klima

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

to abych teda sel objednat olej :D Toho oleje tam mas opravdu hodne, muze byt problem v tom.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

dobre tak co teraz s tym mam spravit? ten stroj tam dal ten olej sam podla zadaneho auta...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

to mi prijde jako blbost, tolik oleje se tam pri bezny udrzbe nedava. Nech si to udelat znova a dej tam jen 10ml oleje, ikdyz pri takovyhle nalozi co tam byla tam toho uz bude azaz.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Bydliště: Turnov

klima

Příspěvek od vynecht »

V první řadě se ujisti že větrák je funkční na obě rychlosti. Odpoj konektor a vyzkoušej. Pokud půjde tak hledat dál ve spínacích prvcích, nebo vedení. Až se ujistíš že je vše v pořádku tak jdi po vlastní klimatizaci(moc oleje, ucpaný trubky, špatnej - starej vysoušeč ....)
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

chipmann píše:Pokud si myslis ze 62g je v poradku nema cenu se tu necim zabyvat koukam ze chytrej jsi dost delam klimy nejakou dobu takze vim o cem mluvim pokud je tam toho moc tak ti klima nepojede to dw rozum proste to nepusti tlakovy spinac ale to ty asi vis kdyz jsi takovy chytrolin
tak takové miluju.
hovno tomu rozumí,hned je s tím hotový a ještě dělá z jiného blbce (LOL)

olej který se odsaje se musí vždy zpátky vrátit.přes to nejede vlak.

podle čeho ty vracíš olej?se plácáš po zádech jak dlouho to děláš a meleš takové nesmysly.ty by jsi mu tam dal zpátky 10ml a hotovo?
já už se ale fakt nedivím ničemu-to co vidím u zákazníků,kteří přijedou odjinud-si říkám,že to snad není možné co za debila mu to dělal....,ale vidím,že je to normálka a on si ještě o sobě myslí,že je borec (wallbash) ale škody už nezaplatí
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

a ten olej rozhodně jen tak od pasu neubírej!!!

jediné,jak zjistit kolik ho tam opravdu jde pouze demontáží a vylitím kompresoru,chladiče,výparníku atd . a opětovným naplněním...


tvůj problém 100% není způsobený množstvím oleje.
možná se posral presostat,nebo blbne eletrika...může toho být víc,ale mysli na to,že málo oleje se rovná zadření kompresoru.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

s tym olejom zatial nebudem robit nic. vyskosam manualne zopnut ventrak na jednotku potom na dvojku ci pojdu obe rychlosti pomeram ked tak kable ci ide napajanie, skusim si od kamarata pozicat jeho ovladaci panel climatornic ci nieje nahodou v nom chyba ze by vypinal ten vetrak. este som nasiel nieco ze by mohol byt zly regulator ventilatoru ale to neviem ako funguje. potom uz len ako si povedal vycisit to uplne od oleja a zistit kolko ho tam ma ist a podla toho to naplnit. Dakujem
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

olejem to není na 100%

kdyby toho oleje bylo moc,tak by byl ve vysokotlaké větvi vysoký tlak,ale ventilátory by jely naplno.

tvůj problém je v elektrice-zaměř se nejdříve na presostat,ono je divné,že nejdou ventilátory,ale druhá věc je,že to při tlaku kolem 30bar se ta klima měla sama automaticky vypnout.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

hej hej ono to potom odpoji kompresor ked sa to natlakuje
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

jenze kdyz to naplni nouma a da tam hodne oleje, a kdyz potom zajedes na automat masinu tak co odsaje tak vrati, ale jak pozna ze je to spravne? nijak. 50 ml se mi snad jeste nikdy nepodarilo odsat. zajed kdyz tak za nekym, kdo ma skleneny valec a uvidis jak to vypasa. a zalezi jestli tam neni moc vseho.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to jo, většinou se dává pro sichr 10-15g, ale odsaje se míň..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

zajímavé-já mám plničku plný autonat a cca 40-50ml jsem odsál mockrát.
je pravda,že nejčastěji je to cca kolem 10ml,ale když odsálo,tak to prostě odsálo-je třeba to dát zpět.

navíc kontrola je jednoduchá-kouknu na nádobku s novým olejem,pak kouknu na tu se starým olejem,vídím,že ty hladiny +- sedí(že to co chybí v nádobce s novým je v té s tím starým) a hotovo.nějaký podstatný omyl je vyloučený
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
extremehany
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2012, 14:47
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od extremehany »

nemáš tam moc chladiva ? vidím že na lístku máš doplněno 800g a má tam bejt max 750 g psals ne ? Mechoš mi říkal, že už viděl, že to někdo přeplnil, pak vyletěl tlak, rupl vysoušeč a ty kuličky zalepili vedení a pak to chytalo brutální tlaky.
lendel
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2012, 15:05
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od lendel »

Neviete aké napatie zopína cievku kompresora N25
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

Takze nove poznatky. Velky vetrak som opravil boli tam seknute uhliky. Teraz zapnem klimu roztocia sa oba vetraky avsak len na jednotku. Po cca minute dvoch sa opat prestanu tocit. Nieko nejake napady?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“