Lumirta - tenhle přístup nechápu (ač mi to připomíná známýho) ... "hadičky později, nejdřív naplánovat repas turba" a jak tipuju, tak před nějakým podrobnějším se zabejváním příčinou (od nalogování po vyhodnocení/kontrolu nejen logu/-ů...) ... (o gramatice nemluvě - kde je ten "úchylnej hrádek"? Tam by to mohlo bejt zajímavý ...

)
Hadičkama bych začal (ty jsou nejlevnější

), co se zásahů týče a teď si nejsem jistej, jak je na tom AHU, ale některý turba u 66kw ani nemaj naklápění ... jinak nejdřív log, do nouzáku to může padat z x důvodů od váhy, přes ty hadičky (n75) po např. prodřenej cooler, atd. ... abys pak nereklamoval turbo, že ti to pořád nejede

... bohužel jsou takový nejen "zákazníci" mechošů, mechoši samotní "ochotně přivykaj" výměnnýmu systému jako např. novou komfortku, která sice (zatim) aspoň částečně komunikuje, byť taky v nouzáku a se stejnejma x chybama

... jasně, že je to jednodušší než prověřovat kabely, konektroty, mikrospínače, atd. ... ale taky dražší ... btw. 11tis. za nový turbo (origo) je imho dobrá cena (pokud máš naklápěcí lopatky)... tož asi tolik k tomu ...