brzdove trubky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kde jsou ty starý časy, jako malý smradi jsme chodili do kontejneru a brali jsme tam tu měď z těch ledniček, abychom měli na benzin do motorekjericho-3 píše:Jo ,máš pravdu..jsou již ze železa...mám v sobě pořád starou práci v mědi.....Ale zeptám se na STK...to mě zajímá...

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

V Brně ti udělají trubky jaký chceš v Hyundai - AutoStyl na Bubeníčkové v Židenicích
Vem si starý koncovky,změř si délku, zajeď tam a na počkání to udělají. Pokud jsou starý koncovky K:O. , dají ti nový, je to za "pár korun" , i když ona asi ani origo nebude moc stát, ta krátká od hadice do prasete / třmenu
Vem si starý koncovky,změř si délku, zajeď tam a na počkání to udělají. Pokud jsou starý koncovky K:O. , dají ti nový, je to za "pár korun" , i když ona asi ani origo nebude moc stát, ta krátká od hadice do prasete / třmenu
Je to dosť za kus trubky, ale mám to tu za rohom a mali to skladom, takže som nemal ani chuť sa tým zaoberať. Navyše som dokurvil tie holendreGolf-GT píše:10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělalkaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
tak když auto potřebuješ každý den a je to takhle při ruce tak jo, někdo nemá takový možnosti doma, mě nějak extrémě auto netíží když stojí před barákem nebo v garáži a brzdovejch trubek mám dost od fotrakaskader píše:Je to dosť za kus trubky, ale mám to tu za rohom a mali to skladom, takže som nemal ani chuť sa tým zaoberať. Navyše som dokurvil tie holendreGolf-GT píše:10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělalkaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

tak když auto potřebuješ každý den a je to takhle při ruce tak jo, ale do města daleko a udělat trubku na 10 min. někdo nemá takový možnosti doma, mě nějak extrémě auto netíží když stojí před barákem nebo v garáži a brzdovejch trubek mám dost od fotrakaskader píše:Je to dosť za kus trubky, ale mám to tu za rohom a mali to skladom, takže som nemal ani chuť sa tým zaoberať. Navyše som dokurvil tie holendreGolf-GT píše:10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělalkaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

takový práce k ničemu, lepší sehnat buď hliník nebo měď, hliník a železo taky nic mocjericho-3 píše:Tak jsem se dneska ptal na STK na tu měd a je to, jak tady někdo psal...že nesmí být spojena s AL.válečkem...Kvůli vzájemné reakci..Takže povídám,když před hliník vsadím kus ocel. trubičky,bude to ok ?Žádný problém.....
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Asi tě moc nechápu...tam kde jsou litinová prasátka není problém..ale kde jsou například svěráky z hliníku problém je...Jak to jinak vyřešit...sice železná trubka nějaký čas vydrží ,ale měď je měd´...Ale problém je v tom,že údajně hliník s mědí se sebou reaguje/patrně v zimě,kdy hraje velkou roli sůl/,je třeba mezi tyto materiály dát jiný...železný holendr?
nepropadat panice...
to sice jo, měď vydrží dýl, ale myslím si že nebudeš mít auto tak dlouho, aby železná prorezlajericho-3 píše:Asi tě moc nechápu...tam kde jsou litinová prasátka není problém..ale kde jsou například svěráky z hliníku problém je...Jak to jinak vyřešit...sice železná trubka nějaký čas vydrží ,ale měď je měd´...Ale problém je v tom,že údajně hliník s mědí se sebou reaguje/patrně v zimě,kdy hraje velkou roli sůl/,je třeba mezi tyto materiály dát jiný...železný holendr?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 čer 2008, 10:25
Odpovědi: 0
Golf-GT píše:to sice jo, měď vydrží dýl, ale myslím si že nebudeš mít auto tak dlouho, aby železná prorezla[/quotejericho-3 píše:Asi tě moc nechápu...tam kde jsou litinová prasátka není problém..ale kde jsou například svěráky z hliníku problém je...Jak to jinak vyřešit...sice železná trubka nějaký čas vydrží ,ale měď je měd´...Ale problém je v tom,že údajně hliník s mědí se sebou reaguje/patrně v zimě,kdy hraje velkou roli sůl/,je třeba mezi tyto materiály dát jiný...železný holendr?
Jasně,měď je měď,ty trutbky z mědi dělam 15 let, na STK jak jsem již psal tak kvuli tomu pouštěj hromy,blesky ale přitom si pro ně ke mě choděj.... co dodat...Samozřejmě že měď a hliník spolu by bejt něměli, ale neviděl jsem ani jeden problém na žádnym autě kam jsme měď davali...navíc práce s měd.a želez. trubkama je velkej rozdíl...měd.trubku si namotáš klidně kolem prstu,železná praskne...Jinak ode mě odcházejí trubky vč.koncovek za 150kč vč DPH. Tak si udělejte obraz oproti orig.trubkám-např před týdnem si přijjel pro trubku 5m dlouhou s tím že v originalu za ní chtěli 1550,- pěknej rozdíl...
Máš pravdu, ale je tu i odvrácená strana. Díky tvárnosti mědi se ti může stát, že uděláš malou hlavičku na trubce, utáhneš a trubka projede ven..A když tam musíš mít kužel, je to problém. Musí být vše perfektní a musí se cítit při utažení, že je to natvrdo..To železná trubka neudělá, tam můžeš být lemplovatější...A druhý důvod, když to uděláš perfektně ze železa , nikdo nepozná, že jsou jiné trubky. Zato u mědi koukneš pod auto a víš, že je to sráč, kde už se trubky musely měnit a vypadá to hrozně..Shodou okolností jsem včera dodělal trubky na Opelu 1,7 TD s ABS, kde jsem měnil trubky ke všem kolům..Předek jsem udělal železem , které mělo stejnou barvu jako ty u ABS, takže když jsem udělal i stejné tvary , za chvili to nikdo nepozná. Představa, že tam dám měď a zbytek bude zelené železo mě uráží. Každý, kdo by zvedl kapotu, ihned by uviděl staré dobré obrovské ABS s krajními trubkami z mědi a ostatními ze železa a řekl by, který vůl to dělal..Ale pak mi došlo železo, tak jsem u zadních kol použil měď ..a vypadá to nevkusně...Ale je to na ůvaze každého..To u veterána, kdy se dělá kompletní rekonstrukce, je to něco jiného... 

nepropadat panice...