problem studenych startu tdi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

já vim žes to asi stejně kontroloval ale nikdo nikdy neví copa startér a takoví blbosti jako baterka atd. :)
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

Stejně to čerpadlo musím rozdelat abych zjistil příčiny proč to nejde. Úplný béčko nejsem rozeslat a složit čerpadlo není problém.
Starter atd je vše oka.
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě je trochu divné, že tam nafta jde a ani to nebouchne. To by musel být předvstřik opravdu minimální, a náhodou naskočí a pak už je to dobré? Zkusil bych to na lano a když to potom běží, už to nekouří..?
nepropadat panice...
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

jericho-3 píše:Mě je trochu divné, že tam nafta jde a ani to nebouchne. To by musel být předvstřik opravdu minimální, a náhodou naskočí a pak už je to dobré? Zkusil bych to na lano a když to potom běží, už to nekouří..?
Nene jakmile chytne tak zákouri ta nespalena nafta a potom když běží tak úplně bez dýmu i v plném zatížení to nezakouri.
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Aha, takže při startování se z výfuku nekouří -než to chytne? Jde o to, zda tam při startu ta nafta jde..Protože jestli startuješ a nic se z výfuku neline, nemá tam co chytit.. Kdyby to nechytalo teplé, ale studené...Čerpadlo má raději chlad.Protože kdyby tam byly špony nebo cokoliv, nemohlo by to poté normálně jezdit a fungovat, nebo je tam nějaká taková možnost?
nepropadat panice...
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

taky se pridam, moje O1 2002 ASV 81kw problém studeného startu

-predvsrik 51
-pro jistotu nove tesneni u T
-vag 0
-tlaky valcu kolem 33
-starter i baterka ok
-cidla OK, za studena davaji stejne udaje

jinak motor po prvním startovani startuje dobře, da se ric na drb, za tepla taky, tim bych vyloucil cerpadlo

při studenym startu, klidne 15 stupnu venku, toci, z vyfuku nespalena nafta a start tak 5s proste jak kdyby bylo -15

jinak motor jede jak splasenej, taha pekne, spotřeba 5l, krasne chod, zadny zakopavani, jak se proste nastaruje bezi nadherne

auto sem tak koupil, byvaly majitel to před prohlídkou asi natocil, bohužel toto se neda odhalit, takze sem to koupil a jinak startovat nevidel

dnes sem zvysil davku o 400, vice to neslo a stejne i zhaveni dolu o 400, také mi to vice neslo, nevim proc, ma to jiti vice?

dekuju za kazdou pomoc, sem z toho nestastny, za chvilku bude mrznout a dela to tohle

zítra to zkusim mozna s odpojenym cidlem, nemá někdo napad?
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

tak dens sem ocistil kontakty a kostru na motoru, vse zoxidovane, nicmene bez uspechu, vcera sem dal dlouhy zhaveni, bylo 13 stupnu a zhavilo to dlouho, nicmene start celkem dobry, ale furt to neni ono, v zime to nenastartuje....opakovany start dobry

v hadicce je bublina, jak bezpecne odhalit padani nafty? abych vedel na sto procent, ze je to tohle a zameril se na to....kdyz bezi motor, tak bublinka obcas prolitne, ale ne moc, to u minuly 81kw behaly vice a motor chodil na otocku

tady je video z dnesniho startu...

http://franciktdi.rajce.idnes.cz/Plocha#26102013008.jpg
Naposledy upravil(a) Franciktdi dne 26 říj 2013, 11:14, celkem upraveno 1 x.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Zkontroluj si,případně vyměn přepadový hadičky..

Padání nafty má takovej efekt že startování motoru je zdlouhavý, je to jako by ti chytal jeden válec za druhým.. Ne rovnou start. Je tam vzduch kterej nedovolí nastartovat na drnc..
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

jj chapu princip, ale spis mi jde o to, zda nejakym zpusobem odhalit, ze je to ono, kdybych stal v prudkym kopci, kde by hladina nadrze byla vis jak motor, pujde ten vzduch do nadrze? nebo to nema smysl takto zkouset? myslis ze prapady dokazou prisat behem startu vzduch, ikdyz jsou uplne suchy?
jafi
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2013, 08:45
Bydliště: SR ORAVA

Příspěvek od jafi »

Franciktdi píše:jj chapu princip, ale spis mi jde o to, zda nejakym zpusobem odhalit, ze je to ono, kdybych stal v prudkym kopci, kde by hladina nadrze byla vis jak motor, pujde ten vzduch do nadrze? nebo to nema smysl takto zkouset? myslis ze prapady dokazou prisat behem startu vzduch, ikdyz jsou uplne suchy?
na pole 1.9 Tdi 74 kW takisto mi to dlho zhavi
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

Ahoj tak jsem pokrocil.

auto se mi zdalo porad "tupe" tak jsem konzultoval s odborniky a dosli jsme k zaveru.

povolil jsem elktrickou hlavu cerpadla a prenastavil jeji umisteni.

vysledek auto jede lip nez pred tim, starty super na druhe otoceni bezi.

dnes jeste doladim predvstrik na TDi grafu a je vyhrano.

takze vse co to delalo tak hlava cerpadla (nekdo se v tom asi hrabal)

a jeste jsem zjistil ze jsou praskle O krouzky na zpetnem ventilu (takova blbost na kterou jsem zapomel) (LOL)
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

kubito píše:Ahoj tak jsem pokrocil.


povolil jsem elktrickou hlavu cerpadla a prenastavil jeji umisteni.
(LOL)
vysvetli...
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

dal sem pro jistotu novy fitr a tesneni na T, prepady a v hadicce ani bublina....

baterie je dobra, to mam zmereno, ale spis jak vyloucit starter, ma nekdo metodu jak to udelat?

proc to toci dlouho, chcipnu a naskoci hned? uz si nevim rady
dzonyy
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2013, 19:50

Příspěvek od dzonyy »

Franciktdi píše:dal sem pro jistotu novy fitr a tesneni na T, prepady a v hadicce ani bublina....

baterie je dobra, to mam zmereno, ale spis jak vyloucit starter, ma nekdo metodu jak to udelat?

proc to toci dlouho, chcipnu a naskoci hned? uz si nevim rady
Jednoducho, štartér zrepasovať, určite je ešte org. Existuje sada od firmy Bosch
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

tak jasny ale jak to vyloucit,aniz bych to menil, to bych mohl udelat s pulkou motoru
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“