cordoba 98 AFN nizsi vykon - log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4902
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

já jen že jsem to teď s prkou taky řešil....to otáčení červíkem a táhlem je v tvém případě fakt brutální...tam musíš mít prostě jiný problém a tímhle ho jen maskuješ...normálně se otočí červíkem třeba o max jednu ot a táhlem o max dvě ot,ale tohle...to už je nějaké podivné....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

To jsem si sám taky říkal, ale celé sání i výfuk jsou bez díry. nikde nic neuniká. Nevím, co jiného by to mohlo způsobovat.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4902
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

lopatky na turbu jsi omrknul,nejsou osekané?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

Nijak viditelně není poškozená ani jedna vrtulka.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

A točí se lehce?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

Doplňuji, že problém jsem vyřešil výměnou podtlakové baňky. Červík regulace vrácen do původní polohy, táhlo nastaveno na jemnou vůli bez předpětí proti pružince v baňce, protože podložky 0,1mm jsem v regulaci nechal.

Jede to lépe, než kdy jindy. Ani jsem to už znovu nelogoval, krásně táhne od cca 1750 až za 4000 ot/min bez propadů. Snad tímhle resumé pomůžu někomu, kdo bude mít podobný problém.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Septic píše:Doplňuji, že problém jsem vyřešil výměnou podtlakové baňky. Červík regulace vrácen do původní polohy, táhlo nastaveno na jemnou vůli bez předpětí proti pružince v baňce, protože podložky 0,1mm jsem v regulaci nechal.

Jede to lépe, než kdy jindy. Ani jsem to už znovu nelogoval, krásně táhne od cca 1750 až za 4000 ot/min bez propadů. Snad tímhle resumé pomůžu někomu, kdo bude mít podobný problém.
to co jsi tady popisoval,u mně to bylo zasraný sítko na regulačnim ventilu počátku vstřiku,nachází se dole na čerpadle pod trubkami, co jdou ke vstřikům,od hlavního konektoru čerpadla k němu vede malý svazek,,,vyndal vyfoukal a výkon je zase zpět,přitom jsem absolvoval téměř vše,co se dalo, výměny všeho,co snad šlo,ale tohle už byl poslední tah,co jsem mohl udělat,mám najeto něco přez 300 tis. a to asi pár litrů sítkem proteklo a křišťálová nafta asi neexistuje,aby se to sítko nikdy nezasralo,proto se tam asi dávalo,alůe málokdo ho pucuje a místo toho dělá jiné zákroky
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“