na jakou volnoběžnou dávku jsi nastavil hlavu čerpadla ? 3,8 co jsi psal není mnoho aby to nestartovalokubito píše:Ahoj tak jsem pokrocil.
auto se mi zdalo porad "tupe" tak jsem konzultoval s odborniky a dosli jsme k zaveru.
povolil jsem elktrickou hlavu cerpadla a prenastavil jeji umisteni.
vysledek auto jede lip nez pred tim, starty super na druhe otoceni bezi.
dnes jeste doladim predvstrik na TDi grafu a je vyhrano.
takze vse co to delalo tak hlava cerpadla (nekdo se v tom asi hrabal)
a jeste jsem zjistil ze jsou praskle O krouzky na zpetnem ventilu (takova blbost na kterou jsem zapomel)
problem studenych startu tdi...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
jakmile se povoli halava cerpadla je to velmi ale opravdu velmi citlive na umisteni a silu kterou se dotahne. kdo nevi co dela at do toho radsi nesaha protoze potom uz mu auto nepojede vubec.
ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7
predvstrik na TDI grafu 47.
auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7
predvstrik na TDI grafu 47.
auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
A spotřeba?kubito píše:jakmile se povoli halava cerpadla je to velmi ale opravdu velmi citlive na umisteni a silu kterou se dotahne. kdo nevi co dela at do toho radsi nesaha protoze potom uz mu auto nepojede vubec.
ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7
predvstrik na TDI grafu 47.
auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
pohybem hlavy nastavuješ zobrazené množství dávky , 3,8 jsi psal na začátku , zajímá mě kolik jsi nastavilkubito píše:jakmile se povoli halava cerpadla je to velmi ale opravdu velmi citlive na umisteni a silu kterou se dotahne. kdo nevi co dela at do toho radsi nesaha protoze potom uz mu auto nepojede vubec.
ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7
predvstrik na TDI grafu 47.
auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Mám podobné problémy se studeným startem,na kterou stranu je potřeba pohnout s hlavou čerpadla abych se dostal na ty cca 2mg ?Když píšeš že na spotřebu to nemá vliv,bude ukazovat i palubní počítač dobře nebo pak bude kecat? Aktuální dávku mám 3,9mg.Motor je ASV 81KW.Nehrozí pak po manipulaci s hlavou čerpadla že bude ve styčné ploše unikat nafta?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
jestli nemas zkusenosti, tak to sam nedelej, jinak nekdo rika, ze to smes obohati, nekdo, ze neobohati, ja myslim ze se smes obohati, to je take ucelem posunuti hlavy, aby se zvysila davka nafty...
jinak ostatni veci si vyloucil? je toho totiz celkem dost....zaclo to blbe startovat az ted jak prisli mrazy? nebo uz to blbe startovalo nad 5 st
jinak ostatni veci si vyloucil? je toho totiz celkem dost....zaclo to blbe startovat az ted jak prisli mrazy? nebo uz to blbe startovalo nad 5 st
Mám takový dotaz ke startům.
Občas při startován (delší stání) otočím klíčkem, startér jakoby potočí, potom zní jakoby se kousl a poté startuje normálně. Může to být nějakým horším startérem, měnil jsem ho narychlo před rokem, když mi odešla cívka (pospíchal jsem)
A taky po startech mi lítaj trošku otáčky a motor zní divně, i při prvním chytnutí má jiné zvuky než by asi měl mít. Můžu to natočit.
Co takovéto jevy může způsobovat?
Filtr nafty je tam 30tis.
Občas při startován (delší stání) otočím klíčkem, startér jakoby potočí, potom zní jakoby se kousl a poté startuje normálně. Může to být nějakým horším startérem, měnil jsem ho narychlo před rokem, když mi odešla cívka (pospíchal jsem)
A taky po startech mi lítaj trošku otáčky a motor zní divně, i při prvním chytnutí má jiné zvuky než by asi měl mít. Můžu to natočit.
Co takovéto jevy může způsobovat?
Filtr nafty je tam 30tis.