
klima
Moderátoři: šulda, Moderátoři
klima
V první řadě se ujisti že větrák je funkční na obě rychlosti. Odpoj konektor a vyzkoušej. Pokud půjde tak hledat dál ve spínacích prvcích, nebo vedení. Až se ujistíš že je vše v pořádku tak jdi po vlastní klimatizaci(moc oleje, ucpaný trubky, špatnej - starej vysoušeč ....)
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
tak takové miluju.chipmann píše:Pokud si myslis ze 62g je v poradku nema cenu se tu necim zabyvat koukam ze chytrej jsi dost delam klimy nejakou dobu takze vim o cem mluvim pokud je tam toho moc tak ti klima nepojede to dw rozum proste to nepusti tlakovy spinac ale to ty asi vis kdyz jsi takovy chytrolin
hovno tomu rozumí,hned je s tím hotový a ještě dělá z jiného blbce

olej který se odsaje se musí vždy zpátky vrátit.přes to nejede vlak.
podle čeho ty vracíš olej?se plácáš po zádech jak dlouho to děláš a meleš takové nesmysly.ty by jsi mu tam dal zpátky 10ml a hotovo?
já už se ale fakt nedivím ničemu-to co vidím u zákazníků,kteří přijedou odjinud-si říkám,že to snad není možné co za debila mu to dělal....,ale vidím,že je to normálka a on si ještě o sobě myslí,že je borec

OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
a ten olej rozhodně jen tak od pasu neubírej!!!
jediné,jak zjistit kolik ho tam opravdu jde pouze demontáží a vylitím kompresoru,chladiče,výparníku atd . a opětovným naplněním...
tvůj problém 100% není způsobený množstvím oleje.
možná se posral presostat,nebo blbne eletrika...může toho být víc,ale mysli na to,že málo oleje se rovná zadření kompresoru.
jediné,jak zjistit kolik ho tam opravdu jde pouze demontáží a vylitím kompresoru,chladiče,výparníku atd . a opětovným naplněním...
tvůj problém 100% není způsobený množstvím oleje.
možná se posral presostat,nebo blbne eletrika...může toho být víc,ale mysli na to,že málo oleje se rovná zadření kompresoru.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
s tym olejom zatial nebudem robit nic. vyskosam manualne zopnut ventrak na jednotku potom na dvojku ci pojdu obe rychlosti pomeram ked tak kable ci ide napajanie, skusim si od kamarata pozicat jeho ovladaci panel climatornic ci nieje nahodou v nom chyba ze by vypinal ten vetrak. este som nasiel nieco ze by mohol byt zly regulator ventilatoru ale to neviem ako funguje. potom uz len ako si povedal vycisit to uplne od oleja a zistit kolko ho tam ma ist a podla toho to naplnit. Dakujem
olejem to není na 100%
kdyby toho oleje bylo moc,tak by byl ve vysokotlaké větvi vysoký tlak,ale ventilátory by jely naplno.
tvůj problém je v elektrice-zaměř se nejdříve na presostat,ono je divné,že nejdou ventilátory,ale druhá věc je,že to při tlaku kolem 30bar se ta klima měla sama automaticky vypnout.
kdyby toho oleje bylo moc,tak by byl ve vysokotlaké větvi vysoký tlak,ale ventilátory by jely naplno.
tvůj problém je v elektrice-zaměř se nejdříve na presostat,ono je divné,že nejdou ventilátory,ale druhá věc je,že to při tlaku kolem 30bar se ta klima měla sama automaticky vypnout.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
jenze kdyz to naplni nouma a da tam hodne oleje, a kdyz potom zajedes na automat masinu tak co odsaje tak vrati, ale jak pozna ze je to spravne? nijak. 50 ml se mi snad jeste nikdy nepodarilo odsat. zajed kdyz tak za nekym, kdo ma skleneny valec a uvidis jak to vypasa. a zalezi jestli tam neni moc vseho.
zajímavé-já mám plničku plný autonat a cca 40-50ml jsem odsál mockrát.
je pravda,že nejčastěji je to cca kolem 10ml,ale když odsálo,tak to prostě odsálo-je třeba to dát zpět.
navíc kontrola je jednoduchá-kouknu na nádobku s novým olejem,pak kouknu na tu se starým olejem,vídím,že ty hladiny +- sedí(že to co chybí v nádobce s novým je v té s tím starým) a hotovo.nějaký podstatný omyl je vyloučený
je pravda,že nejčastěji je to cca kolem 10ml,ale když odsálo,tak to prostě odsálo-je třeba to dát zpět.
navíc kontrola je jednoduchá-kouknu na nádobku s novým olejem,pak kouknu na tu se starým olejem,vídím,že ty hladiny +- sedí(že to co chybí v nádobce s novým je v té s tím starým) a hotovo.nějaký podstatný omyl je vyloučený
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02 zář 2012, 14:47
- Bydliště: Prostějov
Odpovědi: 0