za tepla jde na tři :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
klapino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 úno 2012, 18:20
Odpovědi: 0

za tepla jde na tři :-(

Příspěvek od klapino »

čau chlapy potřebuju radu mám ARL 1,9 PD za studena beží krásně ohřeje se a konec jde na tři co to může dělat? jsou dávaný nový vstřiky všechny odzkoušeny a šlapou může to být špatným nastavením? (wallbash)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

kabeláž je OK? Zkus napružit kontakty..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

a kouří to? Voda se ti nestrácí?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jak píšou kluci, kontrola kabeláže/štekrů na vstřiky, popř. dát preventivně novou a proletovat kostry
pak bych změřil tlaky na teplém motoru, může být naprasklej píst :(
klapino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 úno 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od klapino »

tak vyřešeno na druhým vstřiku přerušenej drát v tý plastový objímce ještě že tak :-) díky za rady!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

;)
klapino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 úno 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od klapino »

ještě mě teda zarazilo že byl přerušenej haprovalo to jako k....! a VAG nic neukázal :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

I přes různé diagnostiky nakonec nezbývá jít drát po drátu a kontrolovat průchodnost. Např. přerušený drát uvnitř udělá takový guláš, že je z toho jak motor tak ŘJ úplně paf...Kolikrát majitelé vyhodí víc peněz za diagnostiku než za klasického drátěníka , který to přeměří. A drát uvnitř přerušený neopraví žádný nový soft... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“