Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
	Moderátoři:  šulda , Moderátoři 
			
		
		
			
				
																			
								nogis 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3535  		Registrován:  29 led 2008, 19:32 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  SČ 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od nogis   »  04 led 2014, 16:10 
			
			
			
			
			Vyřešeno, děkuji
			
			
													
					Naposledy upravil(a) 
nogis  dne 23 dub 2015, 05:07, celkem upraveno 2 x.
									
 
			
									VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								chipmann 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  1110  		Registrován:  01 říj 2008, 07:56 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Ustecký kraj 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od chipmann   »  04 led 2014, 16:22 
			
			
			
			
			Pokud auto nem dpf tak budeš mit v koncovkach. Spoustu sazí auto nesmí kouřit může se stát ze byl vyplachnut a pak vrácen z pět.
			
			
									
									OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason  atd   Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								nogis 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3535  		Registrován:  29 led 2008, 19:32 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  SČ 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od nogis   »  04 led 2014, 16:37 
			
			
			
			
			...
			
			
													
					Naposledy upravil(a) 
nogis  dne 23 dub 2015, 04:55, celkem upraveno 1 x.
									
 
			
									VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Fulltank 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2793  		Registrován:  09 pro 2008, 18:15 		
		
		
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Fulltank   »  04 led 2014, 17:19 
			
			
			
			
			koncovky se ti zaserou az po tydenim jezdeni, takze to smerodatny neni. Pokud to je vykuchani smrdi to jak stara octavka bez katu a je z vyfuku slyset takovy huceni jak je vyfuk pruchozi.
			
			
									
									O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JENDA T4 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2904  		Registrován:  30 led 2006, 18:30 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  praha 9 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od JENDA T4   »  04 led 2014, 17:33 
			
			
			
			
			Tak snad poznáš originální sváry na katíku ne? 
Jinak než rozřezánim a svařenim ho nevykucháš 
 
Neboho zkus poklepat dutou plechovku podle zvuku snad poznáš.
			
			
									
									NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. 
Protranscar@email.cz  díky
 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								DOLPH 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  1259  		Registrován:  17 srp 2007, 09:41 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  frýdek-místek 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od DOLPH   »  04 led 2014, 20:52 
			
			
			
			
			pokud to smrdí jako avie,tak to máš kuchlé. 
 
jinak diagnostika a víš to za pár sekund.
			
			
									
									OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM  
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								dolar100 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  1147  		Registrován:  09 říj 2008, 13:33 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Bratislava 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od dolar100   »  04 led 2014, 21:29 
			
			
			
			
			Moje BLS smrdi niekedy ako vazelina, ale vyfuk cisty aj na emisiach som mal  0,16 dymivost z 2,5 povolenych
			
			
									
									Mercdes C cdi
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								ROBIG 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  1230  		Registrován:  01 úno 2008, 00:27 		
		
		
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od ROBIG   »  04 led 2014, 22:30 
			
			
			
			
			zkus rozpojit svorkovnice snímačů DPF  
Pokud se nerozsvítí kontrolka že je závada na DPF tak je nejspíš vykuchanej DPF a upravenej soft 
Jinak diagnostika a podívat se na stav teploty před a za DPF
			
			
									
									CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564  		Registrován:  07 srp 2006, 23:51 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888   »  05 led 2014, 00:55 
			
			
			
			
			pokial je to dobre spravene tak vmeranych odnotach bude zaneseni 0percent a na teplote 9999a plus i pozri poslednu regeneraciu kedy bola ci sa regeneruje nemal by sa uz
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								burek 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  934  		Registrován:  27 říj 2008, 18:46 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Brno 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od burek   »  05 led 2014, 02:31 
			
			
			
			
			ja dpf mam a smrdi to taky jak oktavka bez kattu... zitra se schvalne mrknu na vvyfuk jestli tam mam saze... a asi tam bude pac nedavno  me diag hlasila vadne cidlo g450
			
			
									
									Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57  by huml
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								ax 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  74  		Registrován:  25 úno 2006, 09:06 		
		
		
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od ax   »  05 led 2014, 14:20 
			
			
			
			
			ja mam na Passatu (BMR) funkcni DPF a smrdi to. Smrad je umerny natankovane nafte. Muzu osobne prohlasit ze jak jsem jezdil po Nemecku auto nesmrdelo skoro vubec. A aditivem smrdi jeste vic. Pokud je ale DPF funkcni muzes ve vyfuku obedvat  
 je naprosto cisty!! Alespon u me.
 
			
			
									
									Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								váha 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3887  		Registrován:  09 bře 2006, 14:34 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  královehradecký kraj 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od váha   »  05 led 2014, 14:25 
			
			
			
			
			poznáš to odpojením G450(čidlo rozdílového tlaku)ale ne u všech a pak v měřených hodnotách celkem snadno podle údajů rozdílového tlaku.Ćerný koncovky výfuku nejsou směrodatný
			
			
									
									Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								nogis 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3535  		Registrován:  29 led 2008, 19:32 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  SČ 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od nogis   »  05 led 2014, 17:40 
			
			
			
			
			...
			
			
													
					Naposledy upravil(a) 
nogis  dne 23 dub 2015, 04:56, celkem upraveno 1 x.
									
 
			
									VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								misoVW 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  8061  		Registrován:  24 říj 2007, 08:51 		
		
		
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Západné Slovensko, blízko PN 
							
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od misoVW   »  05 led 2014, 17:52 
			
			
			
			
			je to na 100% vykuchane, sudim podla foto zvaru DPF.
			
			
									
									Tiguan CBAB 
Polaris 455 diesel 4x4 
Harley Davidson V-rod 
BMW R1200R
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								ROBIG 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  1230  		Registrován:  01 úno 2008, 00:27 		
		
		
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od ROBIG   »  05 led 2014, 17:57 
			
			
			
			
			taky si myslím že je vykuchanej a asi to nebude tak dávno podle toho že sváry nejsou ošetřený ale nejsou orezlý
			
			
									
									CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro