problem studenych startu tdi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

auto hůře startuje a při -14C žhaví jen 2vteřiny (kontrolky). Čím je dána tak krátká doba žhavení?
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

skontroluj si cidlo teploty
Octavia 2 77kw
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

1pavel píše:zkus přiklepnout hlavu na dávku cca 2 mg
3,2 je akorat, pod 3 motor vybruje a i uvnitř vse rezonuje a brní prdel v sedačce. :)
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

http://www.youtube.com/watch?v=003GMZRifNE

Lítaj mi otáčky jako na konci tohoto videa a má to i podobný zvuk (jakoby motor klopýtal).

Co može být špatně? .))
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

asi ti to jede jeste po trech, nez zapali posledni...milion moznosti
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

takže vstřik, komprese, žhavka (nové rok)? ... řešit neřešit? Nebo přicpaný filtr, nemože to nějak přibržďovat načatý setrvák?...

dělá to asi 10-20s a i když přidám plyn. Auto je po chipu 30tis km.

Mrknu na žhavičky, jestli něco neukáže diag. A pak asi začnu kompresí ...
Naposledy upravil(a) xshreck dne 26 led 2014, 23:04, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

1pavel

Když to dáš na 2 mg, se spotřebou to udělá, že se mírně zvedne v celém rozsahu otáček i pro start. Zlepší se i odezva na plyn.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Zkusil bych ty žhavky vyndat a napřímo na baterku, před 3 lety jsem měl problém, kontrolka jen problikla a špatně to chytalo (v minus 10 až na počtvrté, 5 sekundové starty). Zkontrolovali jsme žhavky přímo na baterce a vůbec nic, byly úplně mrtvý a studený (všechny 4). Mohl jsem je tam držet třeba minutu a nic.

Dal jsem nový a kontrolka už svítila třeba těch 5 s a starty na drc.
Pro kontrolu jsem ty nové zkusil na baterce, okamžitě do červena.

Při minus 14 by měla kontrolka svítit alespoň 5 s. Tipl bych, že je nemáš úplně KO, že jsou slabý. Na baterce by měly být okamžitě do červena. Apropo, jak dlouho je tam máš?
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

tiez mam problem so studenymi startami, po nastartovani je motor nekludny, cely sa na minutku roztrasie, moze to byt rozladenym predvstrekom? pohybuje sa az okolo 70 octavia ASV
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

gigidpietro: těžko říct jak dlouho tam jsou. Auto mám necelý rok. Objednal jsem všechny nové a vyměním. Jak budou staré venku tak je vyzkouším, díky
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím

vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne.... ;) ;) ;)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

zkusím to zítra ráno. Teplota kapaliny by měla být stejná jako vzduch? :?
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

teploty by mali byt priblizne rovnake cca +-2
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

stiahnut ho na 55 alebo to nie je az take zle?
Obrázek

rozvody su pre mna kriz :D
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“