turbo ohrievanie

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Endy Aron »

pokud ano...tak jak by se uzvařel??nějaký ventil či co????a co potom ta stojící voda v okruhu výfuku...ta by se dostavála na velmi vysoký teploty????nebo se pletu a válím blbosti (LOL)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

to Endy Aron: Kdepak říkáš to správně, nějaké mechanické oddalování je zhovadilost.

Hadice samozřejmě musí být odolné vysokým teplotán teflon apod. Bastlit to jako většina tady z normálních je v tomto případě nesmysl.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Endy Aron píše:pokud ano...tak jak by se uzvařel??nějaký ventil či co????a co potom ta stojící voda v okruhu výfuku...ta by se dostavála na velmi vysoký teploty????nebo se pletu a válím blbosti (LOL)
No prave ze ta stojaca voda v okruhu vyfuku by nebola. Voda by musela cirkulovat stale, len cely vymennik voda/vyfuk by sa oddialil od zdroja tepla :)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Endy Aron »

aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od SLÁDEK »

Ahoj,
já bych se na takovýhle ohřívání vyprd. Bude to náchylný na přepalování oleje, raději investujte do elektrického ohřívače, když chcete mít teplý olej hned.
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

No opravdu Slované vymýšlíte Ameriku a zcela zbytečně. V Německu jsou už opět dál ohřev oleje ultrazvukem a nafta je již zcela zbytečná. (LOL) :D
M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 02 dub 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od M-i-š-a-k »

A co ele. spirala s vodovodního bojleru to by ten olej ohřalo za par min...
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od SLÁDEK »

Potřebuješ 230V, jinak z tý spirály ten výkon nevymačkách :(
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nalim »

A jeste nesmis ohrivat olej primo spiralou (crazy)
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Endy Aron píše:aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???
Jaky mot. olej? Tu sa predsa diskutuje o ohreve oleja ako paliva :)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 02 dub 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od M-i-š-a-k »

SLÁDEK píše:Potřebuješ 230V, jinak z tý spirály ten výkon nevymačkách :(
No pravě že by se to třeba na deset minut před odjezdem zaplo do zasuvky a olej by se krasně zahřal na požadovanou teplotu.

To nalim: Jak to že se nesmí ohřívat přímo neví proto se ptam?
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Endy Aron »

Csala píše:
Endy Aron píše:aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???
Jaky mot. olej? Tu sa predsa diskutuje o ohreve oleja ako paliva :)
aha...já celou dobu myslel ,že bychom ohřívali mot. olej, tím pádem by byl motor daleko dříve v provozní teplotě......tak chyba no... (LOL)
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nalim »

M-i-š-a-k píše:
SLÁDEK píše:Potřebuješ 230V, jinak z tý spirály ten výkon nevymačkách :(
No pravě že by se to třeba na deset minut před odjezdem zaplo do zasuvky a olej by se krasně zahřal na požadovanou teplotu.

To nalim: Jak to že se nesmí ohřívat přímo neví proto se ptam?
Je to tu nekde popsane...nevim jak se to rekne odborne,ale laicky receno,se zacne na spirale palit olej a vznikat spaleniny,ktere se odloupnou a muzou poskodit cerpadlo
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

muj nazor je ten proc neudelat primo na trubku od vyfuku druhe oplasteni a v tom hnat olej? zadny velky vymenik jen aby to tim proteklo prutok cerpadla se da lehce vypozorovat a zprumerovat prutok a pak by nemel byt problem spocitat rychlost ohrevu na urcitou plochu pri urcite prumerne (spis maximalni) namerene teploty vyfuk potrubi. vidim to tak ne zadny velky vymenik ale smennou plochu par cm2 aby to vylozene proteklo jenom pac ohrev od nejakych 400stupnu pri obsahu vymeniku rekneme 1dcl bude velmi rychly a dle meho nazoru na vystupu bude mit dobrych 150stupnu coz kvalitni hadice zvlada s prehledem. a nez to dojde do cerpadla tak to taky bude uz mit treba jen 130 stupnu chce to vyzkouset a taky se do toho pristi tyden pustim pro dokonalost by byllo dobre dat tam olejovy chladic co je na motorkach ale rikam jde o to to zkusit
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“