brzdove trubky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo ,máš pravdu..jsou již ze železa...mám v sobě pořád starou práci v mědi.....Ale zeptám se na STK...to mě zajímá...
nepropadat panice...
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

jericho-3 píše:Jo ,máš pravdu..jsou již ze železa...mám v sobě pořád starou práci v mědi.....Ale zeptám se na STK...to mě zajímá...
Kde jsou ty starý časy, jako malý smradi jsme chodili do kontejneru a brali jsme tam tu měď z těch ledniček, abychom měli na benzin do motorek (LOL) to STK bych nějak neřešil, je to možná podle papírů ale v praxi se tím asi moc nezabejvaj
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jen aby...představa,že na nový rám udělám nové trubky a nandám kastli a slavnostně pojede na STK a oni ho vyhodí...mě moc netěší.... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

V Brně ti udělají trubky jaký chceš v Hyundai - AutoStyl na Bubeníčkové v Židenicích
Vem si starý koncovky,změř si délku, zajeď tam a na počkání to udělají. Pokud jsou starý koncovky K:O. , dají ti nový, je to za "pár korun" , i když ona asi ani origo nebude moc stát, ta krátká od hadice do prasete / třmenu
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

kaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělal :o
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Golf-GT píše:
kaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělal :o
Je to dosť za kus trubky, ale mám to tu za rohom a mali to skladom, takže som nemal ani chuť sa tým zaoberať. Navyše som dokurvil tie holendre
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

kaskader píše:
Golf-GT píše:
kaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělal :o
Je to dosť za kus trubky, ale mám to tu za rohom a mali to skladom, takže som nemal ani chuť sa tým zaoberať. Navyše som dokurvil tie holendre
tak když auto potřebuješ každý den a je to takhle při ruce tak jo, někdo nemá takový možnosti doma, mě nějak extrémě auto netíží když stojí před barákem nebo v garáži a brzdovejch trubek mám dost od fotra
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

kaskader píše:
Golf-GT píše:
kaskader píše:Tie trubky som som kúpil v autorizáku za asi 10,- €/ks. Za tie prachy by som sa s tým nesral. A sú medené
10 éček za kus trubky? to bych si ji radši udělal :o
Je to dosť za kus trubky, ale mám to tu za rohom a mali to skladom, takže som nemal ani chuť sa tým zaoberať. Navyše som dokurvil tie holendre
tak když auto potřebuješ každý den a je to takhle při ruce tak jo, ale do města daleko a udělat trubku na 10 min. někdo nemá takový možnosti doma, mě nějak extrémě auto netíží když stojí před barákem nebo v garáži a brzdovejch trubek mám dost od fotra
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak jsem se dneska ptal na STK na tu měd a je to, jak tady někdo psal...že nesmí být spojena s AL.válečkem...Kvůli vzájemné reakci..Takže povídám,když před hliník vsadím kus ocel. trubičky,bude to ok ?Žádný problém..... :)
nepropadat panice...
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

jericho-3 píše:Tak jsem se dneska ptal na STK na tu měd a je to, jak tady někdo psal...že nesmí být spojena s AL.válečkem...Kvůli vzájemné reakci..Takže povídám,když před hliník vsadím kus ocel. trubičky,bude to ok ?Žádný problém..... :)
takový práce k ničemu, lepší sehnat buď hliník nebo měď, hliník a železo taky nic moc
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi tě moc nechápu...tam kde jsou litinová prasátka není problém..ale kde jsou například svěráky z hliníku problém je...Jak to jinak vyřešit...sice železná trubka nějaký čas vydrží ,ale měď je měd´...Ale problém je v tom,že údajně hliník s mědí se sebou reaguje/patrně v zimě,kdy hraje velkou roli sůl/,je třeba mezi tyto materiály dát jiný...železný holendr?
nepropadat panice...
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

jericho-3 píše:Asi tě moc nechápu...tam kde jsou litinová prasátka není problém..ale kde jsou například svěráky z hliníku problém je...Jak to jinak vyřešit...sice železná trubka nějaký čas vydrží ,ale měď je měd´...Ale problém je v tom,že údajně hliník s mědí se sebou reaguje/patrně v zimě,kdy hraje velkou roli sůl/,je třeba mezi tyto materiály dát jiný...železný holendr?
to sice jo, měď vydrží dýl, ale myslím si že nebudeš mít auto tak dlouho, aby železná prorezla
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
jendakomin
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 10:25

Příspěvek od jendakomin »

Golf-GT píše:
jericho-3 píše:Asi tě moc nechápu...tam kde jsou litinová prasátka není problém..ale kde jsou například svěráky z hliníku problém je...Jak to jinak vyřešit...sice železná trubka nějaký čas vydrží ,ale měď je měd´...Ale problém je v tom,že údajně hliník s mědí se sebou reaguje/patrně v zimě,kdy hraje velkou roli sůl/,je třeba mezi tyto materiály dát jiný...železný holendr?
to sice jo, měď vydrží dýl, ale myslím si že nebudeš mít auto tak dlouho, aby železná prorezla[/quote

Jasně,měď je měď,ty trutbky z mědi dělam 15 let, na STK jak jsem již psal tak kvuli tomu pouštěj hromy,blesky ale přitom si pro ně ke mě choděj.... co dodat...Samozřejmě že měď a hliník spolu by bejt něměli, ale neviděl jsem ani jeden problém na žádnym autě kam jsme měď davali...navíc práce s měd.a želez. trubkama je velkej rozdíl...měd.trubku si namotáš klidně kolem prstu,železná praskne...Jinak ode mě odcházejí trubky vč.koncovek za 150kč vč DPH. Tak si udělejte obraz oproti orig.trubkám-např před týdnem si přijjel pro trubku 5m dlouhou s tím že v originalu za ní chtěli 1550,- pěknej rozdíl...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máš pravdu, ale je tu i odvrácená strana. Díky tvárnosti mědi se ti může stát, že uděláš malou hlavičku na trubce, utáhneš a trubka projede ven..A když tam musíš mít kužel, je to problém. Musí být vše perfektní a musí se cítit při utažení, že je to natvrdo..To železná trubka neudělá, tam můžeš být lemplovatější...A druhý důvod, když to uděláš perfektně ze železa , nikdo nepozná, že jsou jiné trubky. Zato u mědi koukneš pod auto a víš, že je to sráč, kde už se trubky musely měnit a vypadá to hrozně..Shodou okolností jsem včera dodělal trubky na Opelu 1,7 TD s ABS, kde jsem měnil trubky ke všem kolům..Předek jsem udělal železem , které mělo stejnou barvu jako ty u ABS, takže když jsem udělal i stejné tvary , za chvili to nikdo nepozná. Představa, že tam dám měď a zbytek bude zelené železo mě uráží. Každý, kdo by zvedl kapotu, ihned by uviděl staré dobré obrovské ABS s krajními trubkami z mědi a ostatními ze železa a řekl by, který vůl to dělal..Ale pak mi došlo železo, tak jsem u zadních kol použil měď ..a vypadá to nevkusně...Ale je to na ůvaze každého..To u veterána, kdy se dělá kompletní rekonstrukce, je to něco jiného... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“