to vydrželo věčně? Atík, cívka nebo nedejbože kladka na řemenu??boli píše:Tak tohle podepíšu i levou rukou. Moje Multipla 1.6 16V Bipower má najeto 260000 km + 90000 km stočeno takže cca 350000 km, jediné co se na motoru měnilo : alternátor Bosch, zap. cívka Beru a napínací kladka plochěho řemene 2x, vše Made in Germany. Ve 200000 spojka, čož je asi normální.jericho-3 píše:Fiata haní jen ten, kdo ho neměl nebo o něm jen slyšel. Jde o to, zda člověk koupí nový vůz nebo ojetinu ..Někdo koupí Octavku a jezdí do smrti, druhý trochu ojetou a pořád problém. Soused koupil Octu l benzin za pár šupů a diví se, že padá jedno za druhým. Je to jenom stroj, koupil ji od dredaře, který mál větší repráky než kola, křídlo jako v Le Mans a na co člověk šáhne, je zkurvené. Já mám přes 10 let Fiata , byl ojetý od firmy , má 200000 km a já měnil jedno rameno, spojku a řemen , jezdím celou zimu v soli, nic nemeju, už i olej jsem teď zapomněl vyměnit. Vím, co je na autě slabší a neřeším to. Ale chovám se k němu většinou slušně, to auto mi ušetřilo neskutečnš peněz jen tím, že pořád jezdí. Žádné servisní dny, gumy za pár šupů, jen pozoruji jak ocasové okolo mne je mění a furt "otravují" s opravami... Raubíř zkurví jakékoliv auto ve špičkovém stavu a naopak řidič, který chápe, že je to jenom stroj a podle toho se k němu chová ho má v cajku..
Pánové Turín, to je adresa dobrých motorářů!
Já měnil altík na Stilu Made in Italy ve 160tkm...
nadavam a nadavat budu je to kazove auto, neviem preco tu pletes 120ky to je uplne iny odvar z roku 1980. predstav si ze mam hondu z roku1993 naj 333000km na lpg a nemenil som na nej nic okrem olejov,brzd,rozvodov a pneu to je drzak automecsoun píše:je hezke jak tu nadavas na octu. to by se na stodvace nestalo... jednak nema hydra a na tehle kilakach by mela treti generalku na krku. a to ze na tehle kilakach lehlo hydro... ten hydrostel nevyrabi skodovka ale nejaky vyrobce pro skodu, ktery vyrabi i pro jine automobilove znacky. tahle zavada se bohuzel muze stat na jakemkoliv jinem aute.. pardon.. tedy jen na tech s hydrama. verim ze trysky mas take puvodni. ty maji take doporuceny interval. jo jak je to doporucene tak se na to se*e a jezdi se dokud nam to nepoda ruku.
Bohužel, pláčeš tu na špatném hrobě.. Jestli si chceš pobrečet, tak můžeš třeba na honda-clubu.
Třeba tě i poplácaj po zádech.
Hydroštely snad nejsou taková položka, aby si kvůli tomu zkrachoval. A ty tady ještě nadáváš, že se ti po TROJNÁSOBNÉM překročení životnosti podívaly ven z hlavy.
NECHÁPU TYHLE LIDI
Hydroštely snad nejsou taková položka, aby si kvůli tomu zkrachoval. A ty tady ještě nadáváš, že se ti po TROJNÁSOBNÉM překročení životnosti podívaly ven z hlavy.
NECHÁPU TYHLE LIDI
ono stačí se starat o věci co člověk má a nemusí hledat nějaký adresy oni zase ty taloši takovej hit taky nejsou sice motory drží ale něco na tý multipkáře dělat je pro zlost a když už to teda tak šíleně drží jediná nemoc je koroze a u tý tvojí verze s jitrnicema na podlaze bys mohl napsat referát 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak si kup jiné, třeba fiata a hotovo, nevím co řešíš? Jsi jeden z mála co mají kazovou oktávkumirslav píše:nadavam a nadavat budu je to kazove auto, neviem preco tu pletes 120ky to je uplne iny odvar z roku 1980. predstav si ze mam hondu z roku1993 naj 333000km na lpg a nemenil som na nej nic okrem olejov,brzd,rozvodov a pneu to je drzak automecsoun píše:je hezke jak tu nadavas na octu. to by se na stodvace nestalo... jednak nema hydra a na tehle kilakach by mela treti generalku na krku. a to ze na tehle kilakach lehlo hydro... ten hydrostel nevyrabi skodovka ale nejaky vyrobce pro skodu, ktery vyrabi i pro jine automobilove znacky. tahle zavada se bohuzel muze stat na jakemkoliv jinem aute.. pardon.. tedy jen na tech s hydrama. verim ze trysky mas take puvodni. ty maji take doporuceny interval. jo jak je to doporucene tak se na to se*e a jezdi se dokud nam to nepoda ruku.

kazova je prece v tom ze to auto.na sebe nenecha sr*t. schvalne by me zajiamaly zavady co se ti staly za tech 300 tisic km co jsi s tim jezdil kdyz je to takovy kram. zase s tou hondou aby jsi tady za tyden nepsal o tom ze je honda strasnej shit. ony honda motory nejsou synonymum vydrze. a tu stodvadvacu jsm tam motal kvuli tomu ze jsme vsichni sakra rychle zapomeli na motory co byly rady ze najely 100 tis. km a byly zraly do kytek a ted at si motor na 300 tis. km dovoli mit zavadu to je to pak strasnej kram.
Co víš o historii vozu, můžeš dát ruku do ohně že před tebou se oto starali jak měli a dodržovali všechny servisní intervaly, dávali do motoru to co tam skutečně patří ? A dalo by se pokračovat.
Má skutečně "jen" 300 000 km ?
Jsi totiž první okom vím že si stěžuje na rotačku od VW. Mě jí všichni vychvalovali do nebe a nadávali na PD. Šel jsem tedy do PD a nemohu si zatím stěžovat. Mám ho dva roky, jezdím denně a když vím že je potřeba něco vyměnit tehdy a tehdy, tak to vyměním dřív a hotovo.
Mohl si prostě koupit nějakou mrdku která si vytrpěla svoje jen proto, že předchozí majitel byl dobytek, koukal ušetřit úplně na všem a s dieselem jezdil jako s benzínem, motor vytáčel do plna hned za studena a nijak jej nešetřil. Tohle všechno se prostě nasčítá a jednou se to všechno pěkně projeví.
Mám kamaráda co si kdysi strašně dávno koupil fungl novou škodu 120L. Pokaždé když s ní někam vyjel tak se nikdy nevrátil po vlastní ose, vždy se to auto posralo. Když už vyměnil i celý motor za nový a stále to pokračovalo, došli mu s tím autem nervy a prodal jej. Novému majiteli sloužila bez jediného problému dlouhá léta, potom je jasný že byl nejspíš problém mezi volantem a sedadlem.
Má skutečně "jen" 300 000 km ?
Jsi totiž první okom vím že si stěžuje na rotačku od VW. Mě jí všichni vychvalovali do nebe a nadávali na PD. Šel jsem tedy do PD a nemohu si zatím stěžovat. Mám ho dva roky, jezdím denně a když vím že je potřeba něco vyměnit tehdy a tehdy, tak to vyměním dřív a hotovo.
Mohl si prostě koupit nějakou mrdku která si vytrpěla svoje jen proto, že předchozí majitel byl dobytek, koukal ušetřit úplně na všem a s dieselem jezdil jako s benzínem, motor vytáčel do plna hned za studena a nijak jej nešetřil. Tohle všechno se prostě nasčítá a jednou se to všechno pěkně projeví.
Mám kamaráda co si kdysi strašně dávno koupil fungl novou škodu 120L. Pokaždé když s ní někam vyjel tak se nikdy nevrátil po vlastní ose, vždy se to auto posralo. Když už vyměnil i celý motor za nový a stále to pokračovalo, došli mu s tím autem nervy a prodal jej. Novému majiteli sloužila bez jediného problému dlouhá léta, potom je jasný že byl nejspíš problém mezi volantem a sedadlem.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
neviem jak s tym predchodzy majitel zaobchadzal mozno na to vse mrdal a jak pises teras sa to prejavuje.favo píše:Co víš o historii vozu, můžeš dát ruku do ohně že před tebou se oto starali jak měli a dodržovali všechny servisní intervaly, dávali do motoru to co tam skutečně patří ? A dalo by se pokračovat.
Má skutečně "jen" 300 000 km ?
Jsi totiž první okom vím že si stěžuje na rotačku od VW. Mě jí všichni vychvalovali do nebe a nadávali na PD. Šel jsem tedy do PD a nemohu si zatím stěžovat. Mám ho dva roky, jezdím denně a když vím že je potřeba něco vyměnit tehdy a tehdy, tak to vyměním dřív a hotovo.
Mohl si prostě koupit nějakou mrdku která si vytrpěla svoje jen proto, že předchozí majitel byl dobytek, koukal ušetřit úplně na všem a s dieselem jezdil jako s benzínem, motor vytáčel do plna hned za studena a nijak jej nešetřil. Tohle všechno se prostě nasčítá a jednou se to všechno pěkně projeví.
Mám kamaráda co si kdysi strašně dávno koupil fungl novou škodu 120L. Pokaždé když s ní někam vyjel tak se nikdy nevrátil po vlastní ose, vždy se to auto posralo. Když už vyměnil i celý motor za nový a stále to pokračovalo, došli mu s tím autem nervy a prodal jej. Novému majiteli sloužila bez jediného problému dlouhá léta, potom je jasný že byl nejspíš problém mezi volantem a sedadlem.
mozno je chyba medzi sedackou a volantom ale pracujem v doprave a aj zo strojmi ale jediny problem ma moje kara
snat si vybrala smula svoju dan a bude pokoj