jericho-3 píše:Fiata haní jen ten, kdo ho neměl nebo o něm jen slyšel. Jde o to, zda člověk koupí nový vůz nebo ojetinu ..Někdo koupí Octavku a jezdí do smrti, druhý trochu ojetou a pořád problém. Soused koupil Octu l benzin za pár šupů a diví se, že padá jedno za druhým. Je to jenom stroj, koupil ji od dredaře, který mál větší repráky než kola, křídlo jako v Le Mans a na co člověk šáhne, je zkurvené. Já mám přes 10 let Fiata , byl ojetý od firmy , má 200000 km a já měnil jedno rameno, spojku a řemen , jezdím celou zimu v soli, nic nemeju, už i olej jsem teď zapomněl vyměnit. Vím, co je na autě slabší a neřeším to. Ale chovám se k němu většinou slušně, to auto mi ušetřilo neskutečnš peněz jen tím, že pořád jezdí. Žádné servisní dny, gumy za pár šupů, jen pozoruji jak ocasové okolo mne je mění a furt "otravují" s opravami... Raubíř zkurví jakékoliv auto ve špičkovém stavu a naopak řidič, který chápe, že je to jenom stroj a podle toho se k němu chová ho má v cajku..
já měl aut že bych je asi ani nespočítal, srcovky byl žigul 12OO mazel, volvo 244 kdy byl prvním majitelem spisovatel dietl, a ted blbá felda pikap TD, prostě ji mám rád nic víc
sorry za offtopic, miloši, to máš normálně na TD čerpadle a intercooler k tomu?
se podívej na fotky vpřispěvku felicia td nebo ratikos jak předělával tam ani IC nedáš to už tak je z turba koleno do sání
zjednodušeně, z turba do sání, a na čerpadle máš membránu která ti podle tlaku v turbu přidává paliva a tím to šlape, na chlazeni turba mám na kapotě deflektor,
pro mě vcelku na nic ve strážnici nemáš ani kopce, a nějaká divočejší jízda v totmto hustím provozu nehrozí, a abych někoho nasral že mu potáhnu to jsem nikdy nedělal od mládí jezdím spíš jak posraný protože v té době mi odešlo pár spěchajících kamarádů na věčný odpočinek
Stifko píše:Doporučená výměna je 100tis.km.Nám na AGR Octavii začaly cvakat po 300tis.Za 2000 aji s prací a motor přede jak hodinky.Pokud se ty hydra rozskočily,a nebyla to únava materiálu,tak o sobě museli dávat hodně hlasitě najevo
prave ze to neklepalo bolo to stale stejne. nastastie uletelo len jedno hydro a ocesalo to hlavu len z vrchu ta us je na repasu
je hezke jak tu nadavas na octu. to by se na stodvace nestalo... jednak nema hydra a na tehle kilakach by mela treti generalku na krku. a to ze na tehle kilakach lehlo hydro... ten hydrostel nevyrabi skodovka ale nejaky vyrobce pro skodu, ktery vyrabi i pro jine automobilove znacky. tahle zavada se bohuzel muze stat na jakemkoliv jinem aute.. pardon.. tedy jen na tech s hydrama. verim ze trysky mas take puvodni. ty maji take doporuceny interval. jo jak je to doporucene tak se na to se*e a jezdi se dokud nam to nepoda ruku.
jericho-3 píše:Fiata haní jen ten, kdo ho neměl nebo o něm jen slyšel. Jde o to, zda člověk koupí nový vůz nebo ojetinu ..Někdo koupí Octavku a jezdí do smrti, druhý trochu ojetou a pořád problém. Soused koupil Octu l benzin za pár šupů a diví se, že padá jedno za druhým. Je to jenom stroj, koupil ji od dredaře, který mál větší repráky než kola, křídlo jako v Le Mans a na co člověk šáhne, je zkurvené. Já mám přes 10 let Fiata , byl ojetý od firmy , má 200000 km a já měnil jedno rameno, spojku a řemen , jezdím celou zimu v soli, nic nemeju, už i olej jsem teď zapomněl vyměnit. Vím, co je na autě slabší a neřeším to. Ale chovám se k němu většinou slušně, to auto mi ušetřilo neskutečnš peněz jen tím, že pořád jezdí. Žádné servisní dny, gumy za pár šupů, jen pozoruji jak ocasové okolo mne je mění a furt "otravují" s opravami... Raubíř zkurví jakékoliv auto ve špičkovém stavu a naopak řidič, který chápe, že je to jenom stroj a podle toho se k němu chová ho má v cajku..
Tak tohle podepíšu i levou rukou. Moje Multipla 1.6 16V Bipower má najeto 260000 km + 90000 km stočeno takže cca 350000 km, jediné co se na motoru měnilo : alternátor Bosch, zap. cívka Beru a napínací kladka plochěho řemene 2x, vše Made in Germany. Ve 200000 spojka, čož je asi normální.
jericho-3 píše:Fiata haní jen ten, kdo ho neměl nebo o něm jen slyšel. Jde o to, zda člověk koupí nový vůz nebo ojetinu ..Někdo koupí Octavku a jezdí do smrti, druhý trochu ojetou a pořád problém. Soused koupil Octu l benzin za pár šupů a diví se, že padá jedno za druhým. Je to jenom stroj, koupil ji od dredaře, který mál větší repráky než kola, křídlo jako v Le Mans a na co člověk šáhne, je zkurvené. Já mám přes 10 let Fiata , byl ojetý od firmy , má 200000 km a já měnil jedno rameno, spojku a řemen , jezdím celou zimu v soli, nic nemeju, už i olej jsem teď zapomněl vyměnit. Vím, co je na autě slabší a neřeším to. Ale chovám se k němu většinou slušně, to auto mi ušetřilo neskutečnš peněz jen tím, že pořád jezdí. Žádné servisní dny, gumy za pár šupů, jen pozoruji jak ocasové okolo mne je mění a furt "otravují" s opravami... Raubíř zkurví jakékoliv auto ve špičkovém stavu a naopak řidič, který chápe, že je to jenom stroj a podle toho se k němu chová ho má v cajku..
Tak tohle podepíšu i levou rukou. Moje Multipla 1.6 16V Bipower má najeto 260000 km + 90000 km stočeno takže cca 350000 km, jediné co se na motoru měnilo : alternátor Bosch, zap. cívka Beru a napínací kladka plochěho řemene 2x, vše Made in Germany. Ve 200000 spojka, čož je asi normální.
Pánové Turín, to je adresa dobrých motorářů!
A to bys jako chtěl aby to vydrželo věčně? Atík, cívka nebo nedejbože kladka na řemenu??
Já měnil altík na Stilu Made in Italy ve 160tkm...
mecsoun píše:je hezke jak tu nadavas na octu. to by se na stodvace nestalo... jednak nema hydra a na tehle kilakach by mela treti generalku na krku. a to ze na tehle kilakach lehlo hydro... ten hydrostel nevyrabi skodovka ale nejaky vyrobce pro skodu, ktery vyrabi i pro jine automobilove znacky. tahle zavada se bohuzel muze stat na jakemkoliv jinem aute.. pardon.. tedy jen na tech s hydrama. verim ze trysky mas take puvodni. ty maji take doporuceny interval. jo jak je to doporucene tak se na to se*e a jezdi se dokud nam to nepoda ruku.
nadavam a nadavat budu je to kazove auto, neviem preco tu pletes 120ky to je uplne iny odvar z roku 1980. predstav si ze mam hondu z roku1993 naj 333000km na lpg a nemenil som na nej nic okrem olejov,brzd,rozvodov a pneu to je drzak auto
Bohužel, pláčeš tu na špatném hrobě.. Jestli si chceš pobrečet, tak můžeš třeba na honda-clubu. Třeba tě i poplácaj po zádech.
Hydroštely snad nejsou taková položka, aby si kvůli tomu zkrachoval. A ty tady ještě nadáváš, že se ti po TROJNÁSOBNÉM překročení životnosti podívaly ven z hlavy.
ono stačí se starat o věci co člověk má a nemusí hledat nějaký adresy oni zase ty taloši takovej hit taky nejsou sice motory drží ale něco na tý multipkáře dělat je pro zlost a když už to teda tak šíleně drží jediná nemoc je koroze a u tý tvojí verze s jitrnicema na podlaze bys mohl napsat referát
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mecsoun píše:je hezke jak tu nadavas na octu. to by se na stodvace nestalo... jednak nema hydra a na tehle kilakach by mela treti generalku na krku. a to ze na tehle kilakach lehlo hydro... ten hydrostel nevyrabi skodovka ale nejaky vyrobce pro skodu, ktery vyrabi i pro jine automobilove znacky. tahle zavada se bohuzel muze stat na jakemkoliv jinem aute.. pardon.. tedy jen na tech s hydrama. verim ze trysky mas take puvodni. ty maji take doporuceny interval. jo jak je to doporucene tak se na to se*e a jezdi se dokud nam to nepoda ruku.
nadavam a nadavat budu je to kazove auto, neviem preco tu pletes 120ky to je uplne iny odvar z roku 1980. predstav si ze mam hondu z roku1993 naj 333000km na lpg a nemenil som na nej nic okrem olejov,brzd,rozvodov a pneu to je drzak auto
tak si kup jiné, třeba fiata a hotovo, nevím co řešíš? Jsi jeden z mála co mají kazovou oktávku
kazova je prece v tom ze to auto.na sebe nenecha sr*t. schvalne by me zajiamaly zavady co se ti staly za tech 300 tisic km co jsi s tim jezdil kdyz je to takovy kram. zase s tou hondou aby jsi tady za tyden nepsal o tom ze je honda strasnej shit. ony honda motory nejsou synonymum vydrze. a tu stodvadvacu jsm tam motal kvuli tomu ze jsme vsichni sakra rychle zapomeli na motory co byly rady ze najely 100 tis. km a byly zraly do kytek a ted at si motor na 300 tis. km dovoli mit zavadu to je to pak strasnej kram.
Ale musí se poctivě přiznat, že ve spolehlivosti do 150000 km to opět vyhrála něm. auta.
Malé vozy-Audi A 1
Nižší střední -Focus
střední-BMW 3
SUV- BMW X1
Minivany-Ford C-max
A nejméně poruchovým vozem po celou dobu sledované životnosti je AUDI A4, M-Benz C a Volvo S80/V70
Amen
to som rad ze vam octavky sluzia ties by som na nu nedal dopustit lenze mam co mam a sere sa to a tym to sere aj mna snat sa to ukludni.
Neprisel som sem plakat us som velky kluk a dokazem s tym zit
Co víš o historii vozu, můžeš dát ruku do ohně že před tebou se oto starali jak měli a dodržovali všechny servisní intervaly, dávali do motoru to co tam skutečně patří ? A dalo by se pokračovat.
Má skutečně "jen" 300 000 km ?
Jsi totiž první okom vím že si stěžuje na rotačku od VW. Mě jí všichni vychvalovali do nebe a nadávali na PD. Šel jsem tedy do PD a nemohu si zatím stěžovat. Mám ho dva roky, jezdím denně a když vím že je potřeba něco vyměnit tehdy a tehdy, tak to vyměním dřív a hotovo.
Mohl si prostě koupit nějakou mrdku která si vytrpěla svoje jen proto, že předchozí majitel byl dobytek, koukal ušetřit úplně na všem a s dieselem jezdil jako s benzínem, motor vytáčel do plna hned za studena a nijak jej nešetřil. Tohle všechno se prostě nasčítá a jednou se to všechno pěkně projeví.
Mám kamaráda co si kdysi strašně dávno koupil fungl novou škodu 120L. Pokaždé když s ní někam vyjel tak se nikdy nevrátil po vlastní ose, vždy se to auto posralo. Když už vyměnil i celý motor za nový a stále to pokračovalo, došli mu s tím autem nervy a prodal jej. Novému majiteli sloužila bez jediného problému dlouhá léta, potom je jasný že byl nejspíš problém mezi volantem a sedadlem.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo píše:Co víš o historii vozu, můžeš dát ruku do ohně že před tebou se oto starali jak měli a dodržovali všechny servisní intervaly, dávali do motoru to co tam skutečně patří ? A dalo by se pokračovat.
Má skutečně "jen" 300 000 km ?
Jsi totiž první okom vím že si stěžuje na rotačku od VW. Mě jí všichni vychvalovali do nebe a nadávali na PD. Šel jsem tedy do PD a nemohu si zatím stěžovat. Mám ho dva roky, jezdím denně a když vím že je potřeba něco vyměnit tehdy a tehdy, tak to vyměním dřív a hotovo.
Mohl si prostě koupit nějakou mrdku která si vytrpěla svoje jen proto, že předchozí majitel byl dobytek, koukal ušetřit úplně na všem a s dieselem jezdil jako s benzínem, motor vytáčel do plna hned za studena a nijak jej nešetřil. Tohle všechno se prostě nasčítá a jednou se to všechno pěkně projeví.
Mám kamaráda co si kdysi strašně dávno koupil fungl novou škodu 120L. Pokaždé když s ní někam vyjel tak se nikdy nevrátil po vlastní ose, vždy se to auto posralo. Když už vyměnil i celý motor za nový a stále to pokračovalo, došli mu s tím autem nervy a prodal jej. Novému majiteli sloužila bez jediného problému dlouhá léta, potom je jasný že byl nejspíš problém mezi volantem a sedadlem.
neviem jak s tym predchodzy majitel zaobchadzal mozno na to vse mrdal a jak pises teras sa to prejavuje.
mozno je chyba medzi sedackou a volantom ale pracujem v doprave a aj zo strojmi ale jediny problem ma moje kara
snat si vybrala smula svoju dan a bude pokoj