Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
po 1000km vstreky zadrbané na kašu od karbonu,auto stratilo výkon a začalo dymit ako besné,po vyčistení vykon o kusok lepšie ale aj tak málo,dymí menej,všetky žhavky KO,hydro mu asi nechutí.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
20l oleja,10l nafty,auto stratilo výkon ,nejde tak ako išlo ale ide..žhavky KO zatial ani nejdem davať nove. pravde podobne to poškodilo aj vstreky 

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
V mercedesu 250d jsem uplně čisté nové hydrauliky, plus kapka acetonu vyjezdil cca 250l a vůůůbec nic se nestalo, jelo to lépe než na rostlinu, startovalo to lépe než na rostlinu, teď hydra došla, tak jezdím vyfrit a jsem rozdílem uplně zklamaný.. Koupil jsem stařičkou Vectru, tu učím na vyjetý motorový olej, zatím jí chutná, a neřeším-jezdím 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
problem je v tom,že predohrev mám cez žhavku,ktorá je KO a ide zima,bez žhavičov je problém to nakopnúť na tento pomer
preto riešim ako eliminovať tak časté odpalovanie žhaviek

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Žhavicí svíčku která je někde na palivové soustavě na předehřev přeci není problém za pár minut vyměnit.. Předehřev je velice důležitý u všeho a jestli ti odcházejí svíčky, budou ti odcházet dál, namontuj si místo svíček termostart, nebo hadičku do kabiny a startuj sprejem a je po starosti.. Myslel jsem že hlavní problém máš zakarbonovaní všeho a ztrátu výkonu.. Na vnitřek motoru dost pomůže nechat auto vysát třeba 1,5l vody. Do pet lahve jsem do víčka dal hadičku, hadičku do sání, flašku dnem vzhůru a špendlíkem do dna pár dírek aby auto běželo hladce a nedusilo se. Po této srandě auto přestalo o polovinu kouřit a zdálo se že i jede daleko lépe.. A samosebou je nutné aditivum, bez něj se to nedá.. Všichni vychvalují VIF, já mám zadarmo pár l acetonu a ten, zdá se, odvádí práci také dobře..
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Sprej nejlevnější odmašťovací, kamarád mi jej i s acetonem vyšetří z práce
Rány v motoru jsou jen když to přehvízdneš s množstvím, nebo dlouho čekáš, nebo nažhavíš.. Přijdu k autu, vyndám zátku z hadičky, cca vteřinu stříknu a hned otočím kličkem s plným plynem, auto hned chytne, sundám nohu z plynu, zandám zátku a už si chrochtá
a aceton používám un1090


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2012, 18:39
- Bydliště: Pardubicko
Odpovědi: 0
na zimu
Stejne zkusenosti. Sprej mam orig. Start ale za 30 kc a nejlepe opravdu jen malinko. Jede se hned i na temer cisty oil . Zhavky byli v haji ssi po jedne nadrzi, na husty olej do ohrati kolisa a houpe. Ted uz spis na naftu. Nejakou taky vysetrim, nemam cas sna filraci a jezdim ted malo.
Kdyztak mi tu i neco oleje prebyva a mohu nabidnout .
Kdyztak mi tu i neco oleje prebyva a mohu nabidnout .
VW Sharan TD66kW
M-B W124 200D
M-B W124 200D
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Ta voda je základ úspěchu
Člověk si nemůže být jistý že přípravky na dekarbonizaci motoru budou fungovat. Ale třeba STP mají kvalitní přípravky všeho druhu na které spoléhám a mají už velice dlouho dobrou pověst, tak bych zkusil STP.. Prodávají širokou nabídku třeba v OBI, nebo na některých benzinkách.

taky mám motor 1z ,ale že by byly vstřiky zamrdany po 1000 km to jen hulí ale strartuje a jede krásně problémy začínaj vždycky tak až po 4 -5 tisících ... vstřiky vyndej očisti a jebni zpátky práce na 20 minut... já už to takhle dělám 45000 km a pohoda a žhavka mi ještě neodešla ani jedna..UchoTD píše:daky osvedčený plán na dekarbonizáciu motora? či len pomaličky frckat vodu cez sanie?
ekologická likvidace olejů v zařízení audi 80