Audi 80 TDi-nejde diagnostikovat

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karlos.28
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 čer 2010, 10:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od karlos.28 »

Zdravím tady všechny na fóru.

Přes VAG 304 a 409 ani ťuk ale přes AUDI - VW TOOL 2.0.9 (předchůdce VAG)bez problému napichnul a vyčetl chyby. :D

Mám Avanta 1.6i ADA
solmyr
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 srp 2010, 14:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od solmyr »

pre diagnostiku motora treba start baud rate nastavit na hodnotu 240... Pre ABS a ine zase treba zmenit na 0
DOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 23 lis 2007, 18:26
Odpovědi: 1
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od DOMI »

solmyr píše:pre diagnostiku motora treba start baud rate nastavit na hodnotu 240... Pre ABS a ine zase treba zmenit na 0
Paráda fachá (rofl) (crazy)
vvavra
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 10 zář 2010, 14:25
Odpovědi: 0

Audi 80 1,9TDI 66kW diagnostika

Příspěvek od vvavra »

Zdravím měl jsem podobný problém taky jsem se nemohl spojit s jednotkou motoru, jenom ASB a AIRBAG ale dal jsem na doporučení tady na fóru a sběte div se funguje momentálně odskouženos vag 304, když budu mít trochu času obskouším i 409, škoda jen že jsem tohle nevěděl dříve nemusel bych dávat tolik pěněz za "drahý kabel" ale vystačil bychj si s tím co jsem si vyrobil :) no nic hlavní že to funguje :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

VAG 304 ABS ani ťuk, ani motor,vyskúšam ešte vwtool,aj ked som nastavil baud rate na 240 tak to nešlo,uvidime,skusim ešte iný KKL
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

použitý iný čínsky KKL,pri 240 baudrate síce pomalé pripojenie ale podarilo sa cez VAG,abs nenačítam vôbec a cez VW tool ani motor,neviete niekto ako nastavit volnobežnú dávku na tomto motore? merané hodnoty niesu žiadne.prípadne akú novšiu RJ tam ide použiť? je tam 55pin. diky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

zaujmave je ze ani mne to s obycajnym cinskym KKLusb nechcelo komunikovat. pripojil som ofiko HEXcan a islo to na prvu supu aj blok meranych hodnot aj TDI graf
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Blok hodnot mi ukaze,ze to nieje dostupne.neviem,ze by nebola podpora od rj? Je tam 55pin
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Re: Audi 80 TDi-nejde diagnostikovat

Příspěvek od sky59 »

Havran píše:Zdravim. Mám takový možná blbý dotaz. Jde na Audi 80, r.v. 1993 1.9Tdi 1Z diagnostikovat motor vagem? Nemůžu se totiš spojit s ŘJ motoru, ale s ŘJ ABS a Airbagu jsem se spojil bez sebemenších problémů. Díval jsem se do etechu na schéma ŘJ a nikde jsem nenašel že by to šlo do diagnostického konektoru. Předem děkuji :)
ma dve K a nema L

preco si vsetcia myslite ze ten kabel volaju KKL? :)

ak chcete vediet viac skreslite si schemu KKL podla kablu a budete mudrejsi ako aj ja

"a propo" : z K nebude nikdy dobre L a naopak ...

kto neveri nech kresli a je na to jednoduchy liek...
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nikto nerobil swap 55pin na 68pin ecu? prípadne vie niekto poradit ako nastavi´m volnobežnú dávku na tomto motore kedže nevidím do bloku hodnôt?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“