pokud ano...tak jak by se uzvařel??nějaký ventil či co????a co potom ta stojící voda v okruhu výfuku...ta by se dostavála na velmi vysoký teploty????nebo se pletu a válím blbosti
Endy Aron píše:pokud ano...tak jak by se uzvařel??nějaký ventil či co????a co potom ta stojící voda v okruhu výfuku...ta by se dostavála na velmi vysoký teploty????nebo se pletu a válím blbosti
No prave ze ta stojaca voda v okruhu vyfuku by nebola. Voda by musela cirkulovat stale, len cely vymennik voda/vyfuk by sa oddialil od zdroja tepla
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???
Ahoj,
já bych se na takovýhle ohřívání vyprd. Bude to náchylný na přepalování oleje, raději investujte do elektrického ohřívače, když chcete mít teplý olej hned.
Endy Aron píše:aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???
Jaky mot. olej? Tu sa predsa diskutuje o ohreve oleja ako paliva
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Endy Aron píše:aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???
Jaky mot. olej? Tu sa predsa diskutuje o ohreve oleja ako paliva
aha...já celou dobu myslel ,že bychom ohřívali mot. olej, tím pádem by byl motor daleko dříve v provozní teplotě......tak chyba no...
SLÁDEK píše:Potřebuješ 230V, jinak z tý spirály ten výkon nevymačkách
No pravě že by se to třeba na deset minut před odjezdem zaplo do zasuvky a olej by se krasně zahřal na požadovanou teplotu.
To nalim: Jak to že se nesmí ohřívat přímo neví proto se ptam?
Je to tu nekde popsane...nevim jak se to rekne odborne,ale laicky receno,se zacne na spirale palit olej a vznikat spaleniny,ktere se odloupnou a muzou poskodit cerpadlo
muj nazor je ten proc neudelat primo na trubku od vyfuku druhe oplasteni a v tom hnat olej? zadny velky vymenik jen aby to tim proteklo prutok cerpadla se da lehce vypozorovat a zprumerovat prutok a pak by nemel byt problem spocitat rychlost ohrevu na urcitou plochu pri urcite prumerne (spis maximalni) namerene teploty vyfuk potrubi. vidim to tak ne zadny velky vymenik ale smennou plochu par cm2 aby to vylozene proteklo jenom pac ohrev od nejakych 400stupnu pri obsahu vymeniku rekneme 1dcl bude velmi rychly a dle meho nazoru na vystupu bude mit dobrych 150stupnu coz kvalitni hadice zvlada s prehledem. a nez to dojde do cerpadla tak to taky bude uz mit treba jen 130 stupnu chce to vyzkouset a taky se do toho pristi tyden pustim pro dokonalost by byllo dobre dat tam olejovy chladic co je na motorkach ale rikam jde o to to zkusit
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta