OII RS 125kW BMN - po výměně hlavy nižší výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Tak jsem dnes přijel s autem ze servisu, všechno opět zkontrolováno včetně nastavení rozvodů a vstřikovačů... všechny hodnoty a nastavení prý sedí na výbornou...
Tak už fakt nevím, čím se to mohlo tolik změnit, že auto víc žere a míň jede...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vymen vstreky
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

No, to z toho teda nemám radost, vstřiky jsou poměrně drahá sranda, a na to že tam jsou 15.000km jsem čekal, že tam budou o dost déle...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

si to znova daval kontrolovat do servisu kde robili tu hlavu? Ak ano, daj to skontrolovat este inam.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Ano bylo to tam, Ok můžu to zkusit jinam :)
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Tomster píše:Hlavu jsem si sháněl použitou sám(měl jsem na ní záruku, že je odzkoušená a je OK) a dodal jsem jí do servisu, nechávala se ještě přebrušovat a proto se zvolilo vyšší těsnění...
Původní hlava byla prasklá takže vše přehazovalo z původní na tu "novou", takže vstřiky byly venku všechny...
No nenapadlo mě že s repasovaným turbem by to mohlo mít slabší výkon, spíš jsem měl za to že to bude lepší...jeden kolega si to tam nechával repasovat taky a byl spokojenej výkonově mu to rozhodně neztratilo...
Docela bych pátral, proč se dávalo takhle silné těsnění. Originál je 1,55 mm a 3. díra je 1.77 mm to je 0.22 mm na každém válci. Tloušťka těsnění se u těchto motorů určuje podle přesahu pístů, nikoliv podle obroušení hlavy (zespodu je rovná, tedy ať ubereš kolik chceš (ventily se zapouští), spalovací prostor umístěný v tomto případě ve výduti pístu zůstane stále stejný). V případě vyššího těsnění se spalovací prostor zvětší=nižší kompresní poměr=nižší výkon. Opravdu byl přesah pístů takový? Pokud byl broušen blok ok, ale pokud byla rovnána hlava a zapuštěny ventily je to divné.

S tvým motorem zkušenost nemám, ale zažil jsem Peugeota 406 2.1 TD (s čerpadlem Lucas Epic, které nepatřilo k nejlepším). Mizerně startoval, spoustu lidí se na tom pocvičilo. Nakonec hlava dolů dalo se správné těsnění a jezdí dodneška.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, ty desetiny každý považuje za srandu, ale není to tak. Samozřejmě je rozdíl mezi předkomůrkou a přímým vstřikem, protože předkomůrka přestane v zimě chytat, zato přímý vstřik to moc nezaznamená až při extremním mrazu, ale vliv to má..Přece by továrna nedělala takový humbuk, aby to bylo k ničemu..Vše souvisí se vším a komprese je nejdůležitější veličina i když Turbo to potom zamlží... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“